Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי פולו 96, הבעיה היא כזאת,

המכסה של המילוי מים לדיאטור לא היה סגור טוב, ואיבדתי 2 ליטר של נוזל

הוספתי 2 ליטר של מים מהברז.

 

האם זה קריטי???

האם כדאי להחליף את כל הנוזל שבמערכת , לנוזל קירור ירוק???

 

תודה.

פורסם

אם הנוזל ברדיאטור שלך הוא מים ולא נוזל קירור אזי תחליף אותו. סע ואם לא יחסרו לך מים ולא מתחמם (המנוע) אז אין לך בעייה ואל חשש.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

ב פולו 96 , יש כ 6 ליטר נוזל במערכת הקירור .

 

אם הוספתה כ 2 ליטר מים זה כ 33% מהנוזל במערכת .

 

לכן - אפשר לרוקן 0.5 ליטר מים מפקק תחתון ברדיאטור ( אם יש ) או מצינור גומי תחתון של הרדיאטור .

או לרוקן את מיכל ההתפשטות ( מיכל המילויי )

ולהוסיף את תרכיז נוזל הקירור המתאים - הוא אמור להימהל עם מים - כך שאין בעיה :idea:

 

אבל- אם לא ידוע לך מתי בוצע טיפול החלפה של נוזל הקירור בעבר - נצל את ההזדמנות והחלף את כל הנוזל לחדש - ורצויי מקורי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לפני כמה ימים שמו לי נוזל קירור בכל המערכת של המים- אבל שמו לי ירוק

הבנתי אצלי צריך אדום.

 

שווה להוסיף רק את התרכיז הירוק

או לערבב בינו לבין אדום??

או להחליף הכל לאדום???

תודה.

פורסם

ניהיה סלט מרוב סוגי נוזל הקרור שהבנתי שהוכנסו לראדיאטור . ממליץ להחליף את נוזל הקרור , תרוקן את הנוזל הישן קנה נוזל חדש מוכן 50% - 50% של חברה מוקרת ומלא אותו במערכת הקרור . אחרי זה תדע גם איזה נוזל יש במערכת , ובמידה ובעתיד יהיה חסר תדע איזה סוג להכניס כמו בפעם האחרונה.

לא בריא לערבב סוגי נוזל קירור .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...