Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

המערכת ברכב שלי לא מוציאה צליל נקי ויפה.

יש לי רמקולים קדמיים:קנווד 170 וואט,רמקולים אחוריים:פיוניר 300.

2 מגברים אחד:V12 השני:LANZAR ואני חושב שהוא 1500 וואט,חבר הביא לי אותו במתנה.

והוא אומר שהוא 1500,אבל רשום עליו 440 וואט,הסאב שלי הוא של פיוניר 1200.

 

המכשיר פיוניר דגם 6050.

מה אני אמור לעשות כדי שישמעו טוב,תעזרו לי השתגעתי מהמערכת.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

מה בדיוק הבעיה? תנסה לבודד כל פעם זוג רמקולים אחר ותראה באיזו עוצמה הם מתחילים לעוות/ להרעיש וכו'.

 

תאפס את כל האיקולייזרים והלאודנסים במערכת.

 

תבדוק אם הרמקולים מותקנים כמו שצריך (ללא חופשים, ללא מרווחים בינהם לפח)

 

תחזור לדווח

מתחדשת*

פורסם
תחתוך את הרמקולים שינגנו HP

 

 

מה זאת אומרת שינגנו HP?איך עושים את זה?מה מו מי?

ות'אמת (כלומר את האמת) שהרמקולים האחוריים שלי לא מחוברים לרכב עם ברגים.

עכשיו שאתה אומר את זה אני יעשה את זה כמו שצריך.

 

ועכשיו הלאודנס הזה?מה התפקיד שלו,על מה הוא אחראי?

צריך להפעיל אותו?או שלא צריך לגעת בו?

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

לאודנס היא פונקיצה שמעלה את העוצמה של הבסים והקולות הגבוהים (טרבל) מיועד להאזנה בווליום נמוך.

בפועל בעוצמה רגילה היא גורמת לעיוות של הצליל.

 

רמקולים לא מחוברים עם ברגים? תגיד, הגלגלים מחוברים עם ברגים? או שהם פשוט מונחים להם מתחת לאוטו ומתגלגלים בסבבה?!

מתחדשת*

פורסם
לאודנס היא פונקיצה שמעלה את העוצמה של הבסים והקולות הגבוהים (טרבל) מיועד להאזנה בווליום נמוך.

בפועל בעוצמה רגילה היא גורמת לעיוות של הצליל.

 

רמקולים לא מחוברים עם ברגים? תגיד, הגלגלים מחוברים עם ברגים? או שהם פשוט מונחים להם מתחת לאוטו ומתגלגלים בסבבה?!

 

 

חחח ***חחח היא לא מילה תקנית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים*** הם יושבים כמו שצריך...בעבר היה ברגים אבל החלפתי רמקולים ושחכתי להרכיב ברגים.

וזה נשאר עד עכשיו ככה.

אבל גם לפני שמעו לא טוב.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

אני מתנצל מראש על התשובה, אבל לפי הרכיבים שלך אתה באמת לא אמור לשמוע טוב..

 

אך בכל זאת נסה להתמקד:

 

מה בדיוק הבעיה?

מה לא טוב לך?

פורסם
אני מתנצל מראש על התשובה, אבל לפי הרכיבים שלך אתה באמת לא אמור לשמוע טוב..

 

אך בכל זאת נסה להתמקד:

 

מה בדיוק הבעיה?

מה לא טוב לך?

 

אני לא מחפש ווליום,אני מחפש איכות שמיעה,שישמע צליל נקי.

לא מחפש שמיעה טובה בפול ווליום,ומה רע במה שיש לי?

חוץ מהרמקולים הקדמיים,מה לא טוב אחי?

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

לפי התשובות שלך כנראה אין לך מושג לא באודיו ולא באלף בית של

סאונד, התקנה וכיוונים לכן...

 

תגדיר לך, בשלב ראשון, תקציב לצורך החלפת קומפוננטים קדמיים

תריץ חיפוש קטן בפורום לגבי קומפוננטים בתקציב שהגדרת, בעד ונגד

הכי חשוב תנסה להקשיב לרמקולים לפני שאתה קונה אותם.

תקנה, תחליף אצל מתקין מקצועי שיתקין ויכוון לך את המערכת.

 

השיפור יהיה מובטח.

 

כנראה בשלב מאוחר יותר עם עדיין יהיו לך תלונות הסאב וה-V12 ילכו

בעקבות הרמקולים הישנים שלך... לפח.

 

אלי

 

פורסם
לפי התשובות שלך כנראה אין לך מושג לא באודיו ולא באלף בית של

סאונד, התקנה וכיוונים לכן...

 

תגדיר לך, בשלב ראשון, תקציב לצורך החלפת קומפוננטים קדמיים

תריץ חיפוש קטן בפורום לגבי קומפוננטים בתקציב שהגדרת, בעד ונגד

הכי חשוב תנסה להקשיב לרמקולים לפני שאתה קונה אותם.

תקנה, תחליף אצל מתקין מקצועי שיתקין ויכוון לך את המערכת.

 

השיפור יהיה מובטח.

 

כנראה בשלב מאוחר יותר עם עדיין יהיו לך תלונות הסאב וה-V12 ילכו

בעקבות הרמקולים הישנים שלך... לפח.

 

אלי

 

אתם מדברים כאילו זה תורה מסיני!

 

כולה מערכת,יודעים מה פלוס ומה זה מינוס.

מה לחבר למה,רוב הדברים שאתם אומרים פה אני כבר יודע,לא הכל אני יודע אבל הרוב.

זה שאתם מדברים פה בשפה גבוהה ואני לא בראש שלכם לא אומר שאני לא מבין.

שאלתי כמה שאלות מה מומלץ לשנות ואתם הופכים לפרופסורים.

 

יאאלה תנעלו את הנושא ותעיפו אותי!

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

אם אתה חושב שמערכת זה רק פלוס מינוס וזהו ומרגיש מעויים .... :-)

הלו אף אחד פה לא עובד אצלך אז במקום להפעיל מנגנוני הגנה :lol: , אולי תקשיב לאנשים שמבינים כנראה קצת יותר ממך ובעלי ניסיון קצת יותר גדול משלך :twisted:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

תגיד ל מישהו חייב לך משהו? אתה ביקשת עזרה אז כנראה אתה לא מבין הכל

או משהו לפי מה ואיך שאתה כותב.

במקום להתגונן ולהרגיש מאוים תנסה אולי ללמוד קצת מאחרים, אם אתה חושב שאתה יודע הכל

מה אתה מחפש פה בעצם?

 

 

אלי

 

פורסם
שלום.

 

המערכת ברכב שלי לא מוציאה צליל נקי ויפה.

יש לי רמקולים קדמיים:קנווד 170 וואט,רמקולים אחוריים:פיוניר 300.

2 מגברים אחד:V12 השני:LANZAR ואני חושב שהוא 1500 וואט,חבר הביא לי אותו במתנה.

והוא אומר שהוא 1500,אבל רשום עליו 440 וואט,הסאב שלי הוא של פיוניר 1200.

 

המכשיר פיוניר דגם 6050.

מה אני אמור לעשות כדי שישמעו טוב,תעזרו לי השתגעתי מהמערכת.

 

שחר, כמה הערות והארות.

 

זה נכון שהת'רד הזה התפתח לא יפה וזה נכון שזה ממש לא נעים לשמוע הגדרות כמו "תזרוק את הרכיבים שלך לפח" והגדרות כמו "לא פלא שלא שומעים אצלך טוב" - זה פוגע וזה לא נעים.

 

אבל... זה לא בא מנקודה של התנשאות של חברי הפורום אלא זה מגיע מתוך ידע שנצבר ע"י נסיון עם מערכות סטריאו ע"י למידת התחום של סאונד וסאונד לרכב וע"י זה שהסטנדרטים של רוב חברי הפורום הוותיקים הם כבר הרבה יותר גבוהים מאלו שיש לך ולכן גם נראה שמביטים עליך מלמעלה כי ההגדרות שלהם לציוד טוב - רחוקות מאוד מאיפה שאתה נמצא עכשיו.

 

סוג ההתבטאות שלך מוגדרת בארץ כ"הישראלי המומחה" - ביטויים כמו "זה לא תורה מסיני" רחוקים בשנות אור מלהיות מציאות - תחום האודיו ותחום האודיו לרכב הינם מדע שלם בפני עצמו - אל תזלזל.

 

בנסוף לכך - רצוי שתקרא את כללי הפורום, בשביל שתדע איך להתנהג, להתנסח בפורום.

 

ועכשיו לשאלתך - רצית תשובה, אנסה לספק לך אחת אבל טובה ככל האפשר.

 

בראש ובראשונה - התקנה.

 

אם הרמקולים שלך אינם מהודקים כראוי למשטח עליו הם מותקנים, לא מוברגים למשטח, אם יש חופש בין הטבעת של הרמקול או מעבר אוויר בין הטבעת של הרמקול למשטח עליו הוא מותקן - הרמקול לא ינגן נכון היות והתפקיד שלו הוא לדחוף אוויר - הוא צריך להיות מותקן על טבעת עץ מאסיבית שתהיה מהודקת היטב למשטח ההתקנה ושלא תאפשר שום חופשים לרכיב (רמקול). בצורה זו הרמקול שלך ידחוף כמו מירבית של אוויר וגם ימנעו ממך כל מיני רעשים וקרקושים נוספים.

 

אני לא מדבר כרגע על נושא של בטיחות בחשמל (מניעת קצרים, בידוד של פלוסים וכו'), אני לא מדבר על בידוד אקוסטי של הדלת - אלא על התקנה נכונה של רמקולים, בין אם בתוך דלת או על מגש.

 

הסאב שלך - האם הוא בתיבה נכונה? המידות של התיבה? האם הסאב מתאים לתיבת פורטד אבל הוא נמצא בתוך תיבה אטומה או ההפך? אם כך איזה סאב? מה היצרן מה הדגם? מה גודל התיבה? האם אתה יודע את הנפח של בליטרים? האם יש פורט? אם כן - מה הקוטר ומה האורך שלו?

 

דבר שני - כוונים - כבה באס בוסט במגבר של הסאב, כבה LOUD בHU, תוריד את הבאס והטרבל לאפס ותנסה לשחק רק עם העוצמות של המגברים עד שתשמע נעים לאוזן מכל רמקול ורמקול.

 

תנסה לשחק אם תדר החיתוך של הסאב, להפוך לו פאזות...

 

תסנה לשחק עם הפאזות של הקומפוננט... של המידבאס לחוד ושל הטוויטר לחוד.

 

ובסופו של דבר שלישי - הרכיבים עצמם - ככל שהרכיבים איכותיים יותר - אתה תוכל למצות יותר פוטנציאל מהם ע"י התקנה וכוונים נכונים...

 

אז - אם הרבה ממה שכתבתי לא מובן לך - אל תתבייש, זה בסדר! לוקח זמן ללמוד את הדברים האלה.

 

אבל לסיכום

 

תתחיל בלתקן את ההתקנה שלך.

תמשיך בלכוון את הרכיבים שלך הכי טוב שאתה יוכל.

 

תריץ חיפושים בפורום על "כוון מערכת" ועל "כיול מערכת" - תעשה שיעורי בית.

 

לאחר שעשית את המיטב עם המערכת הנוכחית - תנסה להגדיר מה לא מוצא חן בעיניך ואנו ננסה לעזור.

 

בסופו של דבר תגיע למפגש או לבית התקנות טוב, תשמע רמקולים ורכיבים אחרים וכשתשמע משהו שמצא חן בעיניך - תשדרג את הרכיבים בהתאם.

 

אני מקווה שאתה מצדך תפסיק לזלזל בידע של חברי פורום ושמצד שני חברי הפורום פשוט יענו על מה ששאלת במקום לאמר לך עד כמה המצב גרוע או מה הם היו משנים.

 

ההמלצה הכי טובה - תבוא למפגש - אתה תבין לבד את ההבדל בין המערכת שלך, לבין אחת של וותיקי הפורום... ואני ממש לא מתנשא!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...