Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי שאלה בנוגע למבצרים -

לרכב שלי סובארו ג'אסטי קיים מצבר 60 אמפר שמחירו בין היקרים בשוק - בסביבות 1000 ש"ח ובכוונתי למכור את הרכב בקרוב כך שאין ברצוני להשקיע סכום כה נכבד על מצבר.

לכן, אני רוצה לדעת האם ניתן להטעין את המצבר אצל חשמלאי, מה הכדאיות והתועלת של טעינת המצבר.

 

אני חושב שהמצבר הולך להתרוקן בזמן הקרוב.

אודה לכם על תגובתיכם.

פורסם

בדקתי, ממש לא חסרים מים מזוקקים, מילאתי לפני חודש בערך מים מזוקקים.

אני יודע שהמצבר לקראת הסוף כי קשה להניע בבוקר את האוטו וגם כי התחנות ברדיו כבר לא נשמרות לי וכך בדיוק היה בפעם הקודמת שהמצבר הלך.

פורסם

האם בדקת שמערכת החשמל תקינה ויש טעינה ? במידה והאלטרנטור תקין בצע נסיעה של 30 דקות מחוץ לעיר לשם טעינת המצבר.

 

בכול מקרה במידה והמצבר לקראת סוף חייו אזי טעינה של המצבר אצל חשמלאי לא תחזיר לו את נעוריו.

איזה כייף לי :)

פורסם

אלטנרנטור הוחלף לפני מספר חודשים כל שזה לא מקור הבעייה.

השאלה שלי היא האם הטענה כזו יכולה לתת לו עוד מס' שבועות / חודשים?

זה שהמצבר לא יתפקד כמו חדש זה ברור לי :-D.

פורסם

מישהו מכיר איפה אני יכול לרכוש מצבר מחודש 60 אמפר באיזור חיפה?

ואגב, לכמה זמן מצבר מחודש אמור להחזיק ואיך אני באמת יכול לדעת שהוא תקין?

מהי תקופת האחריות הנפוצה על מצברים מחודשים?

×
×
  • תוכן חדש...