Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר טוב שלי יש סובארו די אל משנת 93 , יד ראשונה אצלו (כן כן מה שאתם שומעים )

אוטמטית ואפילו עם מראות חשמליות ,

אממ אוטו ללא הגה כוח עם בערך 298 אלף קילומטרים עליו , אבל הוא החליף מנוע לפני כ 5 אלף קילומטר ,רדיאטור חדש

שיפץ את הגיר לא מזמן , ועשה טיפול גדול , ברקסים בולמים , ציריות , וקיצר האוטו דיי מלוקק מבחינה מכאנית

והוא רוצה למכור אותו או להחליף אותו

העניין הוא שהוא לא ממש יודע מה המחיר שהוא אמור לדרוש לפרטי ? או המחיר שהוא יקבל מטרייד אין ,

מה דעתכם על הרכב ? לפי דעתי הרכב הזה שווה באזור ה 10 לפחות , ( יש לציין שמבחינת החשמלים ברכב הכל עובד מצויין )

תודה

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

קודם כל, מה הקשר לטרייד אין?

שנית, האוטו שווה מה שקונה מוכן לשלם עליו והמוכר מוכן לקבל עבורו (בנקודת מפגש רצונות).

שיפרסם את הרכב ויראה את הלך הרוח.

קשה לחוות דעה מבלי לראות את הרכב

פורסם

השוק היום קשה ולא מקבלים תמיד את מה שמשקיעים.

צריך סבלנות. לי היתה בעיה עם פורד קונקט- רכב לא מוערך,

שהיה לי קשה למכור אותו, ובאף טרייד אין לא נתנו לי עליו מחיר ריאלי,

אבל לאחר 3 חודשים קיבלתי עליו מחירון מלא כי הוא היה שמור מאוד.

סבלנות.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

×
×
  • תוכן חדש...