Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אשמח להסביר ולפרט מה אורמ הסרט הרביעי ולשפוך קצת אור על דברים שלא מבינים, כמו כן לכל אלו שלא מבינים מאיפה 3 צץ ומה הקשר של 2 ו- 4? הינה ההסבר שלי:

 

4 הוא בעצם המשך ישיר של 1, כן כן 1, ולמה 1? ולא המשך של 2? כי הסרט השני הוא בעצם סרט על בריאן, על חיו וכל מה שמסביב, בעצם מן סרט רק עליו, כמו כן הרכב של דום, שעולה על 2 גלגליו האחוריים, מהיכן מצא את מקומו ב- 4? לאחר שבריאן החזיר אותו לאחותו. וכך יצא שחברתו של דום (ש***** ספויילר) משפרת ומשפצת אותה, בזמן שדום הרחיק לו אי שם אחריי שחרור ב- 1.

 

עכשיו, טוקיו דריפט, אני אסביר לגבי הסרט הזה ואז הכל יסתדר לכם, שמתם לב שבסוף הסרט בטוקיו דריפט מופיע דום? מהיכן? הרי הוא קיבל מאסר עולם בארצות הברית לא? נכון! זה כל הקטע, הם שחררו אותו והוא ברח ליפן, הרי יש לו מאסר עולם בארצות הברית! הוא לא יכול להיות שם בכל מקרה.

 

לגבי האן? הוא הרי אומר ב- 4 כי הוא חושב על לעבור ליפן, מכיוו ןשהוא שמע שיש שם אחלה דברים, לכן... הרצח של האן ב- 3 זה בעצם סיומו מ- 4. חד וחלק.

 

תנסו לסדר לכם בראש את זה.

 

אז מה יש לנו? 4 המשך ישיר של ה- 1, 2 זה סרט תדמית חיו של השוטר בריאן, 3 זה המשך ישיר של 4, בעצם כיסו לנו את העלילה כבר מלכתחילה.

 

מה הבעיה, אומרים וכתבו לא זכרו איפה בדיוק, שה- 4 זה בעצם האחרון בסדרה, בתכלס, אם לחשוב על זה, אם הוא מופיע ביפן בסוף הסרט אחרי יששחררו אות ווהוא ברח לשם עקב המאסר עולם וכו' וכו', בטח אפשרי שיהיה המשך, אבל לעומת זאת, יש סיכוי כי זה באמת הסוף, מי יודע, למרות שאני מאוד מקווה שזה לא הסוף ואני בהחלט חושב שאפשר לפתח את העלילה מסוף טוקיו דריפט.

 

אז מה יצא? כולנו בכינו שה- 3 בעצם זה סתם לא קשור, אבל ועוד איך קשור. :wink:

 

מקווה שהכל מסתחיל להסתדר.

פורסם
וכל הסרט ממוקד סביבה. נחמד.

 

וואו, כלכך המצאת את זה כרגע :-)

 

4 הוא בעצם המשך ישיר של 1, כן כן 1, ולמה 1? ולא המשך של 2? כי הסרט השני הוא בעצם סרט על בריאן, על חיו וכל מה שמסביב, בעצם מן סרט רק עליו

את הסרט הרביעי לא ראיתי עדיין, אבל ה-2 הוא ההמשך של הראשון, שבו (ב-2) בריאן כבר לא שוטר כי בסוף ה-1 הוא נתן לדום לברוח עם הסופרה שלו.

 

מה שהופך את העלילה של ה-4 (לפני שראיתי אותו, אבל אני מתקן את זה אוטוטו) ללא מובנת, כי איך בריאן פתאום הפך לסוכן FBI עם פיטרו אותו מהמשטרה לפני זה, זה בטוח לא נראה טוב בטפסי הקבלה

 

 

אחרי שסיימתי עם זה, יש לי עוד משהו קטן להגיד. פאק! אני לא מאמין שאני מדסקס את העלילה של פאקינג מהיר ועצבני, למי אכפת?!

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

דווקא ישנה עלילה והיא קשורה.

באמצע הסרט ה-4, האחראי על בראין אומר לו "אני לא מאמין שנתתי לך לחזור..." זה אומר שלפני זה הוא לא היה שוטר תקופה מסוימת.

אז נראה מה יש לנו: 2 זה המשך של 1 4 זה המשך של 2 ו-3 זה המשך של 4.

פורסם
טוב אשמח להסביר ולפרט מה אורמ הסרט הרביעי ולשפוך קצת אור על דברים שלא מבינים, כמו כן לכל אלו שלא מבינים מאיפה 3 צץ ומה הקשר של 2 ו- 4? הינה ההסבר שלי:

 

4 הוא בעצם המשך ישיר של 1, כן כן 1, ולמה 1? ולא המשך של 2? כי הסרט השני הוא בעצם סרט על בריאן, על חיו וכל מה שמסביב, בעצם מן סרט רק עליו, כמו כן הרכב של דום, שעולה על 2 גלגליו האחוריים, מהיכן מצא את מקומו ב- 4? לאחר שבריאן החזיר אותו לאחותו. וכך יצא שחברתו של דום (ש***** ספויילר) משפרת ומשפצת אותה, בזמן שדום הרחיק לו אי שם אחריי שחרור ב- 1.

 

עכשיו, טוקיו דריפט, אני אסביר לגבי הסרט הזה ואז הכל יסתדר לכם, שמתם לב שבסוף הסרט בטוקיו דריפט מופיע דום? מהיכן? הרי הוא קיבל מאסר עולם בארצות הברית לא? נכון! זה כל הקטע, הם שחררו אותו והוא ברח ליפן, הרי יש לו מאסר עולם בארצות הברית! הוא לא יכול להיות שם בכל מקרה.

 

לגבי האן? הוא הרי אומר ב- 4 כי הוא חושב על לעבור ליפן, מכיוו ןשהוא שמע שיש שם אחלה דברים, לכן... הרצח של האן ב- 3 זה בעצם סיומו מ- 4. חד וחלק.

 

תנסו לסדר לכם בראש את זה.

 

אז מה יש לנו? 4 המשך ישיר של ה- 1, 2 זה סרט תדמית חיו של השוטר בריאן, 3 זה המשך ישיר של 4, בעצם כיסו לנו את העלילה כבר מלכתחילה.

 

מה הבעיה, אומרים וכתבו לא זכרו איפה בדיוק, שה- 4 זה בעצם האחרון בסדרה, בתכלס, אם לחשוב על זה, אם הוא מופיע ביפן בסוף הסרט אחרי יששחררו אות ווהוא ברח לשם עקב המאסר עולם וכו' וכו', בטח אפשרי שיהיה המשך, אבל לעומת זאת, יש סיכוי כי זה באמת הסוף, מי יודע, למרות שאני מאוד מקווה שזה לא הסוף ואני בהחלט חושב שאפשר לפתח את העלילה מסוף טוקיו דריפט.

 

אז מה יצא? כולנו בכינו שה- 3 בעצם זה סתם לא קשור, אבל ועוד איך קשור. :wink:

 

מקווה שהכל מסתחיל להסתדר.

 

לא הצלחתי להבין :lol:

פורסם
טוב אשמח להסביר ולפרט מה אורמ הסרט הרביעי ולשפוך קצת אור על דברים שלא מבינים, כמו כן לכל אלו שלא מבינים מאיפה 3 צץ ומה הקשר של 2 ו- 4? הינה ההסבר שלי:

 

4 הוא בעצם המשך ישיר של 1, כן כן 1, ולמה 1? ולא המשך של 2? כי הסרט השני הוא בעצם סרט על בריאן, על חיו וכל מה שמסביב, בעצם מן סרט רק עליו, כמו כן הרכב של דום, שעולה על 2 גלגליו האחוריים, מהיכן מצא את מקומו ב- 4? לאחר שבריאן החזיר אותו לאחותו. וכך יצא שחברתו של דום (ש***** ספויילר) משפרת ומשפצת אותה, בזמן שדום הרחיק לו אי שם אחריי שחרור ב- 1.

 

עכשיו, טוקיו דריפט, אני אסביר לגבי הסרט הזה ואז הכל יסתדר לכם, שמתם לב שבסוף הסרט בטוקיו דריפט מופיע דום? מהיכן? הרי הוא קיבל מאסר עולם בארצות הברית לא? נכון! זה כל הקטע, הם שחררו אותו והוא ברח ליפן, הרי יש לו מאסר עולם בארצות הברית! הוא לא יכול להיות שם בכל מקרה.

 

לגבי האן? הוא הרי אומר ב- 4 כי הוא חושב על לעבור ליפן, מכיוו ןשהוא שמע שיש שם אחלה דברים, לכן... הרצח של האן ב- 3 זה בעצם סיומו מ- 4. חד וחלק.

 

תנסו לסדר לכם בראש את זה.

 

אז מה יש לנו? 4 המשך ישיר של ה- 1, 2 זה סרט תדמית חיו של השוטר בריאן, 3 זה המשך ישיר של 4, בעצם כיסו לנו את העלילה כבר מלכתחילה.

 

מה הבעיה, אומרים וכתבו לא זכרו איפה בדיוק, שה- 4 זה בעצם האחרון בסדרה, בתכלס, אם לחשוב על זה, אם הוא מופיע ביפן בסוף הסרט אחרי יששחררו אות ווהוא ברח לשם עקב המאסר עולם וכו' וכו', בטח אפשרי שיהיה המשך, אבל לעומת זאת, יש סיכוי כי זה באמת הסוף, מי יודע, למרות שאני מאוד מקווה שזה לא הסוף ואני בהחלט חושב שאפשר לפתח את העלילה מסוף טוקיו דריפט.

 

אז מה יצא? כולנו בכינו שה- 3 בעצם זה סתם לא קשור, אבל ועוד איך קשור. :wink:

 

מקווה שהכל מסתחיל להסתדר.

 

:shock:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mtuccnrvX2U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון


×
×
  • תוכן חדש...