Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לאחר שהמגבר (מגבר 2 ערוצים) שלי היה "קופץ" בעת ההפעלה ניתקתי אותו והתיעצתי פה בפורום והמלצתם על להחליף כבלים מהמגבר לרמקולים. החלפתי את הכבלים לכבלים 2.5 מילימטר.

רק שעכשיו יש בעיה חדשה.

המגבר מחובר לשתי רמקולים אחוריים. ורק רמקול אחד עובד (השמאלי).

שאני מחבר את שתי הRCA למגבר רק הרמקול השמאלי עובד.

גם לאחר שאני מחליף את החיבורים של הRCA שיהיו הפוכים רק היציאה השמאלית עובדת.

 

רציתי לשאול אם זה הכבל RCA פגום? ( כי הוא דק מאוד )

או שיציאה אחת של המגבר נשרפה?

 

מקווה שהבנתם למה אני מתכוון.

תודה רבה מראש.

פורסם

תיתכן גם בעיה בקו שבין המגבר לרמקול שלא מגיב, קרי חוטים לא מחוברים לרמקול או נתק בדרך וכמובן גם רמקול ימין תקול.

נסה לבודד את הבעיה ע"י משחק בחיבורי הרמקולים והחוטים שלהם. אם הבעיה לא שם, אז משהו במגבר התקלקל.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

אם אני יחליף את הכבלים בין הרמקולים וישאיר במגבר אותו דבר והרמקול השני (ימין) יעבוד זאת אומרת שהמגבר מקולקל?

פורסם

תעשה ככה:

1. קח את הכבל שמחובר לרמקול שעובד (אל תנתק אותו מהמגבר) וחבר לרמקול שלא עובד.

הרמקול עובד - בעיה במגבר או בכבל הקודם. המשך ל-2

הרמקול לא עובד - בעיה במגבר או ברמקול. המשך ל-3

 

2. כעת השאר את אותו הכבל מחובר לרמקול והחלף את מיקום החיבור שלו במגבר. (הוא היה מחובר לשמאל שעבד, כעת החלף ליציאת המגבר לרמקול הימני).

הרמקול עובד - הכבל הקודם תקול.

הרמקול לא עובד - קח את המגבר למעבדה.

 

3. חבר את רמקול שמאל ליציאת ימין במגבר בעזרת כבל תקין.

עובד - הרמקול הקודם תקול

לא עובד - המגבר תקול

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

החלפתי את הצדדים של הכבלים והכל עובד פיתאום.

לקחתי את הכבל שמחובר לרמקול ימין וחיברתי אותו לרמקול שמאל.

ולקחתי את הכבל שמחובר לרמקול שמאל וחיברתי לרמקול ימין.

במגבר השארתי את הכל אותו דבר.

עכשיו הכל עובד. למישהו יש הסבר?

פורסם

ניראה לי לקחת מינוס מרמקול אחד ומינוס מרמקול אחר וחיברת על ערוץ ככה שלא היה כלום . יכול לקרות מצב של בילבול לא נורא העיקר הכל עובד :)

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

אז אין לי מושג מה נסגר עם זה העיקר שזה עובד.

תגידו? מה העובי של כבל RCA נורמלי ? כי אני צריך לקנות ולא יודע כמה צריך ? 3.5 מילימטר מספיק? כי כרגע המגבר שלי מותקן עם סתם RCA שהיה בבית והוא מאוד דק. יותר דק מהרמקולים שמחוברים על 2.5 מילימטר.

פורסם

עשיתי חיפוש ובאמת שאני לא מצליח להבין מה העובי המומלץ של כבל RCA הייתי שמח אם מישהו יוכל להמליץ לי.

 

תודה רבה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...