Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שיש אבל זאת לא הנקודה.

 

הבן אדם מדבר על צריכת דלק ושכח את כל מה שמסביב, יש מיליון דברים שצריך להחליף באוטו והוא מדבר על דלק !!!

 

שרשור מצחיק.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רוצה את הפתרון הכי זול, במקום להחליף מנוע וכ'ו שיעלה לך לפחות כ20.000 ש"ח. תיקנה עוד רכב קטן חסכוני וזול לשימוש יום יומי, משהו בסגנון של סוזוקי סויפט או סוברו גסטי . זה הפתרון הכי טוב וגם תוכל להנות בשעות הפנאי מרכב אספנות שיש לו מ נ ו ע !

 

טל

פורסם

או תעבור לדו גלגלי ביום יום והמפלצת בשעות הפנאי .

או בקיצור מטעמי חיסכון לא מומלץ להשקיע הרבה כסף בפרוייקט החלשה ובהוצאות המיוחדות של הט***ם והמבין יבין

 

ושוב כמו שאפשר ורצוי להגדיל ולשפר! אפשר גם להקטין ולהחליש:roll:

 

בהצלחה

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

נשמע לי טרוף מנוע 2 ליטר או אפילו 1800, אלו מנועים גדולים ובזבזניים!!! ולך תמצא אחד...

 

יש לפורד מנועים הרבה יותר חסכוניים ומתאימים, בדיוק בשבילך. מדובר על מנועי 900 ו-1100 של הפורד פיאסטה.

לך על זה ולא תצטער, שווה כל שקל !

 

אם אתה רוצה יש לי מנועים כאלו, תתקשר (שיחת חינם לחיסכון מקסימלי)

 

חי-בסרט-1-800

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

רעיון מעולה, את המנוע 900 של הפיאסטה אפשר לשים אפילו בתא כפפות של המוסטנג וכך אפילו חוסכים המון כסף, תודו שעל זה לא חשבתם.

 

אסף.

פורסם

כפי שרשם TATRA, יש מוסטנג עם מנוע 4 צילינדר במקור. מדובר על מנוע 2.4 עם 4 צילינדר ו-88 סוסים. זה מוסטנג מסוף שנות ה-70'. עם משקל של 1100ק"ג, הוא מסוגל להגיע ל-150קמ"ש.

במקום להתעלל בקלאסיקה, הדגמים הכי יפים של מוסטנג, עדיף קנה אחד מקורי עם מנוע 4 צילינדר. זה יראה מאוד מצחיק, מוסטנג שניראית אגרסיבי מאיצה כמו מכסחת דשא.

ד"א, דגם כזה של מוסטנג בזמנו היה מפורסם בפורום הזה למכירה. אוטו יפה לטעמי. גם מוסטנג וגם מנוע יחסית קטן למי שאוהב לחסוך בדלק.

 

למרות שאפשר לחסוך גם עם מנוע גדול: תעשה ביטוח גרר וכל פעם שתרצה להגיע לאן שהו תזמין! :lol:

large%20di%20ford%20mustang%201979.jpg

 

ד"א, מנוע 900 סמ"ק זה מנוע גדול. חבל לשים אחד כזה, אוכל הרבה דלק. מנוע של ריקשה וספה 150סמ"ק, הרבה יותר מתאים. גם יש 4 הילוכים ברוורס כדי לחסוך עוד יותר בדלק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה אוטו שכל חובב מוסטנג היה מעדיף שיעלם מדפי ההיסטוריה.

 

אם כבר אמריקאית אז שתיהיה עם פרצוף כועס ומנוע עצבני.

פורסם

ומנוע 1800 אמתני!:wink::lol::twisted::lol::lol::lol:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

למרות שזה נראה כאילו השואל לא רציני , אני חושב שהרעיון לא כזה רע .

 

ברמת העיקרון להשוות מנוע 6 צילנדר מ66 למנוע 4 מודרני, ה4 לוקח. המוסטנג לא כבדה וגם ככה בשביל נסיעה כחוק לא צריך יותר מדי כוח, לא כולם רוצים שהמוסטאנג שלהם תפרפר ותשתתף בקליפים של פיול סלאט .

haters will hate

פורסם

לי יש רעיון קצת אחר, סבתא ננה תמיד אומרת שחשוב לחשוב מחוץ לקופסה!

 

קנה סוזוקי אלטו!

 

מנוע זעיר, אין בעיות חנייה, דלק במשורה, ביטוח זול, וסכום רכישה סביר, והיא מתקרבת במהירות לאספנות!

 

את המוסטנג תשאיר כמו שהיא, שפץ ושמור במקום מוגן, שתיגדל, ויהיה לך יותר כסף, סע עליה.

 

תמיד תוכל להסתובב עם תמונות שלו בסלולארי...

 

Suzuki_Alto_1982_Crete_with_Subaru_competitor_i.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...