Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ממש מוזר לי .

מאז שהשיקו את הVW שירוקו בארץ בקושי ראיתי 2

יחידות כאלה!

ומה שמוזר זה שהמחיר דווקא הגון. תמורת 165K

מקבלים את השירוקו עם 160 כ"ס וגיר ידני .(מי צריך יותר מזה?)

האוטו הזה מדהים לדעתי ואני לא מבין למה את הגולפים (שאני אישית פחות אוהב)

רואים בכמויות ואת השירוקו לא.(וההבדל במחירים לא כזה גדול).

HONDA CIVIC hatchback-RED

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יצא לי גם לראות, וגם לנהוג (תודות לחבר מתקין צינוריות דלק).

(אחת מהן, מכונית המבחן של צ'מפיון, הי"ד).

גם אני מופתע מריבוי גולפים, ומיעוט השירוקו. לא ברור לי איך לא הפך ללהיט.

 

חבל, כי ריבוי מכוניות כאלו בהווה, היה בהחלט יכול להיות אופציה מעניינת כמשומשת ספורטיבית זולה בעוד מספר שנים, לנהגים צעירים רבים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ראיתי אחת, ופשוט התאהבתי.

אחת המכוניות הכי יפות שיש.

הלהיבה אותי אפילו קצת יותר מה RS4 שראיתי באותו המקום.

פורסם
אולי כי אנשים מעדיפים מכונית עם 4 דלתות במקום רכב קופה ?

 

כן , רק שרוב הנהגים שנוהגים בגולף הם נהגים צעירים ממה שראיתי

והם לא ממש צריכים רכב עם 4 דלתות כי אין להם משפחה גדולה /ילדים .

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
ראיתי אחת, ופשוט התאהבתי.

אחת המכוניות הכי יפות שיש.

הלהיבה אותי אפילו קצת יותר מה RS4 שראיתי באותו המקום.

 

לא נראה לי שיש RS4 בארץ

 

כבר יצא לי לראות כמה שירוקו...אחת מהם של חבר שהיה איתי בצבא

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

vw_scirocco_0-520x351.jpg

הנה תמונה...

לדעתי הרכב הזה יכול לעמוד באותה שורה עם הבררה מבחינת עיצוב...

וד"א מה דעתכם על רכב זה לנהג צעיר? (בגירסא ה"זולה" עם גיר ידני)?

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
אפשר תמונה של הרכב המדובר?

שירוקו עד כמה שזכור לי זה ג'יפ :o

אתה מתבלבל עם ג'יפ צ'ירוקי, פה מדובר על פולקסווגן שירוקו.

 

http://images.google.co.il/images?sourceid=navclient&rlz=1T4SUNA_enIL244IL245&q=%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F%20%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%95&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=iw&tab=wi

פורסם

ראיתי אחד בנמל ת"א .

מושך מאוד את העין , רחב ונמוך , וקצת צעצועי בו זמנית .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

ראיתי אחת לבנה בחיפה, רכב מרשים ללא ספק ואטרקטיבי מאוד ביחס למחיר.

כל עוד לא נראה הרבה ממנו, הוא ישאר מיוחד.

 

ברגע שהם יתחילו לשרוץ כך שעל בסיס יומי יצא לך לראות לפחות שירוקו אחד, אתה תתרגל למראה והייחוד יעלם.

פורסם

יצא לי לראות 2 שחורות והרגשתי לרגע ממש כאילו העולם נעצר מסביב לרכב הזה, איזה קווים ואיזה עיצוב מטריף...

אם היה לי ההון הייתי קונה אחת כזו ברגע..

 

יש למישהו מושג באיזו קבוצת רישוי היפיפיה?:twisted:

 

אבי

פורסם

טוב נו, כל יום לומדים משהו חדש אה?

לא מבין למה להשקיע כסף על אוטו עם עיצוב כזה.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
יצא לי לראות 2 שחורות והרגשתי לרגע ממש כאילו העולם נעצר מסביב לרכב הזה, איזה קווים ואיזה עיצוב מטריף...

אם היה לי ההון הייתי קונה אחת כזו ברגע..

 

יש למישהו מושג באיזו קבוצת רישוי היפיפיה?:twisted:

 

אבי

 

 

ה1.4 בקבוצה 5 וה2.0 בקבוצה 6 אם אני לא טועה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...