Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

בזמן האחרון יש לי בעיה ברכב שממש מציקה לי

אני שומע כל הזמן את הכביש וזה נורא מציק לאוזן

לפני כמה ימים התברר לי שאין איטום שאמור להיות מקורי במכסה מנוע

והבנתי את מקור הבעיה.

מחיפוש בפורום ראיתי שהחומרים היעודיים ממש יקרים ללא פרופרציה

ולכן חשבתי על חומר תחליפי להפחתת רעשי הכביש במחיר סביר לרכב

מחיפוש באינטרנט מצאתי חומר שאמור להפחית רעשי מנוע לספינות:lol:

הינה האתר המדובר: http://www.usb4.net/scripts/prodView.asp?idproduct=1295

האם החומר הזה יכול להיות יעיל בשבילי?

מישהו התנסה איתו בעבר?

אשמח לשמוע מידע בקשר לחומר הנ"ל

תמיר.

פורסם

בידוד במכסה המנוע עוזר לרעשי מנוע, לא רעשי כביש. הפתרון הטוב ביותר לרעשי כביש מציקים הוא קניית צמיגים חדשים איכותיים. מעבר לזה אולי אם תשים את החומר בבתי הגלגלים זה יעזור, אבל באמת שאין לי מושג.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא מדדתי מה החום מתחת למכסה מנוע אך כך בחשבון שהחומר שלך עמיד עד 80 מעלות ואילו DANYMAT HOOD KIT

http://www.sounddeadener.com/sound%20deadener/installing%20Dynamat%20Hoodliner.htm

עד 107 מעלות :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

מישהו יודע כמה בערך הטמפרטורה הכי גבוה שיכולה לצאת מהמנוע?

נניח ואני מחליט לקנות את החומר איזה דבק יוכל לעמוד בלחץ?

או שהחומר מגיע עם דבק חד צדדי?

תמיר.

פורסם

אתה באמת רוצה לשים תחת מכסה המנוע חומר ששוקל 5 קילו למ"ר? שום דבק או קליפס לא יחזיק את זה.

 

יש חומרים ייעודיים לבידוד רעשי מנוע, עשויים מספוגים מסוג closed cell שעושים עבודה טובה.

מנסיוני, חומרים מסוג הודליינר או דיינאליינר של דיינמאט או אוברקיל \ אוברקיל פרו של סקנד סקין שוקלים פחות, זולים משמעותית ועושים אתהעבודה. ככלל בספוגים מזוג זה - כמה שיותר עבה יותר טוב, חצי אינץ' ומעלה.

החומרים המומלצים לבידוד רעשי כביש (רצפת הרכב) הם האוברקיל פרו, דיינאליינר ואקסטרימליינר של דיינמאט.

 

מה שצרפת בקישור טוב יותר לבידוד קירות בבתים פרטיים ואולפנים, לא לשימוש אוטומטיבי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על התשובה איתמר.

האם החומרים שהצעת זולים ביחס לשוק או למה שאני הצעתי?

כמה הם עולים אחרי מיסים? האם יש להם יבואן בארץ?

תודה:)

תמיר.

פורסם

אתה מודע לעובדה שבידוד למטרות השקטה של תא הנוסעים מעבר לעלות של החומרים הוא פרוייקט שידרוש ממך המון המון זמן או לחלופין התקנה יקרה אצל מתקין מקצועי ?

אני בכלל לא בטוח שפרוייקט כזה יצדיק את עצמו למטרה שציינת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מישהו ציין כאן החלפת צמיגים...

 

ואתה אומר שזה משהו שהחל לפתע... האם הצמיגים שלך כבר ישנים במקרה?

 

אל תשכח שהתכונות של הגומי בצמיגים כעבור 4 שנים בערך משתנות והם נהיים קשים יותר ופחות גמישים - הגומי בעצם מתחיל להתנהג יותר כמו פלסטיק...

 

צמיג רך וסופג יכול להשקיט באופן מאוד משמעותי את נסיעת הרכב - מנסיון מוכח!

 

היו לי בטויוטה צמיגים ספורטיביים של יוקוהמה, החלפתי אותם לצמיגים של חברת בת של גוד-ייר, ברח לי השם כרגע - והרכב אמנם נהיה קצת יותר אנמי, אבל גם הרבה יותר רך ושקט על הכביש.

 

מעבר לזה ריסוס של ספריי של חומר כמו הדיינאשילד - שתי שכבות על הרצפה של הרכב כולל שימוש בחומרים כמו שאיתמר המליץ לך יכול לשפר את רעשי הכביש שמגיעים מהרצפה.

 

רעשי כביש גם מגיעים מבתי הגלגלים.

 

אם יש לך רעש מנוע חזק - באמת כדאי לשקול לטפל במכסה המנוע וקיר האש.

 

תיקח בחשבון את העלות של כל הנושא ואת המשקל הנוסף שאתה מעמיס על הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צהריים טובים

הרכב המדובר הוא מאזדה לאנטיס שנת 96

יושבים עליו צמיגים של sonar הצמיגים בני 3 ועברו 25 אלף ק"מ.

נא לא לשכוח שבעבר היה את הגומי המקורי שבא על המכסה מנוע שבא עם הרכב שעכשיו לא נמצא

האם זה עד כדי כך משפיע?

ידוע לי שבשביל להפחית את הרעשי כביש צריך לאטום את כל הרכב וצריך להשביתו להמון זמן וזה עולה אלפי שקלים

זאת לא המטרה שלי

אם אני אשים איטום במכסה מנוע ובשתי הדלתות הקידמיות

זה יהווה שיפור קל שיורגש מבחינת רעש המנוע ורעשי הכביש?

תמיר.

פורסם

איך דלתות קשורות לרעשי כביש? רעשי הכביש עולים דרך הרצפה, ובעיקר דרך בתי הגלגלים שמספקים להם תיבת תהודה.

 

החומרים שהמלצתי לך מצויינים לבידוד רעשי מנוע, מנסיון.

לגבי הרצפה ובתי הגלגלים - ניסיתי מספר חומרים ולא הצלחתי להשקיט אותם לרמה משביעת רצון. אני משער שעם השקעה נוספת ניתן היה לעשות משהו, אבל כאן כבר מדובר בהמון כסף.

 

אם אתה בכל זאת מעוניין לשים חומרי בידוד בדלתות (שאפקטיביים בעיקר לניצול מקסימלי של הרמקולים ופחות לבידוד רעשים חיצוניים), אז למשימה הזאת טובות יריעות מגומי סינטטי כמו דיינמאט אקסטרים, סקנד-סקין דאמפליפייר פרו או רפה-בנד. חיפוש יניב לך את כל המידע הדרוש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, בהנחה שאני עושה את העבודה

עם החומרים שציינת כמה בערך יעלה לשים אותם בבתי הגלגלים ובמכסה המנוע?

תמיר.

×
×
  • תוכן חדש...