Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לקבל חוות דעת - פיג'ו 406 2.0ל'.

מודל 1998.

עשתה בערך 200000 קילומטר.

מה שעוד ידוע לי בנתיים זה שהיא שומרה

וללא עבר של תאונות.

 

האמתי שלא ידוע לי ממש על הרכב, ואני רק ככך שמעתי שלא

ממולץ להתעסק עם רכבים צרפתיים. מחכה לתגובות תודה מרואש

לכל מי שיוכל לעזור!!!!!

פורסם

כן כן,זה בהחלט לא סובארו אימפרזה ולא טויוטה קורולה אבל השד לא כל כך נורא.

בממוצע כמות התקלות גבוהה יותר אבל לא משהו דרמתי כל כך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בגדול בפרט רכב זה הוא מוצלח

במיוחד מנוע 2000

אל תתייחס להכללות לגבי " מכוניות צרפתיות "

זה רמה אחרת ובאמת יש לי שני חברים עם רכב מסוג זה , רק חשוב שיהייה מנוע 2000

בכל אופן דובר הרבה כאן בפורום

תריץ חיפוש כאן בפורום תמצא הרבה חומר מעניין

 

מה שאתה צריך באמת לבדוק זה את הגיר !!!

אל תוותר על בדיקה איכותית ויסודית לגיר

כמובן גם למנוע ומה צריך בהתאם

 

בהצלחה

אני הייתי מייעץ לא למהר ולחפש רכב עם קצת פחות ק"מ

פורסם

406 אחלה של רכב, כמו שאמרו פה, זה לא אימפרזה ולא קורולה, זה הרבה יותר נוח ונעים לנהיגה, התמורה לכסף היא הרבה יותר גדולה לדעתי.

שים לב למנוע 2000 אם חשובה לך הסחיבה (בעיקר בעליות..) ושים לב לתקינות הגיר.

אני רציתי לקנות אחד לפני כחצי שנה עם 70K ק"מ, בסוף ויתרתי מטעמי צבע (כסוף) שלא התאים לי..

 

אם הרכב מטופל טוב לא יהיו לך הרבה תקלות איתו.

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...