Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוטינת גלישה בפורום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרוני למדתי להיכנס להודעות חדשות

 

מהשרשור הזה למדתי שיש עוד הרבה אופציות מעניינות.

 

אקח שיעור בנהיגה מתקדמת ואני מניח שאשתמש אז גם בטכניקות הנוספות.

 

אולי יהיה נכון שמישהו ייתן הסבר על כל האפשרויות או שהגזמתי.

 

בכל מקרה נהנה בפורום

 

מרגיז אותי לא פעם האחד לפעמים הבורות הנכתבת ,בבטחון מלא של הכותב כאילו דברי אלוהים חיים.

 

שניים סגיעוט הקטיו ( שגיאות הכתיב) ניחא דר' פוליצ'וק. אבל אנשים שגדלו פה. פרי הביאושים של מערכת החינוך.

 

אולי יש אפשרות להכניס מאיית לפורום ומי שלא ישתמש בו ימצא עצמו במקום אחר?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נכנס לפורום, פותח כרטיסיה חדשה לרכב כללי, ייעוץ, אוף, ומכירה, ואז עובר על הדף הראשון שלהם מחפש הודעות שהגבתי בהם או הודעות שאני מעוניין להגיב להם.

פורסם

מגיע לעבודה ב 8.

 

פותח את הפורום, מתחיל או באוף טופיק או בטכני, ומשם לפי הזמן.

 

וישה,

וגם אם אין מאיית, אפשר לגשת לגוגל ולהשתמש במילון כלשהוא אבל מה לעשות, עצלן נשאר עצלן.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

נכנס לפרופיל של רז, לוחץ "מצא את כל ההודעות של razmel"

 

ואחרי שמיציתי את כל השרשורים בסגנון "רוטינת גלישה בפורום", "25 מעלות ב-ב-ו-ק-ר", "בלה בלה בלה בבאגט", אני עובר להודעות חדשות

פורסם
אולי יש אפשרות להכניס מאיית לפורום ומי שלא ישתמש בו ימצא עצמו במקום אחר?

אפרופו הצעות לשיפור- בחינה על חוקי הפורום (אני רציני לגמרי), ו/או בדומה ל"מעקב", משתמש חדש, לא יוכל לפרסם הודעות לפני שהן נבדקו ע"י אחד המנהלים.

המצב כרגע הוא שאנשים מרפרפים על חוקי הפורום אך לא טורחים להבין מה הם אומרים, או בטוחים שאנג'ל אייז זה שיפור, וסתם מבזבים זמן ועצבים.

לתשומת לבכם

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני מסכים עם שביט לגבי צורות חדשות להעביר את החוקים של הפורום למודעות של החדשים.

 

אולי אפשר אפילו לעשות וידאו שמסביר להם את החוקים ועוד פונקציות של הפורום.

 

אני אתנדב לעזור אם ירצו.

 

 

אולי יש אפשרות להכניס מאיית לפורום ומי שלא ישתמש בו ימצא עצמו במקום אחר?

 

פשוט תעבור ל GOOGLE CHROME

פורסם

אני מסכים עם שביט לגבי צורות חדשות להעביר את החוקים של הפורום למודעות של החדשים.

 

אולי אפשר אפילו לעשות וידאו שמסביר להם את החוקים ועוד פונקציות של הפורום.

 

אני אתנדב לעזור אם ירצו.

 

 

 

פשוט תעבור ל GOOGLE CHROME

 

לצערי הבעיה היא לא אצלי אלא אצל הכותבים האחרים.

 

*** עריכה - נא לא לצטט את הההודעה שמעליך. מי שירצה לקרוא אותה פעמיים יצליח גם ללא עזרתך ***

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
נכנס לפורום, עמוד ראשי.

אם יש ה"פ, בודק.

בד"כ בודק את הפורומים לפי הסדר: אוף טופיק, כללי, טכני, ייעוץ ברכישה, אספנות.

פעם בכמה ימים נכנס לפורום מכירה.

אם כתבתי הודעה, נכנס לשרשור לראות האם הגיבו לי להודעה.

מידי פעם בודק נושאים שנפתחו ע"י משתמש מסויים, ועובר עליהם :shock:

מידי פעם עובר על כל ההודעות שלי, לפי חלוקה לפורומים :shock:

מידי פעם עובר על שירשורים אהובים (פיאט דובלו אברט של תומר הדר וכו')

 

הרגלי הגלישה שלי בפורום דומים-עד-זהים לשלך, שביט. בפורום הספורט המוטורי אני משקיע קצת יותר זמן (רוב ההודעות שלי הן שם). אני יכול לספור על יד אחת כמה פעמים נכנסתי לפורום שיפורים (לא מבין\ מתעניין בזה הרבה). לאחרונה התחלתי להציץ גם לפורום המולטימדיה, ללא סיבה מיוחדת; הם היחידים ב-CF שיש מפגש פורום מאורגן וקבוע ואני שוקל ולבקר, למרות שגם בנושא זה, אני הדיוט לחלוטין. לפורום השטח יש הרבה פוטנציאל וחבל שהוא לא מתרומם- ההודעות של bagira שם מעניינות למדיי.

 

דריש, כל ההודעה שלך זועקת תסכול אחד גדול.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
איך אתם גולשים בפורום ?

 

תמיד נכנסים בסדר מסויים לפורומים השונים ?

בודק מה הגיע במייל כתגובה למשהו שאמרתי, אחר כך עובר על 2 אתרים אחרים, אחר כך רכב כללי, אחר כך אוף טופיק.

 

יש לכם רוטינת זפזופ באתר ? "מסלול קבוע" ?

כן.

למה, אתה חושב על לפתוח אתרז?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
2. שיפורים-כוח, אחיזה ומה שביניהם- מאחר ואין שם כבר דברים מעניינים, אז אני אוהב לצפות בהודעות נעילת שרשורים של יאשה, ממש מרתק במיוחד משהתחיל החופש הגדול.

 

הקינוח זה השיפורים - ואם יש הודעת סגירה מעניינת של יאשה או bagira אני יוצא עם חיוך .

 

ממנו אני עובר לפורום השיפורים של יאשה, מדלג בעיקר לתגובה האחרונה באשכולות ש"ניגדשו"

 

זה מה שאתם אוהבים? הסתלבטויות על גולשים תמימים שלא עשו עוול מעולם מלבד להתקל בפורום האכזר הזה?

 

זה מראה על חינוך קלוקל.

 

נ.ב.

 

אתכם לאמא.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

בהתחלה הייתי נכנס לכל פורום לפי סדר מסוים.

לאחר מכן חבר הראה לי את הפונקציה המדהימה של "הודעות חדשות".

לאחרונה אני עושה חיפוש על ההודעות שלי כדי לראות תגובות לדברים שרשמתי.

אני אשמח לפונקציה של "הודעות חדשות" שנותנת עדיפות קודם להודעות שאני פתחת/הגבתי בהם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...