Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז -"אוטו" מתנדב להביא רשמים מאירופה, אבל שוכח להביא את הביקורת על המנועים


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ויכוח עקר וחסר כל מהות, אני לא חושב שכוונתו של ארנון הייתה להגיע שוב לנושא של אהרונוביץ מול אוטו.

 

לכל אחד מהמגיבים יש דעה מגובשת בנושא, והמשך הויכוח לא יזיז אותו כהוא זה..

 

לדור אני יכול להגיד שאהרונוביץ הוא לא בדיוק טלית שכולה תכלת, הסתכלות לעומק תגלה הרבה מאוד בעיות שלא ניתנות להסבר, רוני העלה חלק מהם, וגם במערכת אוטו לא מדובר על לו צדיקים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

במקרה הנ"ל נקודת המשקל הוזזה אפילו לפי רוני.

בשאר המקרים, בתור איש של פשרות (כפי שאתה רומז לפשרות הנדרשות) אני עומד כאן, רטוב כאן ולא נעים וזה לא מריח, מרגיש או נראה כמו גשם.

נראה לי שביבי צודק... ייתנו יקבלו, לא ייתנו לא יקבלו. רק כח מבינים היבואנים האלה!

 

חי

 

לא צריך להגזים - נקודת שיווי המשקל היא לא כל כך רעועה. בסה"כ נדירים המקרים שהיבואנים עושים "דווקא" ורובם עובדים היטב מול רוב המגזינים בארץ. וכשאני אומר רוב אני מוציא את נטקאר - שלא עובד מול כמעט אף אחד ולכן גם הוא וגם הקוראים שלו מפסידים...

 

נ.ב.

אני עדיין מחכה שמר sronis יענה על השאלה מהודעתי הקודמת, איזה יבואן עשה חרם פרסומות על אוטו [בו הוא מתהדר] ומתי.

 

שברולט קרוז היא משפחתית, הציבור מתעניין במשפחתיות כי הוא קונה בעיקר אותן. צריך להיות עיוור בשביל לא לראות את זה.

 

אגב, אני שמח שאתה קורא את המגזין ובמיוחד הגיליון האחרון. האם קראת את הכתבה על הסיאט איביזה? (מכונית השנה של נטקאר, להזכירך). מה דעתך עליה? ובאשר לפרסומות של דלק מוטורס - מסתבר שהחרם הוסר... אתה מוזמן לחפש פרסומות של דלק מוטורס במגזין מלפני חצי שנה, נניח.

 

לפני סיום - אתה מוזמן להפסיק לפמפם את הלינקים המטופשים האלה, שמתייחסים באופן סובייקטיבי לאירועים שהתרחשו לפני עשור וחצי.

 

נ.ב. אה, זאת הייתה שאלה רצינית? טל נתן לך כמה דוגמאות לזה, לא? מצטער שאני לא חושב שזה רלוונטי לנושא הדיון כרגע.

 

ועוד נ.ב. אתה בטוח שאתה מעוניין להמשיך את הדיון הזה ככה? ארנון יכול לעצור אותי עד לגבול מסוים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אם את הציבור מענין מה קורה ב"השרדות", הוא יקבל הרבה מידע על השרדות כי ככה עובדת התקשורת. זה לא אומר שהציבור יקבל סדרת כתבות אוהדות על התכנית - אבל כן אומר שהוא יקבל הרבה מידע (רכילות, סרטונים, ביקורת, תכניות טלביזיה נלוות וכן הלאה). כנ"ל, למשל, בריטני ספירס. האם הכיסוי התקשורתי עליה בעת המשברים היה אוהד? ממש לא. אבל היה כיסוי אינטנסיבי.

 

טל

 

ההיפ בהישרדות נבע מ10 עונות קודמות ומוצלחות של הסידרה (בארה"ב אני חושב) ובכל מקרה נדרש פרק ראשון כדי שיהיה על מה לדבר.

בריטני ספירס יצרה את הכיסוי התקשורתי לאחר שהתגרשה מבעלה או הזניחה את הילד שלה או כל דבר אחר מזעזע שעשתה. אבל היא עשתה משהו

 

הקרוז היא NON ISSUE מפני שעדיין לא טרחה להגיע לארץ ובטח לא ננהגה על ידכם הבוחנים. את ההייפ\באזזז סביב המכונית האפורה הזו לקבוצה 2\3 יצר היבואן על ידי לחץ, הודעות ומסרים וכו'. בעיתון היומי שחייב למלא את עצמו מדי 24 שעות זה עובר לטעמי מפני שעיקרו חדשות.

כמגזין מתמחה בתחום הייתם צריכים לעצור לבדוק לחכות ולהודיע על כך, בסוף תהליך לפרסם מבחן דרכיםמקצועי ומנומק.

זה מכבד אתכם הרבה יותר בעיני הלקוחות כפי שאתם יודעים.

 

לגבי הטעות... מי שמפרסם 8\9 הודעות\כתבות על רכב אחד אפור שעדיין לא עשה עלייה יכול גם לטעות באחת. זה קורה. הכתבה השגוייה כפי שרוני וטל מכירים בה היא המשך הטעות ולא הטעות עצמה. (לא רוצה לכתוב עליית מדרגה)8)

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשנקודת שיווי במשקל התייצבה בצורה "סבירה" אז "כללי הפרוטוקול" (התושב"ע), ישרדו למשך זמן, כשהמטוטלת התייצבה בנקודה "לא נורמלית" - אז יהיו רעשים עד למציאת נקודת איזון חדשה.

רק שאתה מתעלם מעניין מהותי: אותה נקודת שיווי משקל בין סיקור נטול פניות לבין אינטרסים מסחריים אינה קבועה.

 

זו לא אמת מידה קוסמית שתמיד תנצח את האינטרסים הסותרים. בפועל, הם מנצחים אותה ועיתונות הרכב היא רק סימפטום.

 

פעם לא היה עולה על הדעת לערבב תוכן שיווקי בתוך תקשורת אובייקטיבית. היום זה טריוויאלי לכולם שהאולפן של "כוכב נולד" צבוע בסגול של סלקום, מעוטר בכוכבים של סלקום ונהנה מחסותה של סלקום.

ל"קשת" יש גם אתר אינטרנט עם שאיפות עיתונאיות, Mako שמו. נניח שאחד מעובדי קשת מעוניין לפרסם ב Mako כתבת תחקיר נוקבת על "סלקום" - איפה המטוטלת תעצור, לדעתך?

 

באמצע, במקום שבו מתאזנים היטב האינטרסים הסותרים? או במקום אחר, כי גם האינטרסים של בעלי המניות ב"קשת" מושכים אותה לאותו הכיוון?

 

פעם היה כאן עיתון רכב מודפס אחד. מקסימום שניים.

היום עיתוני הרכב הם שריד לעידן שנעלם. היום יש אתרי אינטרנט ובישראל יש כמה עשרות.

 

פעם אותה מטוטלת מפורסמת היתה מתאזנת במקום שנובע מעוצמתו של "אוטו" כעיתון רכב בודד.

היום היא מתאזנת במקום שנובע מהיותו של "אוטו" שרוי בקרב אינסופי עם YNET, וואלה, מוטוקאר, דה-מארקר ועוד ועוד ועוד.

אם "אוטו" יחליט "לשבור את הכלים", כל מתחריו יקבלו מכוניות והוא לא.

 

זה יכול לכאוב ולתסכל כל אחד ואחד מעובדי "אוטו" (ואני מניח שזה אכן כך) אבל המטוטלת שמכתיבה את הסטטוס-קוו מכתיבה בשנת 2009 מציאות אחרת לגמרי.

 

הדבר הכי עצוב -מבחינתי- בסיפור הזה הוא שכל כלי התקשורת הללו אמורים לשאוב את כוחם מאיתנו - הקוראים.

לצערי הרב, אנחנו לא מגבים אותם ולא נותנים להם את הכח.

 

אם "אוטו" היה יוצא לקרב עקוב מדם מול יבואן כזה או אחר, חוטף מאותו היבואן חרם מכוניות מבחן, אבל בתגובה כל חובבי הרכב היו נוטשים את אתרי הרכב שממשיכים "לשחק את המשחק" ומטיסים את הרייטינג של "אוטו" לשמיים - אז היה לנו על מה להלין.

 

אבל אנחנו לא, וזו לא בעיה שאופיינית רק לישראל.

בכל העולם העיתונות הכתובה בצרה צרורה שרק הולכת ומחמירה.

עיתונים כמו ניו-יורק-טיימס מפסידים כסף ונמצאים בנתיב של דעיכה כי הקהל רוצה לקבל את הסחורה בחינם ולא מוכן להמשיך ולממן עיתונות עצמאית, נשכנית ושאינה תלויה בכספי המסוקרים.

 

זה הסיפור העצוב עם ה"מטוטלת". בעשורים האחרונים (וביתר שאת מאז "פרוץ" האינטרנט) היא נעה רק לכיוון אחד, באשמתנו - הקוראים\צופים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטעות... מי שמפרסם 8\9 הודעות\כתבות על רכב אחד אפור שעדיין לא עשה עלייה יכול גם לטעות באחת. זה קורה. הכתבה השגוייה כפי שרוני וטל מכירים בה היא המשך הטעות ולא הטעות עצמה. (לא רוצה לכתוב עליית מדרגה)8)

 

חי

 

מצטער שאני חוזר לזה אבל חשוב לי עניין הדיוק. אלו לא 8-9 כתבות שהיבואן פימפם וגם לא 8-9 כתבות על רכב שעוד לא הגיע ארצה. האמת היא באמצע:

ידיעה אחת על כך שהמשפחתית הבאה של שברולט תהיה קרוז.

ידיעה אחת על ההשקה של הקרוז.

ידיעת עדכון עם פרטים נוספים.

סרטון מתערוכת ז'נבה (ביחד עם עוד הרבה סרטונים של מכוניות אחרות).

עד כה המכונית בכלל לא הגיעה ארצה.

מכאן - ידיעה על כך שהמכונית עגנה לתקינה (מיותר)

ידיעה על המחירים (לא מיותר)

השקה ישראלית כולל סרטון

ידיעת רשמים מאירופה (מיותרת).

 

סה"כ 8 ידיעות, מתוכן רק 4 קשורות ליבוא המכונית ארצה. שתיים מיותרות לטעמי ועוד אחת היא ידיעת עדכון בלבד (נניח גם מיותרת). הסרטון מז'נבה לא מיותר אך (לטעמי) בוצע באופן גרוע למדי. אילו לא היו השתיים-שלוש הידיעות המיותרות הללו, זה לא היה באמת מפריע לאף אחד, נכון?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שאתה מתעלם מעניין מהותי: אותה נקודת שיווי משקל בין סיקור נטול פניות לבין אינטרסים מסחריים אינה קבועה.

 

פעם לא היה עולה על הדעת לערבב תוכן שיווקי בתוך תקשורת אובייקטיבית. היום זה טריוויאלי לכולם שהאולפן של "כוכב נולד" צבוע בסגול של סלקום, מעוטר בכוכבים של סלקום ונהנה מחסותה של סלקום.

ל"קשת" יש גם אתר אינטרנט עם שאיפות עיתונאיות, Mako שמו. נניח שאחד מעובדי קשת מעוניין לפרסם ב Mako כתבת תחקיר נוקבת על "סלקום" - איפה המטוטלת תעצור, לדעתך?

 

ארנון, לא רק שאינני מוצא ביננו חילוקי דעות כלשהן, אני סבור ששנינו כתבנו על אותה התופעה בדיוק.

 

שיווי המשקל שכתבתי עליו הוא שיווי משקל זמני, כמה זמני? אם שיווי המשקל "הגיוני" הוא יחזיק מעמד זמן רב, בהינתן שינוי כלשהו (למשל פרוץ האינטרנט), יווצרו לחצים חדשים שיאלצו את מציאת נקודת איזון חדשה.

 

לגבי אתר "מקו" - התשובה ברורה לשנינו - לא יהיה פרסום.

בדיוק מהסיבה הזו תוכניות התחקירים שבטלוויזיה תוקפות תמיד את החלשים, קל לטעון על קוליפורמים בחומוס, קשה הרבה יותר לטעון על רמת תברואה מסוכנת ברשת שיווק ש"במקרה" גם מפרסמת בגדול באותו הערוץ.

 

"שיטת השקשוקה" שנאסרה לשידור (באופן לא פורמאלי כמובן) - כבר אמרנו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידיעה על המחירים (לא מיותר)
יאללה יאללה :-)

פעם הבאה אם תרצו לדעת מה מחירה של מכונית חדשה הצפויה להגיע לארץ, הרימו אלי טלפון.

תקבלו את כישורי ראיית הנולד שלי בחינם.

 

היא תיכנס לקבוצה 2 ומחירה יהיה 114,000 ש"ח. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דור 29,

לרוב האנשים פה יש לפחות דיון עם אופי משל עצמם, יש נושאים שהם חושבים עליהם. רק אתה מהווה איזה בית גידול לשטויות שנוטע בך רוני אהרונוביץ הידוע לשמצה.

 

זה שמזדה עשתה חרם במשך מספר גיליונות - דבר השווה אלפים ועשרות אלפי שקלים זה לא אומר כלום בשבילך - כי בעיתון האחרון הם כבר לא בחרם.

מזה שנתנו לך רשימה של חברות שעשו חרם על אוטו לאחרונה (צמפיון ובמוו - וכמובן דלק מוטורס) אתה מתעלם כי זה לא מסתדר עם האגנדה שלך.

אתה ממשיך להביא ציטוטים מהאתר של רוני אהרונוביץ - שהתעקש לתת ציון למכוניות עליהם הוא לא נהג (והוא לא כתב שזה התרשמות של מישהו אחר אם זיכרוני מדייק).

 

אז אני לא מבין למה מישהו אמור להתייחס אליך - אני הייתי חוסם אותך ממזמן ושולח אותך להמשיך לקרוא את דברי הנאצה של רוני אהרונוביץ עטור התהילה - שנדחק לו לאתר זניח באינטרנט מרוב שהוא היה הישר באדם ועיתונאי הרכב היחיד הנורמלי עלי אדמות...

 

יש לי בשבילך עוד עיתונאי רכב כמו רוני - ישר כמו סרגל, אוהב את המוטוריקה בארץ ומעריך מאוד את עצמו:

http://www.iturbo.co.il/Articles.asp?param=show&Cid=99&ArtId=97

 

מקווה שזה יספק לך מספיק חומר קריאה מרגש שימנע ממך את הצורך הפנימי החזק להמשיך לשגל לנו את השכל בנוגע למלחמת הצידקה של רוני הצדיק (שהפסיד במשפט ונאלץ להתנצל) כנגד עיתונאי אוטו המושחטים.

 

תודה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שמזדה עשתה חרם במשך מספר גיליונות - דבר השווה אלפים ועשרות אלפי שקלים זה לא אומר כלום בשבילך - כי בעיתון האחרון הם כבר לא בחרם.

מזה שנתנו לך רשימה של חברות שעשו חרם על אוטו לאחרונה (צמפיון ובמוו - וכמובן דלק מוטורס) אתה מתעלם כי זה לא מסתדר עם האגנדה שלך.

 

מה אתה אומר, פרקליטו של sronis.

 

נא לפרט בבקשה:

א. מתי היה חרם מודעות של דלק מוטורס על אוטו, לכמה זמן ומדוע.

ב. כנ"ל לגבי צ'מפיון.

ג. כנ"ל לגבי ב.מ.וו.

ד. כנ"ל לגבי כל יבואן "מחרים" אחר.

בלי פירוט כזה כל ההודעה שלך ושל sronis על חרם יושר על אוטו הוא קשקוש.

 

מפרקליט כה נלהב של אוטו הייתי מצפה לפחות להסבר קלוש על הנושא שהוא הסיבה לשרשור הזה. אבל גם לך בטח נראה "מופע ליקוקי הרקטום" הזה [הגדרה של שמר], כמו משהו טבעי במקום כמו אוטו, משהו שלא דורש הסבר. אז יאללה, תקלל את אהרונוביץ' ותרמת את שלך בדיון הזה.

 

ובאשר לאתר "הזנוח" של אהרונוביץ':: ממה שאני מבין, גם אתה, גם sronis וגם טל שביט מבקרים שם הרבה, אז זנוח הוא לא.

לעומת זאת, יש לו פורום כי כנראה שהוא, בניגוד לאוטו, לא מתבייש בקוראים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממש יורה לכל הכיוונים, אה?

 

אף אחד לא חייב לך כלום, בטח שלא דיווחים על מהות ומשך החרם שהיה או לא היה מצד יבואן כזה או אחר. אתה יכול לבחור שלא להאמין, אבל ת'כלס - אני לא מצליח לחשוב על סיבה שאני וטל נשקר לך בעניין הזה. ונחמד שאתה מעז לקרוא להודעות שלנו קשקוש. כשזה נאמר מפי מישהו שתוקף בסיסמאות זה די מאבד מהמשמעות שלו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי העלה את הנושא של חרם פירסומות כדי להוכיח שאין לו אחות וגם הוא לא רק מלקק ליבואנים?

 

אתה!

 

מאחר שזה נעשה בצורה סתמית וכוללנית [הטענה על חרם של דלק מוטורס הופרכה בצ'יק], ביקשתי פירוט.

 

אין פירוט - אין חרם.

 

ארנון יוצר השרשור הזה לא סתם האשים אותכם בליקוק ליבואן, הוא טרח ופירט את כל 9 הפירסומים ואח"כ טרח וציטט את העתונים מחו"ל. כי בלי עובדות, אין טענה.

 

אז הנה:: בלי פירוט המחרימים, העיתוי והעילה -- גם האליבי הזה שלכם מופרך ולא מחזיק מים.

 

[או שאתה עושה מה שפרומצ'נקו היה מצפה ממך שתעשה במקרה כזה, אז אתה שומר על זכות השתיקה]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה ההבדל בינך לבין ארנון? הוא, לפחות, לא מזלזל באינטיליגנציה של שוכני הפורום הזה. כשהוא רוצה להגיד משהו הוא משקיע ובודק את העובדות. אתה לעומתו סתם זורק רפש לחלל האוויר ומקווה שמשהו יתפוס.

 

הנושא של חרם הפרסומות עלה כדוגמה לכך שהמגזין לא מוכר את עצמו לאף אחד. אין לי מושג למה עבר לך בראש שהפרכת את הטענה על החרם של דלק מוטורס על ידי זה שמצאת שתי פרסומות שלהם בגיליון הנוכחי, אבל גם אתה בוודאי מבין שזו לא הוכחה ולא כלום. כמו שכבר אמרתי לך - כנראה שמאז דברים השתנו. אני לא ממש מעורה בתחום הפרסום במגזין (אני בחלק המערכתי, ולא, הם לא אותו הדבר :-P ).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - ביקרתי באתר של נטקאר היום - בעיקבות הקישורים שלך. נכנסתי - חיפשתי דווקא לראות אם יש משהו מעניין אבל מהר מאוד התייאשתי ויצאתי. הממוצע שלי באתר של רוני הוא בערך פעם בריבעון כשמישהו פה שולח קישור לשם. דרך אגב גם לאתר של אוטו אני לא נכנס כל יום - אולי פעמיים בחודש כשיש לי זמן פנוי. (לכבודך אפילו נכנסתי גם לאתר של עיתונאי הרכב מספר 1 בארץ - חבר שלך אילן).

 

שנית - אני ממש לא פרקליט של אוטו ולא של רוני, לא ראית שום תגובה שלי שמצדיקה את אוטו בשירשור הארוך הזה. אבל כיוון שאני עוקב מהצד - אני רואה כיצד יש אנשים שמעירות הערות אמיתיות וענייניות, ויש אותך שפשוט מנסה לעשות בלאגן.

למזלי - קראתי את ספר החוקים של איך להתיש ולנצח בכל דיון מטופש ואני רואה בדיוק את מה שאתה מנסה לעשות, מתעלם מפרטים שלא נוחים לדיון שלך, מנסה להתיש את הצד שמנגד, ומטיל ספק בתשובות שנותנים לך.

 

אז ביקשת שמת של יבואנים שהסתכסכו עם אוטו? קיבלת. לא נראה לי שאף אחד יטרח בכלל לתת לך תאריכים, סיבות לריב, בכמה ירדו ההכנסות של אוטו, איך נגמר הריב וכל פרט אחר שתרצה לדרוש רק כדי לא להסכים. זה שמצאת פרסומת בגיליון האחרון לא אומר כלום לגבי ריב שלפי הבנתי התרחש בסביבות דצמבר ינואר (לפי התאריך שבו אמור להתפרסם הקטלוג) ביקשת שמות יבואנים - קיבלת, לך לישון.

 

שלישית - אתה לא צריך אותי כדי לקבל תגובה על מופע הליקוקים של אוטו (כהגדרת שמר) ענו לך פה עיתונאי אוטו שהכתבה לא טובה והם לא מסכימים איתה - מעבר לעובדה שנראה לי שמדובר בעיתונאית פחות ותיקה משאר הצוות (אני לא שמעתי עליה אף פעם).

 

אז מה יש פה:

כתבה גרועה שכולם מסכימים עליה (ואפילו הבטיחו לתקן)

קובץ הערות ענייניות על אוטו שאת חלקן רוני יעביר לאחראים

ניסיונות שלך להמשיך ללכלך, לחפש ולהצית אש.

 

ממה שנראה לי זה התנהגות ראויה מבחינת הכתבים שיודעים להודות בכתבה גרועה של העיתון שהם עובדים בו, עונים לתלונות הקהל ומשתדלים להביא באמת מוצר טוב יותר. בהחלט התנהגות נורמלית יותר מהטרוליות שאתה מפגין בפורום.

 

שם לב - אני לא מעיר לארנון שעשה עבודה מצויינת באיסוף עובדות, אני לא מעיר לשאר האנשים שחושבים שאוטו הוא עיתון לא טוב מספיק, אני מעיר לך כי ההתנהגות שלך היא התנהגות טרולית שלא מחפשת צדק ודיון אמיתיים אלה רק להשליך פסולת על הצד כנגדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"כתבה גרועה"? קורה.

 

לא, היא לא "גרועה" כי היא בכלל לא מתקרבת לכללי היסוד של כתבה עתונאית [ראה ארנון].

 

זו "כתבה" מוטה, מגמתית, סלקטיבית - ושקרית. המניע מאחוריה ברור - ופסול.

 

"הבטיחו תיקון"? זה שלא מיהרו למחוק אותה מרוב בושה, מראה שהאינטרס שם חזק מדי [או שכבר אין בושה]..

 

וזו לא כתבה אחת, אלא אחת מ-9 [שרק ל-2 מהן יכול להיות הסבר עתונאי, לא מסחרי].

 

ולזרוק שלושה שמות של יבואנים כהוכחה לקיום חרם מודעות [למיטב זכרוני, שניים מהם היו בכלל בענין של מכוניות מבחן ולא של פירסומות], זה לא מספיק, בטח שלא כשזה בא מצמד אינטרסנטים שעובדים בעתון עם רקע של אוטו [ולא צריך ללכת הרבה אחורה, "מופע ליקוקי הרקטום"] מדבר בעד עצמו.

 

מי שהעלה את אליבי החרם - שיוכיח אותו כמו שמוכיחים אליבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...