Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

" תחפש מנוע של פורד אסקורט ישנה ותרכיב אותו" (כי גם מוסטאנג זה פורד).

רק אל תשכח להעלות תמונות ואת תהליך השיפוץ כי אנחנו אוהבים תמונות והרבה.

לאחר שתפרק ותרכיב אם יהיו לך בעיות תעלה לפורום וננסה לעזור.

 

נ.ב

נראה לי שיהיה לך בעיה רק עם הגיר אבל גם את זה אפשר לפתור.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יודע שזאת שאלה לא מכובדת לכל אוהבי רכבי אספנות אבל אני רוצה לעשות בה שימוש ולא סתם שתשב אצלי, מבחינת הדלק אני לא אוכל לממן אוטו שאוכל כל כך הרבה דלק, אז אפשר לדעת איזה מנוע של 2000 או 1800 אפשר להלביש למסוטנג?



 

תודה :)

:brickwall:לדעתי עדיף לך להתקין מערכת גז או לשים מנוע דיזל קטן וחסכוני (משהו באיזור ה-1,300 דיזל - מאוד חסכוני) ולהשתמש בביו דיזל, כך באמת תחסוך.

יש האמת דרך עוד יותר חסכונית שנקראת "חופשי חודשי", וכמובן שתוכל תמיד להשתמש באופניים וכך גם להיות בכושר וגם לחסוך בעלות מכון הכושר (מעבר לחיסכון בדלק, בביטוח, בטסט ובתחזוקה), ובמקביל תוכל למכור את הרכב ובסוף עוד ישאר לך כסף...

:brickwall::bad-word::screwy::inlove::loco:

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

בדיחה לא מוצלחת אבל אם אתה לא צוחק אני מציע לך לרתום סוס אמיתי מקדימה ולהוריד את הסמל ל האוטו.

פורסם

אולי יש כיוון אחר .. קיים מנוע 2800 6 טורי של פורד אמריקה שאפשר להתאים אותו בלי הרבה שינוי ..

קרוב מאוד למיימדים של ה-3200 וה-4100 המקובלים במוסטנגים..יכול להיום שהוא בדיוק באותו הגודל של ה-3200.

נראה לי שאותם תושבות יתאימו ככה שלא תצטרך שינוי גדול אם בכלל ,זה גם יותר מתאים מבחינת כוח סחיבה מכל קומבינה אחרת.

גם כבר יותר מקובל ..אם תשאל אותי בחיים לא הייתי מקטין נפח במוס.. הייתי שם 8 אם היה לי 6, אבל זה אני:-).

אבל בוא נתחיל באיזה מנוע קיים לך באוטו ??

פורסם

אני יודע שזאת שאלה לא מכובדת



תודה :)

 

לפי הכותרת, אתה כנראה יודע שאפשר להתקין עליה מנוע 2000 או 1800.

אז מה השאלה, ולמה היא לא מכובדת?

עודד

פורסם

אין לי שום דבר נגד ארבעה צילינדרים במוסטנג. בכל צד.

עצתי לך - וזו הדרך הכי זולה ופשוטה להשיג מה שאתה רוצה - נתק ארבעה מתוך שמונה חוטי ההצתה. שניים מכל צד. תוציא את הפלאגים שניתקת להם את החוטים... והנה, הקטנת את נפח המנוע בחצי. :roll::roll:

 

אסף.

פורסם

אפשר להרכיב כל מנוע שתיבחר לא מומלץ אבל אפשרי מעוניין צור קשר 0508899577 יריב

ולכל בעיות החוקיות גם השידרוגים של הרכבים עם אותה בעייה ויש אחד שמעוניין במנוע חזק ושרירי ואחד אנמי וחסכוני

ואצלי בשלבי שידרוג ברכב 383

8008t.jpgw320.png

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

השברולט הקובני שבתמונה (כמו רבים מ"חבריו") נוסע עם מנוע "לאדה" רוסי בעל 4 צילינדרים.

אז גם אתה יכול.....

IMG_0242 (Medium).JPG

עודד

פורסם
השברולט הקובני שבתמונה (כמו רבים מ"חבריו") נוסע עם מנוע "לאדה" רוסי בעל 4 צילינדרים.

אז גם אתה יכול.....

 

 

ההבדל הוא שהשברולט הקובני נוסע כך בשל אילוץ היות וחלפים מקוריים בקובה כידוע לכולנו לא בנמצא

ולכן בוצעו שינויים .

 

כאן יש רכב עם מנוע מקורי ומטעמי חיסכון בדלק מעוניינים להחליף מנוע .

 

דעתי כפי שנאמר קודם , בכלל לא בטוח שעם מנוע קטן תצרוכת הדלק תקטן היות והרכב כבד

והמנוע יתאמץ רוב הזמן .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
ההבדל הוא שהשברולט הקובני נוסע כך בשל אילוץ היות וחלפים מקוריים בקובה כידוע לכולנו לא בנמצא

ולכן בוצעו שינויים .

 

דרור, ודאי שבקובה זאת הסיבה.

אבל אם הבחור רוצה לחסוך, נתתי לו דוגמה:lol:

 

ואל תקחו אותי כל-כך ברצינות....אני בכלם לא התכוונתי...

עודד

פורסם

עם מנוע מודרני וחסכוני החיסכון בטוח אבל ויש אבל גדול מעבר לבעיות חוקיות עלות הפרוייקט$$$ = המון כסף במידה והבחור לא מבצע בעצמו את ההסבה :roll:

 

בהצלחה:wink:

יתכן שהאור בקצה המנהרה זה אני עם הגיפ בפול גז אז זוז טמבל .:evil:

פורסם

איך איך?

עדיין לא הבנתי, להחליף למנוע קטן יותר, מודרני, עם יותר כוחות סוס ?

אבל מומנט קטן יותר? משהו כמו 19 קג''מ במקום 39 או 36 קג''מ במקור?????????????

מה עם הגיר? יחסי העברה שונים? מה עם הבק-אקס, האוטו לו יזוז עם כזה מומנט.

שלא נדבר על תצרוכת דלק מטורפת עקב המאמץ להזיז רכב במשקל של 1.670 ק''ג.

רישוי - אין סיכוי שבעולם שתקבל. סע איתו בחצר והתחבר למיכל דלק רזרבי.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
השברולט הקובני שבתמונה (כמו רבים מ"חבריו") נוסע עם מנוע "לאדה" רוסי בעל 4 צילינדרים.

אז גם אתה יכול.....

 

מזכיר פרסומת של פעם:

 

1988 גם אתה יכול...

 

מישהו זוכר את זה?

 

אגב, לטעמי כל השרשור הזה תלוש מהמציאות.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30


×
×
  • תוכן חדש...