Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז -"אוטו" מתנדב להביא רשמים מאירופה, אבל שוכח להביא את הביקורת על המנועים


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

* אהרנוביץ טוען שאוטו מושחת וכולי - כשהוא מודה שלא קרא את המגזין במשך יותר מ-10 שנים. סליחה?

* כתבים רבים שעבדו בתקופת אהרנוביץ המשיכו לעבוד במגזין גם אחריה, כולל אברהם פורת. כולם מושחתים?

 

רוני, לטעמי אתה לוקח את הדברים לפינה קיצונית מידי, אני אינני חושב שאתה (או כתבים אחרים) מושחת.

 

א-ב-ל להבנתי את סדרי העבודה בעיתון, אתה ניגש למבחן וכותב את ההתרשמות שלך מהרכב, הקובץ מועבר לעריכה לשונית ולאישור העורך ורק אחרי כמה גילגולים מתקבל נוסח סופי לפרסום.

בין הנוסח הסופי לבין הנוסח המקורי שהגשת ישנו פער שיכול להיות גם לא קטן, הפער הזה הוא מה שמדאיג אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עבור "אוטו" זה יכול להוות חידוש מרענן...

 

האם אתה יכול להביא הוכחות לדבריך? מבחן השוואתי מה... נגיד, חמש שנים האחרונות שבו לא הוכרזה מנצחת?

 

אחה"צ התקשרה אשה נחמדה מאוטו בהצעה מפתה מאד לחדש מינוי שהפסקתי.

עניתי (מקווה שהיא מעבירה למישהו ) שאינני רואה שיפור.

התחכמויות,ויצים והפגנות כושר ניסוח וכתיבה לשמן לא עושות מגזין טכני. (נראה שהוא מכוון את עצמו יותר להגדרת מגזין לייפסטייל. אז שיגידו, כי לא זה מה שאני מחפש בו).

 

אשמח לשמוע מה לא בסדר לטעמך ולהעביר הלאה (ברצינות גמורה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי!

בידי גיליון 141----שים לב לספונטניות שום דבר לא תוכנן מראש!

 

השוואה בין פיאט מריאה לבין פורד אסקורט:

 

ועתה לציטוטים:

 

"מנצחת? האסקורט מצידה מציעה אלטרנטיבה בהחלט יעילה ובמחיר סביר.....

אבל שילוב המימדים וסך החבילה מונע ממנה לנצח בעימות....

"המראה, לכאורה היא המכונית המנצחת....אבל רק לכאורה....אלא בגלל שעם הגה כזה אי אפשר לנצח"

 

 

ואני שואל אז מי המנצחת??!

עכשיו ידידי גולשי הפורום אתם חייבים להסכים איתי , שעבור "אוטו" בחירת מנצחת יכולה להוות חידוש מרענן.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, לטעמי אתה לוקח את הדברים לפינה קיצונית מידי, אני אינני חושב שאתה (או כתבים אחרים) מושחת.

 

א-ב-ל להבנתי את סדרי העבודה בעיתון, אתה ניגש למבחן וכותב את ההתרשמות שלך מהרכב, הקובץ מועבר לעריכה לשונית ולאישור העורך ורק אחרי כמה גילגולים מתקבל נוסח סופי לפרסום.

בין הנוסח הסופי לבין הנוסח המקורי שהגשת ישנו פער שיכול להיות גם לא קטן, הפער הזה הוא מה שמדאיג אותי.

 

ראשית, בכל מגזין או עיתון יש עורך שמטפל בכתבות, זה עניין מהותי לשלמות ואחידות העיתון.

באשר למבחני דרכים בכלל (לא רק במגזין אוטו) - במגזין המתנהל כהלכה בוחנים מספר כתבים את הרכב. הם מחליפים ביניהם דעות ומגבשים מדיניות אחידה באשר ליכולות כל אחת מהמכוניות ולמהות המנצחת. לאחר מכן ניגש אחד מהם לכתוב את המבחן (לא סתם התרשמות אלא מבחן מלא מהתחלה ועד הסוף), כאשר אם יש פידבקים ספציפיים מכתבים אחרים או חילוקי דעות מהותיים הדבר מוכנס לטקסט. מכיוון שזה מבוצע באופן הזה - בו מראש מסכימים כמה בוחנים על תוכן הכתבה - כמעט ואין צורך לעורך לשנות פרטים טכניים בכתבה - אלא בעיקר ניסוחים, טעויות תחביר וכדומה. לבסוף (לפחות אצלנו) שני אנשים לפחות עוברים שוב על כל הטקסט לאחר העימוד, עושים הגהה ומתקנים טעויות נוספות. בנוהל עבודה כזה כמעט שאין שינויים מהותיים מבחינת ההתרשמויות - כי הרוב נקבע, בגדול, עוד לפני הכתיבה. אני יכול להגיד שלפחות בטקסטים שאני כותב מעטים הם השינויים - גם כי אני מתעקש לקבל בכתב פידבקים מהכתבים האחרים שנהגו לפני הכתיבה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, עם יד על הלב, אתה רוצה להגיד לי שמעולם - אבל מעולם - לא התערבו לך בטקסטים?

לא שינו כאן משהו, שם השמיטו איזה פרט לא מחמיא ובמקום אחר עידנו ניסוח שנראה למישהו בוטא מידי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי!

בידי גיליון 141----שים לב לספונטניות שום דבר לא תוכנן מראש!

 

השוואה בין פיאט מריאה לבין פורד אסקורט:

 

ועתה לציטוטים:

 

"מנצחת? האסקורט מצידה מציעה אלטרנטיבה בהחלט יעילה ובמחיר סביר.....

אבל שילוב המימדים וסך החבילה מונע ממנה לנצח בעימות....

"המראה, לכאורה היא המכונית המנצחת....אבל רק לכאורה....אלא בגלל שעם הגה כזה אי אפשר לנצח"

 

 

ואני שואל אז מי המנצחת??!

עכשיו ידידי גולשי הפורום אתם חייבים להסכים איתי , שעבור "אוטו" בחירת מנצחת יכולה להוות חידוש מרענן.....

 

מרשים, באופן ספונטני לחלוטין לקחת מבחן דרכים רלוונטי ביותר משנת 97! כל הכבוד! אם להתייחס עניינית (למרות שזה מגוחך, הרי ביקשתי מבחן מה-5 שנים האחרונות ואתה מספק לי משהו מלפני יותר מעשור): יש מולי את הגיליון המדובר (אגב - משעמם במיוחד), לי לפחות די ברור שהמריאה היא המשפחתית העדיפה מבחינת עיצוב, אבזור ומרחב, אבל בגלל יחידת הכוח, נוחות הנסיעה וההגה הגרוע היא לא יכולה לנצח. אז רגע, בעצם קיבלת את כל המידע החשוב על שתי המכוניות ואתה יכול לקבוע בעצמך מה חשוב לך יותר ולפי זה לקנות אחת מהשתיים, לא? נכון, ניסוח הסיכום די מעורפל, היום זה לא היה עובר ככה. אבל אתה הרי לא רצית לדבר על היום - אלא על לפני 12 שנה... (ולקשקש משהו על חידוש מרענן)

 

רוני, עם יד על הלב, אתה רוצה להגיד לי שמעולם - אבל מעולם - לא התערבו לך בטקסטים?

לא שינו כאן משהו, שם השמיטו איזה פרט לא מחמיא ובמקום אחר עידנו ניסוח שנראה למישהו בוטא מידי?

 

מאז שאני עובד במגזין אני עובד תחת עורך אחד בלבד, שהוא גם חבר. בנוסף, אני עוזר בין השאר גם בהגהות עבור המגזין כך שאני כמעט תמיד עובר על רובו לפני הירידה לדפוס. לכן אני יכול להגיד לך בלב שלם - לעיתים נדירות העורך משנה לי טקסט באופן משמעותי וכשהוא עושה זאת זה תמיד מלווה בהסבר שאני מקבל בסופו של דבר. בנוסף, כמובן שמעולם לא שינו לי סיכום של כתבה. כמו שאמרתי - במערכת עיתון מתוקנת, כזו בה מספר כתבים בוחנים את הרכב מראש ומחליטים על מנצחת וכולי עוד לפני הכתיבה בפועל, אין שום סיבה שדבר כזה יקרה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי!

בידי גיליון 141----שים לב לספונטניות שום דבר לא תוכנן מראש!

 

השוואה בין פיאט מריאה לבין פורד אסקורט:

 

ועתה לציטוטים:

 

"מנצחת? האסקורט מצידה מציעה אלטרנטיבה בהחלט יעילה ובמחיר סביר.....

אבל שילוב המימדים וסך החבילה מונע ממנה לנצח בעימות....

"המראה, לכאורה היא המכונית המנצחת....אבל רק לכאורה....אלא בגלל שעם הגה כזה אי אפשר לנצח"

 

 

ואני שואל אז מי המנצחת??!

עכשיו ידידי גולשי הפורום אתם חייבים להסכים איתי , שעבור "אוטו" בחירת מנצחת יכולה להוות חידוש מרענן.....

 

רוני ביקר מהחמש שנים האחרונות.

טוב שלא הבאת מבחן של רנו 5 מול פיג'ו 205.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני שלום ,

דווקא בנקודה זו ,ברצוני לומר כי מבחינתי מגזין "אוטו" הנו חשוב מאוד בתרבות המוטורית שלנו.

אף אחד {למעט אולי אחד....} לא רוצה ברעת המגזין.

 

הערות הנן בונות , ואנו ,חובבי ההגה מצפים ל"קצת יותר" ממגזין שנכתב עבור שכמותנו.

 

נ.ב

אני קורא את המגזין מידי פעם ,חלק מהכתבות טובות, חלק פחות.

 

{אני באופן אישי הייתי מעדיף יותר מבחנים השוואתיים ויותר החלטות לא מהוססות ולא מסוייגות לגבי זהות המנצחת} ,

 

בסיכומו של יום האינטרנט הנו תחליף זול לנייר הכרומו המשובח.

 

בברכה ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמגזין אוטו ספציפית חשוב מאוד בתרבות המוטורית. אני חושב שמגזיני רכב באופן כללי הם חשובים מאוד בתרבות מוטורית. ראה למשל כמה השפעה יש למגזינים בריטיים על התרבות המוטורית שם.

 

הערות בונות אני תמיד שמח לקבל כי זה חשוב. ברור לי שלא תמיד כל הכתבות טובות ואגב - אני מסכים איתך שנחוצים יותר מבחנים השוואתיים והמגזין עושה מאמץ גדול לקיים זאת בשנים האחרונות, כאשר המטרה היא לפחות מבחן השוואתי משמעותי אחד בכל גיליון וברוב הגיליונות האחרונים (בוא נגיד - מהשנה האחרונה) יש שני מבחנים השוואתיים לגיליון. בכולם, אגב, מנצחת ברורה.

 

אני גם מסכים שהאינטרנט הוא תחליף זול לנייר, אבל אצלי לפחות זה בדגש על "זול". כי עדיין אין כמו לפתוח גיליון של EVO או TOPGEAR, לקרוא ולקנא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה יכול להביא הוכחות לדבריך? מבחן השוואתי מה... נגיד, חמש שנים האחרונות שבו לא הוכרזה מנצחת?

 

 

 

אשמח לשמוע מה לא בסדר לטעמך ולהעביר הלאה (ברצינות גמורה).

 

פתח מגזין אירופאי. אתה רואה ?

כמו שם , אני רוצה רוב של גראפים,טבלאות,נתונים,השואות ,דירוגים,ציונים . יותר מספרים, ה ר ב ה פחות מילים לא לענין ועוד פחות שטחי צילומים. צילום על 2 אינטש X 2 טורים יעביר לי את הפואנטה כמו על סנטרפולד כרומו.אני רוצה פלייבוי ? אקנה פלייבוי. אפשר גם ניר יותר זול.

המגזין מזכיר (חיצונית בלבד, ללא החכמה האדירה שהושקעה ) את הרפתקאת הלביא. אנחנו קטנים מדי .תירגום מתאים יותר.

בקיצור אני רוצה לקרוא מוצר טכני מאנשי מקצוע כמו שאני מרגיש כשאני קורא אירופאי. לא יוצא גל"צ מתמוגג מעצמו. (הרגשה סובייקטיבית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מאז שאני עובד במגזין אני עובד תחת עורך אחד בלבד, שהוא גם חבר. בנוסף, אני עוזר בין השאר גם בהגהות עבור המגזין כך שאני כמעט תמיד עובר על רובו לפני הירידה לדפוס.

 

רוני, ממש אין לי רצון שההתכתבות הזו תראה כמו התנצחות ביננו (כי מבחינתי היא החלפת רעיונות ודעות), אבל בוא ותסביר לי איך זה קורה שמבחני הדרכים כולם נראה כאילו נכתבו בידי אדם אחד ?

 

הרי לשיטתך אני אמור להבחין בהבדלי סגנון וניסוח, בעוד שכל מבחני הדרכים ניראים לי כאילו אדם אחד כתב (שיכתב) אותם.

 

אגב, במדורים האישיים ניתן להבחין בשינויי סגנון ברורים, לא כך במבחני הדרכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נצל"ש:

אם הפכנו את אשכול זה להעברת ביקורת בונה על אוטו, מצוי לפני גיליון אוטו #277, פשוט כי הוא זרוק על השטיח.

הדברים שמפריעים לי:

ריבוי השימוש בסוגריים לציון נתונים טכניים יכול להעביר את הדעת. התופעה חוזרת על עצמה הן במדור החדשות, והן במבחנים. אם רוצים להרבות בפרטים טכניים, פיתחו לשם כך קופסא טכנית במקום זמין יותר מאשר סוף המבחן.

התופעה חוזרת עוד פעמים:

אצטט מכתבה על אינפיניטי G37x סדאן:

"התיבה תציית מכל מצב, כמו שאנחנו אוהבים (וחבל רק שהיא אינה מעניקה לנהג עצמאות מלאה: מורידה קיקדאון ומעלה הילוכים בקו-האדום גם במצב הידני)."

שורה זו אופיינית מאוד לסגנון הכתיבה או העריכה. נראה כאילו אתם רוקדים טנגו בעודכם כותבים את המאמרים - משבחים אך מסתייגים ממה שאתם אומרים רגע אחרי.

"עושה רושם שדווקא גרסת ה-S הספורטיבית עם חישוקי ה 19" מציעה (באופן מפתיע) פשרה טובה יותר בין נוחות לריסון".

האם הסוגריים באמת חיוניות כאן? זה תורם למשהו? האם זו הערה סרקסטית?

 

אני כבר לא ידעתי איך לעכל את הכתבה על הונדה אינסייט. להלן דוגמאות:

"אין ספק שאכן מדובר ברכב חסכוני, כאשר הטריקים הדיגיטליים (מד העציצים וכו') מוסיפים לעידוד הצריכה הנמוכה".

"אבל קרוב לוודאי שרוב הלקוחות יעדיפו להשתמש בכפתור החסכון (הכפתור, כצפוי, צבוע בצבע ירוק...)"

 

אני חושב שהסוגריים הפכו להיות חלק מהיותכם עיתון "פרווה". רוצים לנשוך - אבל בסוגריים. רוצים לשבח - אבל בסוגריים. רוצים לקטול - אבל בסוגריים.

יש בשפה העברית פסיקים, מקפים, נקודותיים, נקודה פסיק, ועוד צירופים של סימני פיסוק כיד הדמיון הטובה עלינו. הם שם בשבילנו, כדי שנבין מה אתם רוצים לומר.

 

לשם השוואה, פתחתי כתבה אקראית בפולגז - http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=46156 - אתם מוזמנים לקרוא ולומר לי מה יותר זורם.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתח מגזין אירופאי. אתה רואה ?

כמו שם , אני רוצה רוב של גראפים,טבלאות,נתונים,השואות ,דירוגים,ציונים . יותר מספרים, ה ר ב ה פחות מילים לא לענין ועוד פחות שטחי צילומים. צילום על 2 אינטש X 2 טורים יעביר לי את הפואנטה כמו על סנטרפולד כרומו.אני רוצה פלייבוי ? אקנה פלייבוי. אפשר גם ניר יותר זול.

המגזין מזכיר (חיצונית בלבד, ללא החכמה האדירה שהושקעה ) את הרפתקאת הלביא. אנחנו קטנים מדי .תירגום מתאים יותר.

בקיצור אני רוצה לקרוא מוצר טכני מאנשי מקצוע כמו שאני מרגיש כשאני קורא אירופאי. לא יוצא גל"צ מתמוגג מעצמו. (הרגשה סובייקטיבית).

 

משעשע שאתה אומר את זה, כי יש מולי את כל המגזינים הבריטיים הנחשבים וברובם אין יותר גרפים, טבלאות ונתונים מאצלנו.

דוגמאות? ב-EVO יש רק טבלאות טכניות וכן ציון בכוכבים. ב-CAR בחלק מהמקרים יש רק טבלאות טכניות קטנות יחסית. ב-TOPGEAR יש טבלאות קטנטנות אפילו יותר. באוטוקאר יש לרוב מבחן אחד מאוד מפורט בשבוע, אבל ברוב המבחנים הקצרים שלהם יש טבלאות עם מעט מאוד נתונים, ורק במבחן השוואתי יש תוצאות מסלול ונתוני האצות וכדומה.

 

יותר מכך - ברוב המגזינים הללו יש שטחי תמונות גדולים משמעותית משיש במגזין אוטו! בחלק גדול מהכתבות יש כפולה פותחת רק של תמונה, באוטו זה נדיר.

 

מה שכן - בכתבות הארוכות שלהם יש לפעמים יותר טקסט וגם יותר תמונות וזה לא חוכמה - הם יכולים להרשות לעצמם להקדיש הרבה יותר עמודים לכתבה. יש, אגב, מגזינים פחות נחשבים שבהם מבחן השוואתי מתפרש על קרוב ל-30 עמודים (ראיתי כאלו בעצמי) - לפחות 20 מהם הם רק תמונות! יש מגזינים בודדים שיכולים להרשות לעצמם להקדיש שני עמודים שלמים לנתונים טכניים מאוד מפורטים (road and track האמריקאי למשל) - אבל אתה צריך לזכור שיש להם זמן וכלים לעשות את זה, משהו במגזין ישראלי פשוט אין...

 

מגזין רכב, אגב, לא צריך להיות רק טכני. נכון, יש כתבות טכניות מפורטות (גם ב"אוטו"), אבל מגזין לחובבי רכב צריך להיות יצרי, מתרגש ולא רק טכני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני שלום ,

דווקא בנקודה זו ,ברצוני לומר כי מבחינתי מגזין "אוטו" הנו חשוב מאוד בתרבות המוטורית שלנו.

אף אחד {למעט אולי אחד....} לא רוצה ברעת המגזין.

 

הערות הנן בונות , ואנו ,חובבי ההגה מצפים ל"קצת יותר" ממגזין שנכתב עבור שכמותנו.

 

נ.ב

אני קורא את המגזין מידי פעם ,חלק מהכתבות טובות, חלק פחות.

 

{אני באופן אישי הייתי מעדיף יותר מבחנים השוואתיים ויותר החלטות לא מהוססות ולא מסוייגות לגבי זהות המנצחת} ,

 

בסיכומו של יום האינטרנט הנו תחליף זול לנייר הכרומו המשובח.

 

בברכה ,

 

החלטות לא מהוססות? אני דווקא מתנגד להכתרת מנצחת במבחנים האל מהסיבה הפשוטה שהדרישות שלי שונות משל הכתב.

 

אמא שלי מתה לקנות פיאסטה חדשה (בגלל הנוסטלגיה של פעם), אמרתי לה כן תקני גרסת RS, אחרי הסבר במה מדובר היא אמרה לי שאין לה צורך בכזה רכב. אז מה, בגלל שמישהו אמר שזה רכב מצויין (לפי הדרישות שלו מהרכב) זה אומר שגם בשביל אמא שלי הרכב הזה יהיה מצויין והיא צריכה לקנות אותו?

 

רכב מנצח הוא רכב שמתאים לדרישות שלך ולא של הכתב בעיתון, תפקידו של הכתב לספר לך על הרכב ולהציג נתונים ולא להגיד לך מי יותר טוב לדרישות שלו כי דווקא פה אפשר לטעון שבגלל שיצרן X מפרסם אז הכתב יטען שהרכב של אותו היצרן הוא המנצח.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, ממש אין לי רצון שההתכתבות הזו תראה כמו התנצחות ביננו (כי מבחינתי היא החלפת רעיונות ודעות), אבל בוא ותסביר לי איך זה קורה שמבחני הדרכים כולם נראה כאילו נכתבו בידי אדם אחד ?

 

הרי לשיטתך אני אמור להבחין בהבדלי סגנון וניסוח, בעוד שכל מבחני הדרכים ניראים לי כאילו אדם אחד כתב (שיכתב) אותם.

 

אגב, במדורים האישיים ניתן להבחין בשינויי סגנון ברורים, לא כך במבחני הדרכים.

 

גם מבחינתי זו החלפת דעות. אין לי בעיה גם לקרוא לזה ביקורת - ביקורת היא נחוצה.

 

מבחני הדרכים מראים סגנון דומה מסיבה פשוטה - ראשית, העורך עובר על כולם ומשנה פרטים סגנוניים שמתאימים, ובכן, לסגנון שלו. שנית - מדובר בקבוצת אנשים שעובדת הרבה זמן ביחד והיא די מסונכרנת מבחינות רבות - כולל סגנון הכתיבה, כך שמראש הכתבות מציגות אופי דומה. יש חריגים כמובן (אני למשל מנסה לגוון - פעם כתבתי מבחן עם אזכרות למדריך הטרמפיסט לגלקסיה, פעם אחרת מבחן עם הרבה אסוציאיציות מעולם הבישול, ודי הרבה פעמים כתבתי מבחן מאוד אישי - כשמדובר במכונית מיוחדת במיוחד. אבל זה נכון, ברוב מכוניות המיינסטרים ההבדלים מצטמצמים.

 

נצל"ש:

אם הפכנו את אשכול זה להעברת ביקורת בונה על אוטו, מצוי לפני גיליון אוטו #277, פשוט כי הוא זרוק על השטיח.

הדברים שמפריעים לי:

ריבוי השימוש בסוגריים לציון נתונים טכניים יכול להעביר את הדעת. התופעה חוזרת על עצמה הן במדור החדשות, והן במבחנים. אם רוצים להרבות בפרטים טכניים, פיתחו לשם כך קופסא טכנית במקום זמין יותר מאשר סוף המבחן.

 

אני יודע למה אתה מתכוון. זו בעיה ידועה - רוצים לכתוב משהו אחד אבל יש "אבל" שחייבים להזכיר, אז אצלנו עושים את זה הרבה בסוגריים. למשל: "המושבים נוחים מאוד ויש מרווח רב בכל הכיוונים, כאשר ניתן לכוון את תנוחת הנהיגה היטב (למעט כיוון הגה פנימה-החוצה שעשוי להפריע לגבוהים)". אני מסכים שזה פוגע בזרימת הקריאה ומבטיח להעביר את זה הלאה לעורך (וכן להקטין את השימוש שלי בסוגריים. שיט! :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...