Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תענוג לקרוא את התרד שלך,צביקה.אני לא מופתע שעם הקרוס הכל נשמע מחובר יותר,ביחד, כמו תזמורת שמנגנת

ביחד,ולא כל נגן מה שיוצא לו. אז תתחדש על הסינפוניה השניה!:)

הגב מתי רואים אותך?

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה אתה לא מופתע ?

בוא תשתף אותנו במה ההבדלים.

 

הריי שאם הקרוס מבצע חיתוך ב2.5KHZ בסלופ של 6DB,

ואתה יכול לבצע אותו דבר בדיוק בצורה אקטיבית אז מה ההבדל ?.

 

מבלי לשמוע את הרכב של צביקה, (ככה זה, אני עבדתי על הרכב אבל לא הספקתי לשמוע בכלל :))

אני יכול להגיד שהסיבות להבדלי שמע יכולות לנבוע מכלכך הרבה אפשרויות, שזה פשוט לא ניתן לפענוח מממוקד.

 

  1. הטוויטרים עברו להיות מוגברים על VRX במקום ג'נסיס
  2. הערוץ של הVRX עבר להגביר מיד וטוויטר ביחד, מה שבאופן מיידי מפחית את העוצמה.
  3. נקודות החיתוך שונו בצורה אגרסיבית במיוחד, מקצה לקצה - כרגע האלמנטים נחתכים ב2.5 קילו, עם סלופ 6. קודם לדעתי זה היה כמעט 5 עם סלופ 12 או 24 לא זוכר.
  4. התווסף קרוס פסיבי שבטוח משפיע על הצליל בצורה כלשהי (לטוב ולרע).
  5. התווסף מגע ידי הזהב שלי :)
  6. יש עוד מלא דברים שלא עולים לי לראש

בקיצור כמו שאתה מבין, המון שינויים במכה אחת, לא מאפשרים ניתור נקודתי של השינוי.

עם זאת - השינוי שם אז יאללה שיהיה בכיף

 

נ.ב. אחרי המפגש האחרון, הגעתי למסקנה שהאופי צליל של ג'נסיס מאוד בהיר, מאוד גבוה, וחסר בו איזה בשר או נפח או מה שלא יהיה. משהו שקיים באיטלקיים ובאמריקאים.

 

עד כדי כך זה "קפץ" עלי, שהחלטתי חד משמעית שהג'נסיס סטריאו 60 שלי, יוצא מהסטאפ !. ויחליף אותו ככל הנראה PG XENON 2.100

פורסם

גורל, למה להתבייש להגיד שהקרוס עושה את ההבדל?

כן- זה בגלל קרוס פאסיבי איכותי.למה?היה כבר תרד על זה...אנלוג מול דיגיטאל.

עובדה שאנשים התלהבו ממוזיקאליות,רגש...ולא כמה המיד באס יורד נמוך.ולזה מסוגל רק אנלוג - דרך הקצרה והמהירה ביותר -איבוד נתונים מינימאלי.

זה גם נשמע ככה - כל הניואנסים של המוזיקה -אמוציות,רגש.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

אני מבין שלך אין רדיו דיסק ברכב,

אתה נוסע עם פטיפון.

 

או שאולי קרוס אנלוגי, יכול להחזיר חיים שכבר נלקחו במעמד המרת הסיגנל לדיגיטאלי וצריבתו על דיסק.

אני לא מתבייש להגיד כלום, אני כן יכול להגיד לך, שכמות השינויים שבוצעה במערכת הזאת ביום שבת בבוקר, היא כזאת שלא מאפשרת לנו להצביע על הקרוס במדוייק.

 

עם זאת - איש איש באמונתו יחיה, אני לא אומר לך במה להאמין, מבחינתי תאמין ששן שום על הגריל של הסאב גורמת לו להיות פאנצ'י יותר.

 

אגב, המערכת של עופר, והמערכת של צביקה בגלגול הקודם (עם הL4), כמו גם המערכת של איציק המנהל. ועוד מספר מערכות פה בפורום.

זכו לתשבוחות לא פחות - ואולי אפילו יותר. למעשה הרבה יותר.

והם אקטיביות לחלוטין, אין אתה מסביר את זה ?

 

גם בתחרויות SQ המערכות הן אקטיביות למעט קטגוריית FULL PASSIVE,

איך אתה מסביר את זה ?

 

בקיצור, צביקה - תתחדש ותהנה גבר :)

פורסם

מכל הת'רד הזה הבנתי דבר אחד -

 

יש עוד סטריאו 60 באודיו לרכב - מכירה :-D

 

ככל שמצמצים לרמקול את תחום התדר שהוא ינגן - ככה המגבר שהוא יושב עליו יגביר אותו יותר.

 

ניסוי פשוט שעשיתי עם הסאב שלי - תחמתי אותו בין 30 ל60 וזה נשמע הרבה יותר טוב והרבה יותר חזק מאשר שהוא יהיה תחום 60 ומטה וזה גם נשמע יותר טוב ממה שהיה כשתחתמתי אותו בין 25 ל 60...

 

ביום שישי לפני המפגש הורדתי את המידים שלי מ300 ל 200 (הם היו אמורים להיות על 250 אבל כנראה שלא שמתי לב לסט אפ) ושכחתי להעלות את הגיין במגבר - אז באמת יצא שגורל צודק לחלוטין והמידבאסים כעת יותר מידי פתוחים לעומת המידים.

 

אני פשוט אחליש את המידבאסים...

 

- זאת דוגמה אחת לשינויים שקרו או היו יכולים להתרחש ברכב של צביקה.

 

המקור של האות ברכב של צביקה היא דיגיטלית - אם הטווח שיצא מהHU שלו לפרוססור הוא גם דיגיטלי - ורק ביציאות למגברים היה מעבר לטווח אנלוגי - אז אין בעצם שום הבדל באיבוד של חלק מהאות כאן - זה אותו הדבר כמו שהוא ישים לפני המגבר עוד קרוס אנלוגי - זה לא קשור.

 

יכול להיות שהקרוס הזה עובד בנקודות חיתוך וחלוקות הספק שצביקה לא עבד בהן ויכול להיות שהוא באמת עושה בזה את השינוי לרמקולים אבל מה שהלך לאיבוד מהאות המקורית - כבר הלך לאיבוד ברגע שהדיסק נצרב במקרה הזה.

 

עד כמה שידוע לי - לא היתה המרה נוספת בדרך... אלא אם כן אני טועה כמובן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא לריב ידידיי היקרים..:-D

 

הררי מילים נשפכו בכדי לשלול או לאשש את הטענות הללו.

איש איש באמונתו, איש איש ותפיסת עולמו, איש איש ונסיונו.

 

דווקא נק' החיתוך בפרוססור קודם התקנת הקרוסים דימו את הנק' המקוריות על מנת לחדד לי את ההבדלים. [5KHZ היה בL4].

 

וצריך לזכור שבמערכות כאלו, ההגדרה של "שינוי", שונה. זה לא שקודם זה היה בית שימוש ועכשיו גן עדן. השיפור איננו קיצוני אך הוא שם, חי קיים ומורגש. הקפיצות בשיפור הולכות והופכות לקטנות יותר ויותר. סך הכל הרי מדובר על סטאפ מצוין שנשמע נפלא גם קודם התקנת הקרוסים, אך בפועל לאחר שילובם התוצאה טובה יותר.

 

אכן, כפי שאריק ציין לעיל אל לנו להתעלם מהשוני בהגברה של הטוויטרים, אך המיד -שמורגש בעיקר בתצורות כאלו- היה ונשאר על הVRx. כלומר זה לא מדוייק לומר שהיו "כל כך הרבה שינויים". אני לא "מאשים" בהכרח רק את הקרוסים הללו, אבל תכל'ס במצטבר קיבלתי תוצאה טובה יותר מאשר קודם לכן. נקודה. וקרוס פאסיבי איכותי זה באמת לא מילה גסה..

 

אלברט, אני מתנצל אבל הייתי מאד עסוק לאחרונה. נקפוץ בקרוב, אל דאגה..

 

מה שכן, כל ניסיון להעביר את התחושות ממערכת אודיו ביתית משובחת שמנגנת בסביבה אופטימלית, למערכת טובה אך בסביבה עוינת מבחינה אקוסטית תהיה לא נכונה ותאכזב מאד. הפערים גדולים מדי.

 

מערכת טובה היא מערכת מרגשת. הבוקר בדרך לעבודה שמתי דיסק של נורה ג'ונס והתרגשתי עד עור ברווז.

אבל אני לחלוטין גם חוויתי תחושות כאלו בסטאפ הקודם ובזה שלפניו. סטאפים נטולי רכיבים פאסיביים ואנלוגיים..

פורסם

צביקה,

 

אני לחלוטין לא שולל את טיבו וייחודו של הקרוס הפסיבי והאנאלוגי לצורך העניין, אבל מה שאני אומר הוא שהשינוי כאן הוא לא בהכרח בגלל שהוא אנלוגי אלא גם בגלל האופי שבה הרכיבים שהוא עשוי מהם וההשפעה שלהם על האות שיוצאת לכוון המגברים - יש עוד הרבה בקרוס פסיבי הרבה מעבר להיותו אנאלוגי שתורם להשפעה על הצליל.

 

למה במגבר של טרו בילט אתה יכול לבחור בין 4 סוגים שונים לפחות של קבלים? - כי הם כולם אנלוגים? לא - כי כל אחד מהם מוציא תוצאה קצת שונה לאות שעוברת דרכו.

 

אני מאוד בעד אנלוגי אבל אני גם מאוד בעד שכלולים דיגיטליים שעושים לנו חיים קלים יותר.

 

צביקה - המערכת שלך מרגשת באמת, צליל שנוגע ללב ונכנס פנימה.

 

זה גם מה שאני מרגיש כשאני שומע במערכת שלי ברכב הפרטי עם רמקולים של מוראל, HU של אלפין ו4XS...

 

אני עוד צריך לעבוד על המערכת ברכב חברה עוד הרבה עד שאני אגיע לתוצאה דומה מהבחינה של זה שהצליל גם יגע לי בלב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
צביקה,

 

אני לחלוטין לא שולל את טיבו וייחודו של הקרוס הפסיבי והאנאלוגי לצורך העניין, אבל מה שאני אומר הוא שהשינוי כאן הוא לא בהכרח בגלל שהוא אנלוגי אלא גם בגלל האופי שבה הרכיבים שהוא עשוי מהם וההשפעה שלהם על האות שיוצאת לכוון המגברים - יש עוד הרבה בקרוס פסיבי הרבה מעבר להיותו אנאלוגי שתורם להשפעה על הצליל.

 

למה במגבר של טרו בילט אתה יכול לבחור בין 4 סוגים שונים לפחות של קבלים? - כי הם כולם אנלוגים? לא - כי כל אחד מהם מוציא תוצאה קצת שונה לאות שעוברת דרכו.

 

אני מאוד בעד אנלוגי אבל אני גם מאוד בעד שכלולים דיגיטליים שעושים לנו חיים קלים יותר.

 

צביקה - המערכת שלך מרגשת באמת, צליל שנוגע ללב ונכנס פנימה.

 

זה גם מה שאני מרגיש כשאני שומע במערכת שלי ברכב הפרטי עם רמקולים של מוראל, HU של אלפין ו4XS...

 

אני עוד צריך לעבוד על המערכת ברכב חברה עוד הרבה עד שאני אגיע לתוצאה דומה מהבחינה של זה שהצליל גם יגע לי בלב.

מסכים עם הכל מלבד החוות דעת על המערכת, לא שמעתי עדיין :)

 

אגב אדי - באינטרנט מצאתי שהמיקרופון מוצהר עד 2 DB סטיה, ובפועל מדווחים על 0.2 DB, זה יפה.

פורסם

אז בכלל המצב שלי טוב עכשיו :-P

 

הזכרון שלי הטעה אותי - עד 6 דציבל זה תחום התזוזה של המחט מהאפס בסקאלה...

 

ולגבי המערכת הפרטית - לאחד המפגשים אני אבוא עם הרכב הפרטי ואני אתן לך השמעה - אתה תבין על מה אני מדבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יא גנוב, כשאמרת לי ברכב סטיית תקן של 6DB בלעתי את הרוק..

 

אגב, כשסיפרת לי על זה שהיית פעם בSPL בלעתי את הלשון..:roll: אדי? SPL? סאב 15?:|

 

שינית את הסמלון?

פורסם

כן...

 

כן... כן, וכן :-P

 

מצאתי היום במגירה שלי בעבודה את הדיסקט אתחול שלי שמבוסס על מערכת הפעלה של לינוקס שנקראת משהו כמו מנדריבה או משהו כזה... לא זוכר את השם המדוייק, ואז שמתי לב שיש עליו את התמונה של סילבסטר החתול... וזאת בדיוק אותה התמונה שממנה נגזר הסמלון הישן שלי - אז צילמתי :-D והחלפתי סמלון - יפה שסוף סוף מישהו שם לב לשינוי 8)

 

 

הנה התמונות מהלאנוס:

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=userpictures.asp&uid=924

 

תשימו לב גם לאינפיניטי קאפה - הוחזרה האבידה במפגש האחרון דרך אגב - סגירת מעגל יפה מבחינתי.

 

הנה התמונות מהפיאסטה פרה:

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=userpictures.asp&uid=583

 

כן, הצופר עשה "מו"

כן, רשום "מו" על התיבה של הסאב

כן, זאת אותה התיבה בלאנוס

כן, זה מגבר של פרו-סאונד בלי קרוסים אפילו

כן, הריפודי פרה כוללים גם את כיסוי ההגה.

 

:-D אני פולני :-P

אני דפוק 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...