Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז -"אוטו" מתנדב להביא רשמים מאירופה, אבל שוכח להביא את הביקורת על המנועים


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני, עם יד על הלב, אתה רוצה להגיד לי שמעולם - אבל מעולם - לא התערבו לך בטקסטים?

לא שינו כאן משהו, שם השמיטו איזה פרט לא מחמיא ובמקום אחר עידנו ניסוח שנראה למישהו בוטא מידי?

 

אתה נאיבי. כשכותבים בפרסומון יודעים מה מצופה מהם ואז ישנה "ביקורת עצמית".

 

ראה דוגמה של מה כתב sronis ככה שכבר לא היו צריכים "להתערב לו" [חבל שהכתבה כבר לא קימת משום מה באתר של אוטו אז מצאתי אזכור שלה בהודעה 65 בשרשור הזה בקרזפורום]::

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=115345&highlight=%D7%93%D7%95%D7%93%D7%92%27&page=5

 

אותי קצת מקומם שאף כלי תקשורת לא מתקומם על הדרך שבה היבואן "משחק" בכם.

לראיה, "אוטו" עצמו פרסם כבר שמונה ידיעות בנושא וכך גם כלי תקשורת ישראליים אחרים.

מדוע העיתונות הישראלית מסכימה שישחקו בה בצורה בוטה כל-כך?

 

לא כל העתונות!! באתר המועדף עלי יש רק כתבה אחת על הקרוז.

 

המגזין אוטו לא נאלץ לפרסם 9 כתבות ליקוק על הקרוז [9 לפי הספירה שלך, לא 8], הוא בחר לעשות את זה מאינטרסים מסחריים שלא סופרים את הקהל העיוור שלהם.

 

אני זוכר מקרים שיבואנים הוציאו פרסומות מהמגזין בגלל שהם כעסו על משהו. רוני

 

ולמה לא תספר לנו מי היו היבואנים הסחטניים ומתי זה היה, כדי שנוכל::

 

א. להחרים אותם.

 

ב. לקרוא כתבות עליהם בזהירות יתר.

 

ואולי לא היו הדברים מעולם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תומר, מצטער אבל אתה טועה. ראשית, המגזין צריך את היבואן כמו שהיבואן צריך את המגזין - אם היבואן לא יספק מכוניות למבחן יהיה למגזין הרבה יותר קשה להשיג אותן ואז הוא פוגע בקוראים שלו. היו מקרים בהם לקחנו כלי רכב פרטיים או מהשכרה, אבל המטרה היא למזער את המקרים הללו.

 

בכל מקרה, העיתון לא צריך לפחד מהיבואן. אם היבואן לא מספק מכוניות למבחן הוא לא יקבל חשיפה וזו גם בעיה שלו.

 

בנוגע ללקיחת רכב מבחן בתור לקוח - לא עושים כזה דבר. יש כללי התנהגות ברורים ולא עוקפים אותם. עבודה בתחמנות היא לא ראויה.

 

רוני

 

מצד אחד אתה טוען שהאינטרס של היבואן זה לתת מכונית למבחן בשביל הפרסום, מצד אנחנו רואים שהיבואן קיבל חשיפה לרכב שלו ומסרב לתת רכב לנסיעה כי כנראה טוב לו שיש פרסום חיובי בלי לבחון את הרכב וככה הוא מקבל פרסום חיובי וגם חס וחלילה לא צריך לשאת בעלות שחיקת הרכב שעבר נסיעה אצל כתב זה או אחר.

 

לדעתי היבואן במקרה הזה צוחק על העיתונים ועל כולנו ביחד ומראה זלזול בלקוחות, וסביר להניח שהוא לא נותן רכב למבחן כי הרכב לא מציאה וכנראה שהכתבות אחרי הנסיעה ברכב יקטלו את הרכב וכל עוד יש לו פרסום חיובי, למה לו להרוס את זה? הזלזול הזה מבחינתי הוא מעבר על האתיקה והיבואן לא סתם עובר אלא דורס כמה וכמה פעמים את האתיקה שאתה נאמן לה (ומגיע לך כל הכבוד), אבל לפעמים צרקיך להתעורר ולהבין שאם נצמדים לאתיקה, הופכים להיות תלויים ולא אובייקטיבים כי מסתמכים על המידע שהיבואן נותן לך.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היבואן כבר הרוויח כיסוי תקשורתי רב מאוד-מאוד של המכונית.

הוא אף ממנף את הכיסוי הזה באתר שלו ומביא לינקים לכתבות רבות שפורסמו על המכונית.

הציטוטים מהכתבות האלה מופיעים גם בבאנרים הפרסומיים שמציפים את אתרי האינטרנט הישראליים.

 

אלא מה? מכוניות מבחן הוא לא מוכן לתת לעיתונות עדיין. :roll:

וזה לא שאין מכוניות זמינות. התקשרתי כרגע ל- UMI כדי להתעניין בנסיעת מבחן.

מה אתם חושבים? שאין מכוניות? ברור שיש.

 

עלתה לי לראש אסוציאציה שנוגעת למסעדה תל אביבית ידועה (מ"י), ששוכנת בנמל ושהמחירים שלה מגרדים את השמים.

יום אחד לפני מספר שנים, החלטתי לבדוק בעצמי על מה כל הרעש, עם רעש כזה ומחירים כאלה, ציפיתי למשהו שהוא לא פחות מחוויה שמימית.

 

מה רבה הייתה אכזבתי כשגיליתי מנות קטנות וטפלות - הדבר היחידי שהיה גדול בארוחה הזו היה החשבון... :roll:

 

מסקנה - ישנם דברים שעדיף לא לבדוק אותם באופן אישי ולהמשיך להתבשם מביקורות אוהדות - שברולט לדוגמא.

 

אתה נאיבי. כשכותבים בפרסומון יודעים מה מצופה מהם ואז ישנה "ביקורת עצמית".

 

איך הגעת למסקנה הזו (שאני נאיבי)? :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לכאן! מ"י היא אחת המסעדות הכי טובות בארץ אם לא הטובה מכולן. אף פעם לא התאכזבתי שם.

(כן, זה לא קשור לנושא אבל הירידות על "אוטו" לא)

 

נ.ב: אם אתה מחפש כמות, אז חבל שהלכת לשם.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המפץ הגדול בין מייסדי ועובדי אוטו בעבר, עדיף לעזוב את הנושא כרגע. נסיון העבר מראה שמהוויכוח הזה שום דבר טוב לא יצמח. פרט למספר ההודעות של המשתתפים הקבועים.

 

ארנון מעלה טענה נכונה לגבי ההתנהלות של מגזין אוטו. הרי גם לך ברור רוני, אני מניח ומקווה, שלאחר שהיבואן קבל מכם חשיפה ב-9\8 כתבות (אני מניח שרובן הינן פרווה או לפחות אינן ארסיות) ובנוסף הכתבה האוהדת המדוברת, הצרכים שלך אינן בראש מעייניו. הוא את ההייפ כבר יצר. אתה כבר כתבת שהאוטו נהדר, הרי גם מגזינים נחשבים בחו"ל מצוטטים אצלך בכתבה. מה ידחוף אותו לתת לך רכב למבחן?

המנוע הנהדר של הרכב או רצונו הבלתי מתפשר ליידע את קהל לקוחותיו בפאקים ששכחתם לסקר בכתבה המדוברת?

 

התחרות הקשה עם מדורי העיתונות היומית מחייבת אתכם להיות בקו הראשון מבחינת זמן פרסום וכמות הידע המוצעת ולאו דווקא איכותו. למרות היותכם ירחון שמטבע הדברים והזמן אמור לתת מענה עמוק ומקיף יותר לנושא.

כל עוד אתם משתתפים במשחק סכום האפס הזה... על מה תלונו? שהיבואן לא נותן רכבים כי כבר פירסמתם 8 ידיעות\כתבות על הרכב שלו שאתם אינכם מכירים?

כללי המשחק ידועים וכל עוד אתם משתתפים...

חבל לדעתי.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הגעת למסקנה הזו (שאני נאיבי)? :shock:

 

לא נראה לי שזה היה משנה מה כתבת, הוא היה צריך להדגיש את צדקתו והדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות הגזמות פרועות - כי הוא חושב שזו הדרך היחידה שאנשים יקשיבו לו ברצינות. ממש מיני אהרנוביץ...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TOMER כתב:

לדעתי היבואן במקרה הזה צוחק על העיתונים ועל כולנו ביחד ומראה זלזול בלקוחות, וסביר להניח שהוא לא נותן רכב למבחן כי הרכב לא מציאה וכנראה שהכתבות אחרי הנסיעה ברכב יקטלו את הרכב וכל עוד יש לו פרסום חיובי, למה לו להרוס את זה? הזלזול הזה מבחינתי הוא מעבר על האתיקה והיבואן לא סתם עובר אלא דורס כמה וכמה פעמים את האתיקה שאתה נאמן לה (ומגיע לך כל הכבוד), אבל לפעמים צרקיך להתעורר ולהבין שאם נצמדים לאתיקה, הופכים להיות תלויים ולא אובייקטיבים כי מסתמכים על המידע שהיבואן נותן לך.

 

ככלל אתה צודק, כל נושא ההתנהלות מול היבואנים היא סוגיה מאוד בעייתית לעיתונאי רכב. פעמים רבות מוטלים על העיתונאים איסורים והגבלות שונות הפוגעות ביכולת לבחון מכונית כראוי. כשיבואן X אוסר לרדת עם רכב הכביש שטח שלו מהאספלט זה מרתיח, כי אינך מסוגל להעניק לקורא את מה שהוא שילם עבורו, קרי- מבחן מקיף וממצה של כלי הרכב. אבל מה האלטרנטיבה? לא לקחת את המכונית כלל? לפי גישתי האישית כן, ואפילו לציין כי היבואן אינו מאמין ביכולת השטח של רכב הנ"ל ועל כן הוא נפסל למבחן. בראיה מערכתית לא בטוח שזו הגישה הנכונה. לא משיקול כלכלי, אלא בבחינת הרע במיעוטו.

כשיבואן מתחמק מהעמדת מכונית למבחן השוואתי נעשים מאמצים לאתר מכונית כזו מאדם פרטי או מחברת השכרה, לא תמיד זה עובד, ואם מדובר באדם פרטי יש בעיה של ביטוח לכל הבוחנים לפעמים, או סתם קוצר זמן. כשיבואן מסרב להעניק מכונית מבחן כלל מסיבותיו שלו זה מאוד מרגיז ועל אחת כמה וכמה במצבים של איפה ואיפה בין גופי תקשורת.

אבל על אף כל התסכול והעצבים, אסור לנו לתת לדברים האלו לגרום לנו לסטות מהקו המקצועי והקר של בחינת מכונית. ברגע שהגיעה לידי המכונית אני מבצע סוויץ' מכל הדברים שאני חושב על היבואן ויחצנ"ו ומולי רק המכונית והאתגר של לבחון אותה באופן המקצועי והנכון ביותר עבור הקוראים.

חריגה מהתנהלות זו היא מעידה לפתחות של מדרון חלקלק מאוד שסופו התנהלות מבזה את האדם, עיסוקו ויותר מכל את קוראיו.. והיו דברים מעולם.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון מעלה טענה נכונה לגבי ההתנהלות של מגזין אוטו. הרי גם לך ברור רוני, אני מניח ומקווה, שלאחר שהיבואן קבל מכם חשיפה ב-9\8 כתבות (אני מניח שרובן הינן פרווה או לפחות אינן ארסיות) ובנוסף הכתבה האוהדת המדוברת, הצרכים שלך אינן בראש מעייניו. הוא את ההייפ כבר יצר. אתה כבר כתבת שהאוטו נהדר, הרי גם מגזינים נחשבים בחו"ל מצוטטים אצלך בכתבה. מה ידחוף אותו לתת לך רכב למבחן?

המנוע הנהדר של הרכב או רצונו הבלתי מתפשר ליידע את קהל לקוחותיו בפאקים ששכחתם לסקר בכתבה המדוברת?

 

התחרות הקשה עם מדורי העיתונות היומית מחייבת אתכם להיות בקו הראשון מבחינת זמן פרסום וכמות הידע המוצעת ולאו דווקא איכותו. למרות היותכם ירחון שמטבע הדברים והזמן אמור לתת מענה עמוק ומקיף יותר לנושא.

כל עוד אתם משתתפים במשחק סכום האפס הזה... על מה תלונו? שהיבואן לא נותן רכבים כי כבר פירסמתם 8 ידיעות\כתבות על הרכב שלו שאתם אינכם מכירים?

כללי המשחק ידועים וכל עוד אתם משתתפים...

חבל לדעתי.

 

שים לב, צריך לדייק. אותן כתבות הן בסה"כ ידיעות חדשותיות. נכון - יש רבות מהן אבל זה חלק מהעניין, המגזין רוצה שאנשים יכנסו ויקראו, הוא יודע שהמכונית מעניינת אז הוא מפרסם הרבה ידיעות בנושא (כמובן - רק אם יש מידע חדש שהתקבל). לכן - לא נכתב שם דבר על איכויות הרכב (למעט כתבת ההתרשמויות מחו"ל שכבר סיכמנו שהיא גרועה למדי ואכן תתוקן בקרוב בצורה זו או אחרת).

 

אני מסכים איתך שלעיתים אין צורך להפריז בידיעות על אותו הרכב - זה נעשה גם משיקולי רייטינג וצריך למצוא את הבאלאנס בין הדברים. כנראה שכאן הבאלאנס הזה לא התקיים וחבל, ואני מקווה שלהבא זה כן יקרה. אני גם לא מבין מאיפה הבנתם שאין רכבי מבחן מסוג קרוז לעיתונאים ובטח שהנושאים אינם קשורים זה לזה.

 

אגב, עצוב לי שיש אנשים שמתייחסים לידיעות כאלה כאל מהותו של מגזין, כי זה פשוט לא נכון. במגזין רכב יש גם מבחני דרכים, כתבות תוכן והיסטוריה, טורים אישיים ועוד, ובאתרים של מגזינים יש כיום גם סרטונים, גלריות, קטלוגים וכולי. ידיעות חדשותיות הן רק נדבך אחד בפעולתו של מגזין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני,

 

1. ציינתי שמדובר בידיעות\כתבות.

2. לא טענתי לחוסר בקרוז לעיתונאים. טענתי היא שלאחר 8\9 איזכורים חלקם אפילו חיוביים מאוד, היבואן כבר השיג את שלו ואתה לא. ובטח שלא אני כלקוח אותו אתה מייצג ועבורו אתה עובד כה קשה. אם אני הוא היבואן את הקרוז לארץ אינני בטוח שאתן לך מכונית לבדיקה כי לא ארצה להרוס את השם שבנית לי בעבודה קשה. בסוף אולי אתרצה ואתן אך אחזיק אותך קצר.

3. אני מסכים שמגזין חודשי איננו מדור החדשות\פרסום\אתר אינטרנט אותם הוא מקיים. אלו הם הטיזרים לדעתי הלא מקצועית בתחום. טיזר של תשעה חלקים הוא כבר המסר בעצמו.

(סלח לי שאני שוב נטפל לכתבה המדוברת. אני בטוח שאם תרצה דור 29 יספק אחת נוספת:-P)

4. כמו שכתבתי בהודעה הקודמת על העיתונות היומית.... מכם רוני, מצפים ליותר!

 

אני אישית מאמין שכך גם תוכלו להיות למגזין שמוביל דיעה ולא עוד דיעה אחת מX קיימות.

 

את ג'רי מקגוויר ראית:?:

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הבנתי, מודל היחסים בין יבואן רכב (כל יבואן) ומגזין רכב (כל מגזין - בארץ ובחו"ל) הוא כזה:

 

היבואן מקבל מהמגזין פרסום חינם, הפרסום הזה הוא אפקטיבי במיוחד כי הוא נתפס ככתבה אובייקטיבית ולא כפרסומת מטעם היבואן (לעניין זה אציין כדוגמא את מבחן הדרכים ב'טורבו' אלפא סוד נגד סוברו DL, מבחן דרכים שהקפיץ את מכירות הסוד).

 

המגזין מקבל מהיבואן כלי רכב לנסיעות מבחן, פרסומות והזמנות להשקת כלי רכב.

 

עד כאן הכל מוכר וידוע, עם השנים נוצרת דינמיקה בין העוסקים בתחום (משני צידי המתרס), כי בכמה אנשים כבר מדובר? מנהלי שיווק ומכירות אל מול כתבי רכב.

להערכתי בארץ מדובר בברנז'ה שמונה כמה עשרות אנשים בלבד, בחו"ל מדובר ביותר אבל גם שם כולם מכירים את כולם.

 

לדעתי הדינמיקה שנוצרת במהלך השנים בין העוסקים בדבר יוצרת כל מיני תופעות לוואי: "לא נעים" לי לכסח לו את הרכב כי האנשי היבואן היו נחמדים אלי בנסיעת המבחן שנערכה בספרד, "לא מקובל" ללעוג לרכב כושל כי העורך יעדן מאוד את הניסוחים, "לא כדאי" לרשום ביקורת קטלנית כי אני ככתב מבין את "רוח המפקד" ומבין שהעורך לא מעוניין בכתבה כזו (מה גם שאני רוצה לשמור על מקום העבודה שלי).

 

גם ליבואן יש הרבה מה להפסיד: כתבה "לא אוהדת" עלולה להפיל לו את המכירות כי הכתב נתפס כמומחה בלתי תלוי. לכן הוא משתדל ליצור "אקלים אוהד": כאן נסיעת מבחן על רכב אקזוטי, שם הזמנה להשקה עם אירוח כיד המלך באתר אקזוטי ברחבי העולם.

 

תרצו או לא, הדינמיקה הזו מביאה את מיכלול האינטרסים המנוגדים לנקודת שיווי משקל כלשהי, שבה כל העוסקים בביזנס יודעים מה "מקובל" ומה "לא מקובל".

השאלה היא רק היכן נמצאת המטוטלת, האם נקודת שיווי המשקל שנקבעה (דה פקטו) היא סבירה, או שישנה הטייה חזקה לאחד הצדדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אם את הציבור מענין מה קורה ב"השרדות", הוא יקבל הרבה מידע על השרדות כי ככה עובדת התקשורת. זה לא אומר שהציבור יקבל סדרת כתבות אוהדות על התכנית - אבל כן אומר שהוא יקבל הרבה מידע (רכילות, סרטונים, ביקורת, תכניות טלביזיה נלוות וכן הלאה). כנ"ל, למשל, בריטני ספירס. האם הכיסוי התקשורתי עליה בעת המשברים היה אוהד? ממש לא. אבל היה כיסוי אינטנסיבי.

הכתבה האחרונה הזו שהיא נושא השרשור היתה אומללה, לא פחות, ומחר תעלה כתבה נוספת באותו ענין ממש כדי לאזן את התמונה לפי עקרונות עיתונאיים מקובלים. האם זה נכון בכלל להתייחס לקרוז באופן כל כך אינטנסיבי? על זה אין לי תשובה חד משמעית, אבל נדמה לי שאם הציבור מתענין בשברולט קרוז אין כל פסול להאכיל אותו מידע בכפית אודות השברולט קרוז (שוב, כל עוד המידע הזה עונה לקריטריונים עיתונאיים). האם, למשל, ראיון עם נציג היבואן בסרטון וידאו מההשקה עונה לקריטריונים כאלה? בהחלט כן. אין כל הבדל בין זה לבין ראיון מודפס עם נציג היצרן (מנהל הפרוייקט, המהנדס הראשי) של מכונית חדשה, נוהל מקובל ונפוץ בעיתונות הרכב העולמית. האם כתבה כמו זו על חוות דעת מחו"ל אודות הקרוז עונה לקריטריונים עיתונאיים? ממש לא. קורה, לצערי, ומקווה שלא יקרה יותר.

לגבי רכבי מבחן: זכותו המלאה של כל יבואן להחליט מה הוא עושה עם מכוניותיו, והוא לא חייב לי שום דבר. זכותו להכתיב לי שאם אני לוקח מרצדס GLK למבחן, נניח, אני לא יורד איתה לשטח, בכלל. זה הרי רכושו. אין כאן שום ענין של אתיקה. בדיוק כפי שזכותי להחליט האם בתנאים שהוא מעמיד לי אני יכול לבצע מבחן ראוי. במקרה של GLK, אני יכול למשל להחליט שאף אחד ממילא לא קונה את הדגם הזה כדי לרדת לשטח, ו/או שהיצרן לא ייעד אותו לכך, ולכן המידע שאתן לציבור לא יפגע מהותית בגלל האיסור. אבל אם יאסר עלי לרדת עם לנדקרוזר או פאג'רו לשטח, הרי שאין טעם למבחן ואוותר עליו מלכתחילה.

 

את העובדה הבאה יהיה קשה לחלק מכם לקבל, אבל למגזין 'אוטו' יש מסורת ארוכה של ריבים, חרם-מודעות וחרם מכוניות מבחן עם יבואנים שונים. מסיבות ברורות אני מודע רק לחלק קטן מהן. דוגמה שקופצת לראש היא ריב גדול עם צ'מפיון על רקע מבחן השוואתי שלא החמיא לגולף V6 מול אימפרזה כזו או אחרת. היו לא מעט חיכוכים עם ב.מ.וו במרוצת השנים. בעבר היותר קרוב היה (אולי עוד יש, לא יודע) כסאח עם דלק מוטורס, לא זוכר למה (למשל, אם תבדקו את קטלוג 2009 לא תמצאו שם אפילו מודעה אחת של היבואן הגדול ביותר בישראל. את זה אני יודע כי הייתי מעורב בקטלוג הזה).

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. אני לא בטוח שזה עובד ככה. היבואן לא מחכה שכולם יכתבו מידע טכני על הרכב שלו ואז "מכניס" להם בכך שהוא לא מספק רכב למבחן. בכל מקרה, צרכן נבון יודע לחכות ולקבל יותר מידע על הרכב ולא לקנות אותו "על עיוור" כמו כל אלו שמזמינים את הרכב מראש עוד לפני שהגיע לארץ. אנחנו ממילא לא פונים לאותם קונים עיוורים. אבל כן, אני מסכים איתך שלעיתים אין צורך עיתונאי בריבוי כתבות. כמו שכבר כתבתי - צריך למצוא איזון.

4. מסכים איתך. ואני יודע שבאינטרנט אולי זה לא יוצא ככה (וצריך לעבוד על זה), אבל אני מבטיח לך שאם הקרוז היא מכונית גרועה, זה ועוד איך ייכתב במבחן במגזין (אבל אם היא לא, אני משוכנע שיבואו דור29ים ויצעקו שכל הכתבים מושחתים)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הנ"ל נקודת המשקל הוזזה אפילו לפי רוני.

בשאר המקרים, בתור איש של פשרות (כפי שאתה רומז לפשרות הנדרשות) אני עומד כאן, רטוב כאן ולא נעים וזה לא מריח, מרגיש או נראה כמו גשם.

נראה לי שביבי צודק... ייתנו יקבלו, לא ייתנו לא יקבלו. רק כח מבינים היבואנים האלה!

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטל שביט::

איזו היתממות!!

 

"אם הציבור מתעניין בשברולט קרוז"...

ולמה שהציבור יתענין בכלל במשפחתית קוריאנית אחת יותר מאשר בכל משפחתית אחרת?

 

אם הוא באמת מתענין[?], יש לזה רק סיבה אחת: מבול אינסופי של ידיעות יזומות וכותרות מפרגנות. 9 כתבות על משפחתית זולה חסרת כל חידוש, זה רק ניוז או שזה בעיקר יחצנות??

 

אתה ואני יודעים את התשובה, ובגלל זה יש אתרים שנותנים 9 אייטמים על הקרוז ויש כאלה שמסתפקים בצד המקצועי עתונאי: כתבה על ההשקה העולמית וכתבה על ההשקה המקומית, כמו שהסביר ארנון.

 

ובתור עתונאי רכב ותיק אני פשוט לא מאמין לך שאתה לא רואה הבדל בין יוצר רכב לבין מי שמקבל אותו מוכן ורק צריך לריב עם החברות ליסינג על ההנחה שלהם.

את מישהו באמת מענין מה תחזית המכירות של היבואן?? למה, אני שותף שלו?? הרבה מכירות זה רכב טוב??

מראיינים [בווידאו] את מנהל השיווק של יבואן אך ורק מסיבה אחת ויחידה:: מנהל שיווק קובע מי יקבל פירסומת וכמה. ואחרי שהוא מודיע לכל המשפחה והחברים שלו "תראו אותי בטלביזיה" זה כבר הרבה יותר קשה לו להגיד לא...

 

חרם מודעות של דלק מוטורס באוטו?? מענין, כי בגליון האחרון ראיתי לפחות שתיים...

ואם יש כאן מישהו שעוד לא יודע או לא רוצה לדעת איך פרומצ'נקו מחליק ענינים [גם] מול דלק מוטורס, הוא מוזמן לקרוא הכל על סיפור האהבה הזה::

http://www.netcar.co.il/magazin/ed/au5.asp

 

נ.ב.

אני עדיין מחכה שמר sronis יענה על השאלה מהודעתי הקודמת, איזה יבואן עשה חרם פרסומות על אוטו [בו הוא מתהדר] ומתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשאר המקרים, בתור איש של פשרות (כפי שאתה רומז לפשרות הנדרשות) אני עומד כאן, רטוב כאן ולא נעים וזה לא מריח, מרגיש או נראה כמו גשם.

 

אני לא רומז אלא קובע מפורשות: בכל תחום שבחיינו נקבעים כללים שהם תוצר של לחצים מנוגדים שהתאזנו לכדי שיווי משקל בנקודה כלשהי.

שם זה ה"סטטוס קוו" בין חילוניים לדתיים, כאן זה כללי התנהגות (אתיקה) שנקבעו במקום העבודה, זו יכולה להיות שדולת הנשים שלוחצת לטובת עוד עניין שהנשים חפצות בייקרו - בקיצור כל דבר (גם אצלך בבית - מה הן העוצמות היחסיות בין בני המשפחה).

 

כשנקודת שיווי במשקל התייצבה בצורה "סבירה" אז "כללי הפרוטוקול" (התושב"ע), ישרדו למשך זמן, כשהמטוטלת התייצבה בנקודה "לא נורמלית" - אז יהיו רעשים עד למציאת נקודת איזון חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...