Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים.

 

יש לי אלטרנטור מרכב שהושבת רק שהוא מלא בשמן מנוע.

איך אפשר לנקות אותו מבלי לפגוע בו?

באם השמן בכלל יכול להזיק לו?

פורסם

שטיפה בעזרת מים, אם אפשר חמים וזהו.

הסיכון שבשימוש בדטרגנטים למיניהם היא שהם לא ישטפו טוב ובהמשך יגרמו נזק למנוע.

 

אם יש לך סבלנות המקסימום שהייתי עושה זה להכניס פנימה מים שעורבבו עם אבקת כביסה, לנער קצת, להניח לזה כמה שעות ולאחר מכן לשטוף כמה פעמים.

 

בכל מקרה ומה שלא תעשה הייתי מציע שלאחר שתתקין אותו ברכב תבצע לאחר כמה ימי נסיעה החלפת נוזל קירור חוזרת.

אם אתה רוצה להיות מהמהדרין בצע שתי החלפות נוזל קירור ואתה מכוסה.

פורסם

כבר פתחת שרשור בקשר לאלטרנטור, ורשמת שיש לך אלטרנטור מלא בשמן.

 

למה אתה לא ממשיך את זה בשירשור הקודם?

 

אין צורך לפתוח שרשור חדש כל פעם.

 

יכול להיות שאפשר לנקות אותו באמבטיה לניקוי חלקים, אבל צריך ליבש טוב טוב אחר כך.

 

שים לב! יש צורך בפירוק האלטרנטור מאחר ואתה לא מעוניין שהחומר יבוא במגע עם המייסבים

או עם החלקים החשמליים.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
שטיפה בעזרת מים, אם אפשר חמים וזהו.

הסיכון שבשימוש בדטרגנטים למיניהם היא שהם לא ישטפו טוב ובהמשך יגרמו נזק למנוע.

 

אם יש לך סבלנות המקסימום שהייתי עושה זה להכניס פנימה מים שעורבבו עם אבקת כביסה, לנער קצת, להניח לזה כמה שעות ולאחר מכן לשטוף כמה פעמים.

 

בכל מקרה ומה שלא תעשה הייתי מציע שלאחר שתתקין אותו ברכב תבצע לאחר כמה ימי נסיעה החלפת נוזל קירור חוזרת.

אם אתה רוצה להיות מהמהדרין בצע שתי החלפות נוזל קירור ואתה מכוסה.

 

הרדיאטור נפל לך לתוך הקרבורטור ועשה סמטוחה מכל הפלאגים .

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

פורסם

בקשר להודעה החדשה, הבעיה היא ששאלתי את השאלה שם ואף אחד לא התייחס אליה.

 

לענייננו, האם שימוש בנפט יכול להועיל יותר? או שזה יזיק?

ואם אני מפרק את האלטרנטור לכמה גורמים ואז אתחיל לשטוף אותו יכול להגרם נזק?

 

ומה הקשר בין הנוזל קירור לזה?

 

תודה

פורסם

וותר על התענוג. יש לך יותר מדי סיכויים שהשמן הרס כל חלקה טובה באלטרנטור, במיוחד אם חדר לתוך ליפופי הסליל.

עדיף לקנות אלטרנטור מפירוק בזול.

פורסם

חדר טיפה שמן לתוך הסליל. אבל עדיין לא יעלה כסף לנסות לנקות ולבדוק אותו.

 

ובכלל מה המחירים של אלטרנטור 90 אמפר לסאני מפירוק?

 

ושוב מה הקשר בין בין הנוזל קירור לזה?

 

תודה.

פורסם

אביב התכוון לראדיאטור (מצנן) ואתה שאלת על אלטרנטור (מטען).

 

חל בילבלול :wink:

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לא יודע מה קורה אצלך באלטרנטור אבל בשלי יש נוזל קירור :-)

 

וברצינות- אם הוא לא עבד עם השמן, לא נגרם שום נזק, רק לפרק, לשטוף טוב טוב (רצוי במכונה לשטיפת חלקים, אבל גם

מברשת עם בנזין/נפט זה בסדר).

 

אם האלטרנטור עבד עם השמן, גם לא נראה לא שנגרם נזק משמעותי- באותו נוהל, לפרק ולנקות.

אם לא תפרק אותו לגורמים לא תוכל לנקות אותו כמו שצריך.

פורסם

אכן כן, לפרק ולנקות, להחליף מיסבים , להחליף סט פחמים באם נדרש, ובתנאי, שטבעות ההחלקה של הרוטור, חלקות ותקינות ללא מדרגה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הייתי היום אצל "עלמה" אלטרנטורים שנמצא ברחוב התושיה בתל אביב.

 

הציעו לי שם אלטרנטור ב-400 ש"ח מחוזק שהמקסימום שלו הוא 90 אמפר, כאשר בסר"ק האמפר הוא 56.

 

מה אתם חושבים על זה?

 

האם זה שווה? ואני מקבל שם חצי שנה אחריות.

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...