Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש חוטים של החשמל למגבר ברכב...עכשיו אין לו מגבר מותקן...

השאלה שלי איך אני מוצא את הפיוז שאחראי על הקו של המגבר כדי שאני ינתק את הפיוז וכך לא יהיה איזה קצר או משו כזה ?..

בד"כ הפיוז נמצא 20 ס"מ מהמצבר במכסה מנוע ...במידה וזה מחובר דרך הקופסת פיוזים איך אני מוצא את זה ?..

פורסם

הפיוז שמתחבר למגבר לא נמצא בתוך הקופסת פיוזים.

הוא אמור להיות על הכבל + שמגיע למגבר (בדר"כ אדום). ובדר"כ גם רואים את הפיוז בלי להפוך את האוטו.

פורסם

עדכון ..פתחתי את המכסה מנוע של הרכב שלו ולא מצאתי ליד המצבר או באיזור בכלל שום בית פיוז או משו על הקבל של ה-+ (אדום עבה) ..כמו-כן פתחתי את הקופסת פיוזים וגם שם אין שום רמז לבית פיוז הקשור לקבל....

לא רציתי לקחת סיכונים ולא הרכבתי לו את המגבר...

איך אני יכול לנתק את כל האינסטלציה של החשמל ואז להתקין את המגבר בראש שקט ?...

פורסם

כלל ראשון שאני מכיר בהתקנה,זה לנתק מינוס מהמצבר.

(לגבי ההשלכות של ניתוק המינוס זה כבר משו אחר)

 

דבר נוסף,יש בFAQ מדריך להתקנה,היעזר בו לפני.

 

בהצלחה.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

תקצר בין הפלוס לשלדה של הרכב, אם הפלסטיק שעל נכבל נמס אין פיוז - אם מפסיק הזרם, יש פיוז - ועכשיו הוא שרוף :)

 

כמובן שהכל בצחוק, שלא תעשה את זה בטעות אפילו :)

פורסם
תקצר בין הפלוס לשלדה של הרכב, אם הפלסטיק שעל נכבל נמס אין פיוז - אם מפסיק הזרם, יש פיוז - ועכשיו הוא שרוף :)

 

כמובן שהכל בצחוק, שלא תעשה את זה בטעות אפילו :)

 

תודה על התשובה המצחיקה..אבל זה לא עוזרלי..

 

אממ אני מאמין שאני ישלח אותו למתקין או משו..

פורסם

אני לא שולל שאולי התקינו את הכבל ללא פיוז הגנה.אז מה הבעיה?קנה בית פיוז עם פיוז וחבר.באמת לא בעיה.אם צריך הסבר מפורט יותר פנה שוב לפורום נעזור לך בכיף.

פורסם

אם אתה רוצה לנתק כרגע את הכבל הכי פשוט שתנתק אותו פשוט מההדק של המצבר כשלב ראשון

כאשר תרצה לעשות התקנה מחודשת אז תבדוק אם יש פיוז

ואם לא פשוט לחתוך את הכבל ליד המצבר ולהוסיף

×
×
  • תוכן חדש...