Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב קיבלתי הצעה מאחד שהוא חבר שלי שהוא גם המתקין של המערכת לגבי מערכת :

 

מערכת:רדיו דיסק לרכב Kenwood KDCX791

מחיר המערכת 1200ש"ח

 

רמקולים 6X9:זוג רמקולים KAPPA-653.7i Infinity

מחיר רמקולים:650

 

סאב:סאב וופר ו12ואינטש HED12 Cerwin Vega

מחיר סאב כלולה תיבה :700

 

מגבר:SPL 4Ch. 1000W

מחיר מגבר:500

 

רמקולים קדמיים 3.5 :זוג רמקולים ו3.5ואינטש R322 Boss

מחיר רמקולים קדמיים:מתנה.

 

טוויטרים:טוויטרים TW15 Boss

מחיר טוויטרים:מתנה.

 

התקנה+חיווט: 530ש"ח

 

 

מחיר כולל (הוא עיגל לי):3500ש"ח

 

דעה אם להחליף משהו אם כדאי וכו... תודה מראש

נ"ב

זה לאוטו פיאט פונטו שנת 2000 מקום לרמקולים כדמיים בדשבורד בלבד(אין מקום לקומפוננט.)

פורסם

בתקציב כזה זה בהחלט סביר,אם כי אני הייתי מוותר על האחוריים בכלל (וסאב באופן זמני),מתקין טבעות הגבהה ל6.5" בדלתות ומשקיע בקומפוננט האיכותי ביותר שאמצא - ההבדל יהיה עצום

 

בקשר לקנווד,היה מכשיר דומה לבן דוד שלי (24bit) והוא היה מרוצה ממנו מאוד

לפי מה שראיתי המחיר "הרשמי" הוא כ1700 ש"ח ככה שאני מניח שקבלת מחיר מצויין על מכשיר שאמור לפחות במחירו להתחרות במכשירים ברמה בינונית+ שזה בהחלט יספק את הסטאפ הצפוי ואף יותר (בהנחה שזה כך)

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

ההצעה מצויינת ביחס למחיר.

הרדיודיסק ,הרמקולים 6X9 והסאב מצויינים, ובמחירים נמוכים

המגבר פחות איכותי ,גם הרמקולים והטוויטרים הקדמיים

אבל אם אתה לא מעוניין לעשות בניות בדלתות אין אופציה טובה יותר בגודל 3.5 אינצ באותו מחיר

פורסם

נניח ואני מעלה מעלה את הסכום שלי ל4000 או נשאר ב3500 יש המלצה למערכת טובה יותר(ממה שיש לי ?)??

תודה שוב....

כמה אמור לעלות לי לעשות חורים לקומפוננטים בדלת ?ואם יש מדריך אני יישם את זה לבד.

פורסם

בתור התחלה אני ממש לא ממליץ לך להתעסק עם זה לבד

זו התקנה זולה יחסית,לך למתקין מומלץ ולא תצטער :wink:

 

אח"כ רדיו דיסק (HU),קומפוננט ומגבר

בתקציב כזה תוכל להתארגן על דברים טובים,והסאב (הטוב יותר) יבוא בשדרוג הבא

בכל אופן ההבדל (גם ללא הסאב) יהיה שמיים וארץ ממה שהוצע לך

 

מה אתה שומע בד"כ?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

פחות או יותר הכל מזרחית האוסים טראנסים וכו... יש מצב אתה נותן לי דוגמא של חלקים שאתה ממליץ לי במחיר הזה ואני גר באיזור חדרה אם אתה מכיר מישהו טוב באזור אשמח לקבל פרטים? תודה.

פורסם

הרמקולים הקדמיים לא עומדים ברמה הכוללת.

 

השאלה היא מאוד פשוטה - אתה מוכן לעשות בניות ברכב ולהכניס 6.5 מקדימה?

אם כן זה סיפור אחד.

אם לא אז לך על המערכת הזאתי וזהו.

פורסם

עוד לא יודע אבל נראה שאני מעדיף בנתיים לקנות מערכת ברמה כזאת ובקרוב אולי להחליף אוטו ושם להשתדרג בקומפוננט זה יהיה כל כך משמעותי? ומה מחיר קדיחה וכו...

תודה.

 

לגבי התגובה השניה מה לגבי סאב ורמקולים 6X9?

פורסם

כל הסיפור של העבודה כולל הכל לא צריך לעבור את ה300-400 ש"ח

קח בחשבון שאם יהיה לך קומפוננט 6.5 תוכל להעביר אותו לרכב הבא,בניגוד ל4" שפחות סביר

על קצה המזלג

ככל ששטח הרמקול (ממברנה) רחב יותר כך גם הרמקול יוכל לרדת לתדרים נמוכים יותר ולהפיק באס נמוך ובשרני יותר

עם 6.5" תוכל לקבל באס נחמד במקום הכי חשוב - איפה שאתה יושב

כשיבוא הסאב הוא ישלים את תחום התדרים שיורדים מתחת למגבלות הרמקול הקדמי ובכיוון נכון ייצור אשליה שהבאס שממלא את חלל הרכב בא בעצם מהדלתות עצמם - חפיפת עוצמה ותדרים

עם 4"\3.5" הסאב יאלץ להשלים תדרים גבוהים יותר מכיוון ששטח הרמקול הקטן לא ירד נמוך מספיק

ככה שברוב המקרים תשמע את החגיגה מאחור :wink:

 

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

תודה אלעד רציתי לדעת אולי יש לך מקום שאני יכול לדבר איתך יותר רציף שאני אוכל להסביר לך בידיוק מה הכוונות שלי ואם תוכל לעזור לי אני אשמח.

יש לך מסנג'ר ICQ משהו שנוכל לדבר בו תודה מראש אחי...

×
×
  • תוכן חדש...