Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.



אני מחפש עכשיו רכב חדש והבנתי שה206 מאוד ממולצת.

ראיתי היום 206 באופיר סוכנויות שנת 2008,ידנית 1400, ב55 אלף.

האם ה206 בשנה הזו ממולצת או שעדיף שנתונים יותר נמוכים?

כמו כן אשמח לקבל חוות דעת על אופיר סוכנויות ממי שמכיר.

האם כדאי לרכוש דרכם כי המחיר ממש נמוך או שעדיף להתפשר על השנתון ולקנות מיד פרטית?

תודה ולילה טוב.

כמו כן זאת הודעתי הראשונה בפורום.

פורסם

המחיר לפני המחירון של יד 2 לא כזה נמוך לאחר שאתה משקלל את העניין של השכרה.

כמו כן האם מישהו מכיר את הרכב מהשנה הזאת?

האם מישהו מכיר/שמע על אופיר סוכנויות ויכול לתת לי חוות דעת?

פורסם

206 ידנית היא אוטו נחמד מאד, והדגם עצמו ותיק מאוד כך שאת כל מחלות הילדות הוא עבר.

 

"אופיר סוכנויות" הוא סוכנות גדולה למכירת רכב שעיקר מטרות היא להרוויח כסף.

 

הידע שלו על המכונית מוגבל, מכיון שהוא רק מתווך בעסקת המכירה.

 

לכן, יש לנקוט ב"כבדהו וחשדהו" זאת אומרת לקחת את כל מה שאומרים לך על הרכב בערבון מוגבל, ולקחת את הרכב לבדיקת במכון בדיקת שאתה תבחר.

 

בגדול זאת נשמעת עסקת טובה - רק יש לנקוט באמצעי הזהירות המקובלים.

 

בהצלחה, וברוך הבא לפורום! :lol:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה על התשובות המהירות

כמו כן מחר אני כניראה ילך לבדוק את הרכב, אחרי שחבר שלי שעובד במוסך מורשה של פז'ו

יבדוק לי את הרכב לפי המספר.

האם מישהו מכיר מכון בדיקה אמין באזור חדרה נתניה?

פורסם

כמו שחשבתי לאחר בדיקה עם חבר שלי, הרכב עבר תאונה,

ולכן הוא נמצא במגרש מכוניות ולא במגשר של חברת ההשכרה שממנה הוא הגיע.

נמשיך לחפש 206 במצב טוב.

בכל מקרה יש לי לפחות עוד איזה חודש עד שאני יוכל לחזור להגה.

בנתיים אני מושבת אחרי תאונה.

פורסם

אני הייתי ממליץ לך לקפוץ ללובינסקי טרייד באז"ת סגולה , יש מבחר רכבים ישירות מליסינג .

תלונות ממי שרכש שם עדיין לא ראיתי.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם

אז קודם כל לובינסקי טרייד יש לי מישהו שעובד שם ומחפש לי 206 ידנית במצב טוב.

אני גם ממליץ מאוד על לובינסקי.

כמו כן האם אתם מכירים את הפונטו החדשה (גרנדה או משהו בסגנון:wink:).

איך היא מבחינת צריכת דלק, נוחות, אמינות,חלקי חילוף?

אני בקרוב יהפוך להיות סטודנט ואני דיי מתלבט בין ה206 לפונטו.

מקווה שתעזרו לי בנושא ולילה טוב.

פורסם
אז קודם כל לובינסקי טרייד יש לי מישהו שעובד שם ומחפש לי 206 ידנית במצב טוב.

אני גם ממליץ מאוד על לובינסקי.

כמו כן האם אתם מכירים את הפונטו החדשה (גרנדה או משהו בסגנון:wink:).

איך היא מבחינת צריכת דלק, נוחות, אמינות,חלקי חילוף?

אני בקרוב יהפוך להיות סטודנט ואני דיי מתלבט בין ה206 לפונטו.

מקווה שתעזרו לי בנושא ולילה טוב.

הפונטו החדשה עדיפה בגירסא הידנית שלה שנדירה יותר.

הגיר הרובוטי דיי קופצני בהתחלה לפחות ודורש הסתגלות והשוק של רכבים רובוטיים בתור יד שניה הוא זוועה שכן שלי מנסה למכור קורולה 2007 בערך מצב חדש מחירון שלה 100K הוא דורש 85K כבר ואף אחד עדיין לא רוצה לקנות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

קודם כל בלובינסקי , יש המון מכוניות של לקוחות שביצעו טרייד אין לרכב חדש והמגון משתנה מתקופה לתקופה.

חוץ מזה המכוניות היותר "חרושות " מהליסינג מעבירים לסוחרים קטנים שעובדים איתם .

לדעתי זה עדיף מסוכנות רכב קטנה.

אלנטרה 2002

שרייד 1997

פורסם
קודם כל בלובינסקי , יש המון מכוניות של לקוחות שביצעו טרייד אין לרכב חדש והמגון משתנה מתקופה לתקופה.

חוץ מזה המכוניות היותר "חרושות " מהליסינג מעבירים לסוחרים קטנים שעובדים איתם .

לדעתי זה עדיף מסוכנות רכב קטנה.

אני מסכים איתך לגמרי. אחרי שביררתי עם חבר שעובד במוסך מורשה של פזו,

הוא הסביר לי שאת כל הרכבים עם הבעיות, אחרי תאונות וכו' מעבירים למגרשי רכב.

כמו שכבר קראתי פה ועכשיו זה מחזק את מה שחשבתי כל הזמן לא להתקרב לסוחרי רכב רק למגרשים גדולים ומוכרים.

פורסם
הפונטו החדשה עדיפה בגירסא הידנית שלה שנדירה יותר.

הגיר הרובוטי דיי קופצני בהתחלה לפחות ודורש הסתגלות והשוק של רכבים רובוטיים בתור יד שניה הוא זוועה שכן שלי מנסה למכור קורולה 2007 בערך מצב חדש מחירון שלה 100K הוא דורש 85K כבר ואף אחד עדיין לא רוצה לקנות.

ערבתת כאן בין שני דברים שאין קשר בינהם, או בקיצור: בין מחט לתחת.

הגיר של טויוטה נקטל בכל ביקורת שקראתי, וכן גם ע"י אנשים שמחזיקים ברכב.

הגיר של פיאט, לעומתו, הרבה יותר מוצלח. מעניין אותי לדעת האם אי פעם יצא לך להרגיש אותו שאתה כותב דברים כאלה. לי כן יצא, וכך גיליתי שהעליהום שעושים עליו הוא בעיקר בזכות (?) המוניטין המפוקפק של גירים רובוטיים מתוצרת יצרנים אחרים.

ידוע לי גם על אנשים שרכשו את הפיאט הרובוטית ומאוד מרוצים ממנה, ואני אפילו לא מדבר על אדם אחד או שניים. אז בבקשה...

 

צאו מזה: הדבר המשותף היחיד בין הגיר הרובוטי של טויוטה לבין הגיר הרובוטי של פיאט זה ששניהם גירים רובוטיים - Cest Tout.

זה כמו שאני אגיד שגיר אוטומטי של דייהו רייסר הוא כמו גיר 7G TRONIC של מרצדס. כנסו קצת לפרופורציות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...