Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רומק, תודה קודם כל.

 

אני חושב שישנה בעיה באופן ההתבטאות בפורום, אנחנו עדיין רחוקים מלהגיב בצורה מקצועית.

 

אני אסביר.

 

אני עובד בחברה שמתמחה בתקשורת מחשבים - ניתוב עומסים, אבטחה וביצועי וזמינות משאבים.

 

יש לנו מוטו - קשוח עם הבעיה, רך עם האנשים.

 

הכוונה היא שהמטרה היא להיות רכים ונעימים ככל האפשר כלפי הלקוח\איש הקשר שלנו אבל קשוחים ודרשניים בחוסר סלחנות מוחלט כלפי הבעיה שלו.

 

למה הכוונה - כאשר פונה אלי לקוח שאני מרגיש באופן מודע שרמת ההבנה שלו בתקשורת מחשבים שואפת לאפס, לפעמים הלקוח הוא פשוט, דביל מוחלט... והבעיה היא למשל שהוא גם קנה ציוד חלש מידי וגם לא הגדיר אותו נכון.

 

אני לא אבוא ואומר לאותו לקוח - תקיח את הציוד שלך תזרוק אותו לפח!

או - לא פלא שהרשת שלך לא מתפקדת.

 

אני אומר לו - אדוני, אנה הגדר כך וכך וכך וכך בציוד שלך והרשה לי נא להביא לידיעתך כי בכדי לעמוד במשימות הנדרשות מהרשת שלך עליך לשדרג את הציוד שלך לציוד X אשר מתאפייין בחוזק רב יותר מהציוד הנוכחי.

 

בצורה שכזו - הלקוח יוצא מאושר עד השמיים, הוא לא מרגיש שהציוד שלו "זבל" אלא פשוט הוא צריך ציוד טוב יותר בכדי לבצע את המשימה והוא גם יודע שהוא צריך לעשות כך וכך וכך בכדי שהציוד שלו יפעל נכון - בשום צורה לא העלבתי אותו חס וחלילה וקראתי לו דביל...

 

זה מה שקרא עם פותח הת'רד וזה התיקון שניסיתי לעשות.

 

ואני לא אומר שפותח הת'רד רפה שכל - לא, זו רק דוגמא. אני אומר שאולי פותח הת'רד חסר ידע וחסר נסיון מספק בתחום. אני אומר שפותח הת'רד צריך לעשות התקנה וכוונים מחדש למערכת שלו ואני אומר שעם רמקולים אחרים שחברי הפורום ימליצו לו הוא ישמע טוב יותר - אני בשום פנים ואופן לא מתכוון להעליב או לפגוע בו ע"י דריכה על הידע שלו או על הציוד שלו - זה לא לעניין, זה לא עוזר וזה לא מביא אותו לשום מקום טוב יותר - גם לא אותנו.

 

אז בבקשה - עם הניסוח הנכון, אולי כבר מחר בבוקר פותח הת'רד ימצא את עצמו אצל מתקין, מתקן את ההתקנה, משפר את הכוונים ומשדרג את הציוד.

 

אה יוסי? :lol:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שחר, כמה הערות והארות.

 

זה נכון שהת'רד הזה התפתח לא יפה וזה נכון שזה ממש לא נעים לשמוע הגדרות כמו "תזרוק את הרכיבים שלך לפח" והגדרות כמו "לא פלא שלא שומעים אצלך טוב" - זה פוגע וזה לא נעים.

 

אבל... זה לא בא מנקודה של התנשאות של חברי הפורום אלא זה מגיע מתוך ידע שנצבר ע"י נסיון עם מערכות סטריאו ע"י למידת התחום של סאונד וסאונד לרכב וע"י זה שהסטנדרטים של רוב חברי הפורום הוותיקים הם כבר הרבה יותר גבוהים מאלו שיש לך ולכן גם נראה שמביטים עליך מלמעלה כי ההגדרות שלהם לציוד טוב - רחוקות מאוד מאיפה שאתה נמצא עכשיו.

 

סוג ההתבטאות שלך מוגדרת בארץ כ"הישראלי המומחה" - ביטויים כמו "זה לא תורה מסיני" רחוקים בשנות אור מלהיות מציאות - תחום האודיו ותחום האודיו לרכב הינם מדע שלם בפני עצמו - אל תזלזל.

 

בנסוף לכך - רצוי שתקרא את כללי הפורום, בשביל שתדע איך להתנהג, להתנסח בפורום.

 

ועכשיו לשאלתך - רצית תשובה, אנסה לספק לך אחת אבל טובה ככל האפשר.

 

בראש ובראשונה - התקנה.

 

אם הרמקולים שלך אינם מהודקים כראוי למשטח עליו הם מותקנים, לא מוברגים למשטח, אם יש חופש בין הטבעת של הרמקול או מעבר אוויר בין הטבעת של הרמקול למשטח עליו הוא מותקן - הרמקול לא ינגן נכון היות והתפקיד שלו הוא לדחוף אוויר - הוא צריך להיות מותקן על טבעת עץ מאסיבית שתהיה מהודקת היטב למשטח ההתקנה ושלא תאפשר שום חופשים לרכיב (רמקול). בצורה זו הרמקול שלך ידחוף כמו מירבית של אוויר וגם ימנעו ממך כל מיני רעשים וקרקושים נוספים.

 

אני לא מדבר כרגע על נושא של בטיחות בחשמל (מניעת קצרים, בידוד של פלוסים וכו'), אני לא מדבר על בידוד אקוסטי של הדלת - אלא על התקנה נכונה של רמקולים, בין אם בתוך דלת או על מגש.

 

הסאב שלך - האם הוא בתיבה נכונה? המידות של התיבה? האם הסאב מתאים לתיבת פורטד אבל הוא נמצא בתוך תיבה אטומה או ההפך? אם כך איזה סאב? מה היצרן מה הדגם? מה גודל התיבה? האם אתה יודע את הנפח של בליטרים? האם יש פורט? אם כן - מה הקוטר ומה האורך שלו?

 

דבר שני - כוונים - כבה באס בוסט במגבר של הסאב, כבה LOUD בHU, תוריד את הבאס והטרבל לאפס ותנסה לשחק רק עם העוצמות של המגברים עד שתשמע נעים לאוזן מכל רמקול ורמקול.

 

תנסה לשחק אם תדר החיתוך של הסאב, להפוך לו פאזות...

 

תסנה לשחק עם הפאזות של הקומפוננט... של המידבאס לחוד ושל הטוויטר לחוד.

 

ובסופו של דבר שלישי - הרכיבים עצמם - ככל שהרכיבים איכותיים יותר - אתה תוכל למצות יותר פוטנציאל מהם ע"י התקנה וכוונים נכונים...

 

אז - אם הרבה ממה שכתבתי לא מובן לך - אל תתבייש, זה בסדר! לוקח זמן ללמוד את הדברים האלה.

 

אבל לסיכום

 

תתחיל בלתקן את ההתקנה שלך.

תמשיך בלכוון את הרכיבים שלך הכי טוב שאתה יוכל.

 

תריץ חיפושים בפורום על "כוון מערכת" ועל "כיול מערכת" - תעשה שיעורי בית.

 

לאחר שעשית את המיטב עם המערכת הנוכחית - תנסה להגדיר מה לא מוצא חן בעיניך ואנו ננסה לעזור.

 

בסופו של דבר תגיע למפגש או לבית התקנות טוב, תשמע רמקולים ורכיבים אחרים וכשתשמע משהו שמצא חן בעיניך - תשדרג את הרכיבים בהתאם.

 

אני מקווה שאתה מצדך תפסיק לזלזל בידע של חברי פורום ושמצד שני חברי הפורום פשוט יענו על מה ששאלת במקום לאמר לך עד כמה המצב גרוע או מה הם היו משנים.

 

ההמלצה הכי טובה - תבוא למפגש - אתה תבין לבד את ההבדל בין המערכת שלך, לבין אחת של וותיקי הפורום... ואני ממש לא מתנשא!

 

 

כמה טוב שיש בן אדם כמוך.

אבל רק שתדע לך ,אני טועה,אבל עד שאני לא ילמד לבד עד הרמה הכי טובה אני לא ילך למתקין.

אלא אם כן אני צריך הסבר או רכיב כלשהו להמשך ביצוע העבודה.

 

וכבר התחלתי לקרוא מאמרים,ולמדתי המון דברים שלא היו ברורים לי עד הסוף.

אני מקווה שאוכל להמשיך להיעזר בך בפעמים הבאות.

 

כל העניין של הגולשים בפורום הזה יש לי דבר אחד לבקש מימכם,מי שלא בא לו לעזור שלא יעזור.

אשמח לקבל עצות ועזרה לגבי מה שיש לי כרגע.

אם יש משהו שבאמת פשוט והורס זה גם יתקבל בתור עצה בונה.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
כמה טוב שיש בן אדם כמוך.

אבל רק שתדע לך ,אני טועה,אבל עד שאני לא ילמד לבד עד הרמה הכי טובה אני לא ילך למתקין.

אלא אם כן אני צריך הסבר או רכיב כלשהו להמשך ביצוע העבודה.

 

וכבר התחלתי לקרוא מאמרים,ולמדתי המון דברים שלא היו ברורים לי עד הסוף.

אני מקווה שאוכל להמשיך להיעזר בך בפעמים הבאות.

 

כל העניין של הגולשים בפורום הזה יש לי דבר אחד לבקש מימכם,מי שלא בא לו לעזור שלא יעזור.

אשמח לקבל עצות ועזרה לגבי מה שיש לי כרגע.

אם יש משהו שבאמת פשוט והורס זה גם יתקבל בתור עצה בונה.

 

הייתי פעם במצב שלך עם רכיבים קוקסיאלים ... ואני עדיין עם רכיבים כאלו

אבל היה לי את המעבר בין קומפוננטים ולבין קוקסיאלים ואני רוצה לחזור

לקומפוננטים , אבל שאתה עובד כבר עם מגברים זה כבר משהו , לדעתי

תחזק כל רמקול ורמקול ותביא את הכיוונים לאפס... ותתחיל לכוון , לי לקח

לפחות שבוע ויותר לכוון את המערכת שלי ואני עדיין משחק עם זה .

לגבי ה-HU שלך הוא מדהים ! (מעניין למה אמרתי את זה.)

פורסם

שחר,

 

תנסה להסביר אולי במילים פשוטות מה אתה רוצה להשיג מהמערכת שלך, מה לדעתך לא בסדר.

 

תנסה להעלות תמונות של הרכיבים שנראה איך הם מותקנים.

 

יהיה קל יותר לעזור לך אחרי שנדע את כל המידע הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ואם אתה מכוון בחלק להשתדרג אז מה התקציב?

 

כתבתי לכם מה יש לי,מה הכי מומלץ להחליף בכדי שאני יקבל תוצאה טובה?

עד 1000 שקל

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
שחר,

 

תנסה להסביר אולי במילים פשוטות מה אתה רוצה להשיג מהמערכת שלך, מה לדעתך לא בסדר.

 

תנסה להעלות תמונות של הרכיבים שנראה איך הם מותקנים.

 

יהיה קל יותר לעזור לך אחרי שנדע את כל המידע הזה.

 

 

אני רוצה להוציא את המיטב מימה שיש לי כרגע.

תסבירו לי בערך מה לעשות איך לעשות,שיטות למיניהן.

איך לכוון הכי טוב.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

יש לך שני מגברים - אחד V12 - חיקוי של מגברים מסדרה ישנה וטובה של אלפיין, אבל החיקוי לא עושה צדק עם המקור.

יש לך מגבר של לאנזר שסה"כ זו חברה שנותנת תמורה טובה למחיר כאשר מדובר במגברים.

 

יש לך רמקולים קואקסיאליים - מקדימה 6.5 רגילים ומאחורה כנראה אובליים.

 

ויש לך סאב של פיוניר.

 

הלאנזר הוא מגבר 4 ערוצים? 2ערוצים? מגבר לסאב? (מונובלוק)

הV12 - כל החיקויים הם לרוב 4 ערוצים של 50 RMS פחות או יותר.

 

אל תתייחס יותר מידי לנתוני הוואטים של הרמקולים שלך - זה לא אומר כלום, זה לא שווה כלום וסביר להניח שהערכים האלה מנופחים מעבר לכל פרופורציות גם ככה.

 

בראש ובראשונה תדאג שכל הרמקולים יהיו מותקנים היטב -

 

תעלה תמונות של ההתקנה של הרכיבים ברכב, שנראה איך ולאן כל הרמקולים מותקנים.

תן לנו מידע לגבי איך המגברים מותקנים - על פלטת עץ? יש רעשים מהמערכת כשהמנוע מותנע?

 

בבקשה תתאר מה לא מוצא חן בעיניך בסאונד - תתאר את זה במילים, צורם מידי? הכל נשמע מאחורה? הבאס מרוח? מתכתי מידי?

 

הבעיה ברכיבים הקיימים שלך היא שהם מאוד פשוטים ואני אפרט -

 

הסאב שלך - הסאבים של פיוניר שמוכרים בארץ הינם סאבים איטיים מאוד, מרוחים מאוד - אבל לפחות חזקים.

 

הצליל שלהם לרוב מתאפיין בסאונד מרוח וחסר קשר לשאר הרכיבים במערכת. בדרך כלל מתקינים אותם בתיבות שממש לא קשורות לנתונים של הרמקולים עם פורט מוגזם ומה שמקבלים זה תוצאה עוד יותר גרועה שלא לדבר על זה שגם מפעילים באס בוסט... בכלל חגיגה למעיים ולא לאזניים.

 

תנסה להגביר את הסט הקדמי יותר מהרמקולים האחוריים - שהצליל יבוא כמה שיותר מקדימה (תריץ חיפוש על עקרונות במת צליל ברכב).

 

תחתוך את הסט הקדמי במגבר בHPF ב80 הרץ פחות או יותר.

תנמיך את ההגברה של הרמקולים האחוריים.

תחתוך את הסאב בLPF ב60 או אפילו ב50 הרץ ותכבה לחלוטין את הבאס בוס - תנסה להגביר קצת את הגיין לעומת זאת.

תנסה להפוך לסאב את החוטים (פלוס ומינוס)

 

תכבה בHU שלך את הLOUD, אם אתה מוסיף באס או טרבל - תוריד לאפס - תשחק רק עם הגיין במגברים עד שתשמע נעים לאוזן - כלומר, בלי עיוותים.

 

ואז תגיד אם יש שיפור באיכות השמיעה. משם והלאה זה רק עניין של לוודא שהרכיבים מותקנים היטב בכדי למנוע וויברציות של הפח של הרכב ובכדי לאפשר כמה שיותר קונטרה (תמיכה) ברכיבים (רמקולים). לכוון את המערכת ובסופו של דבר כשתוציא מהרכיבים האלה את המקסימום להבין לאן אתה רוצה להשתדרג.

 

לגבי 1000 ש"ח של השקעה - במצב הנוכחי - תשקיע את כל ה1000 שקלים האלו בסט קומפוננט קדמי.

 

בשביל לענות לך על זה צריך לדעת איזה סוג צליל אתה אוהב, רך ועמוק, בהיר וצלול?

איזה מוזיקה אתה שומע בדרך כלל? זה גם יכול לעזור....

 

עריכה - המשך פירוט - הרמקולים שלך הינם רמקולים קואקסיאליים פשוטים - הטוויטרים צורמים מאוד וחזקים מידי לעומת הממברנה של המידבאס, לרוב נשמעים מתכתיים לחלוטין וחסרי כל אמינות מבחינה של קירבה למקור, זמרת עם קול אנושי בדרך כלל נשמעת כמו איזה איש פח דרך רמקולים כאלה.

 

הבעיה היא שכל אותם רכיבים מוגברים ביחד על אותו ערוץ הגברה ואתה לא יכול ממש לשלוט על ההגברה שלהם בשביל להשקיט אחד מהם ולהגביר את השני למשל, אז אתה צריך להוריד הרבה בטרבל ולהוסיף הרבה בבאס - מה שמתקבל זה רמקול מסורס בתחום העליון שלו וחנוק ומעוות בתחום התחתון שלו - בקיצור יש לך בעיקר מיד מהרמקולים האלה - בו בזמן הזה, הסאב שלך משתלט על הכל והכל נשמע מרוח וחסר פרופורציות.

 

עיוותים מכל כוון ופינה, כואב באזניים מצד שני כשמדובר על צלילי מצילתיים וכו' וכו'

 

אני בכוון?

 

ואני ממש עוד לא מדבר איתך על גובה של במה, מיקומי כלים, הפרדה בין הכלים (עומק, רוחב) ונושאים כאלה - כי זה ממש לא משהו שניתן להשיג ממערכת צליל מהסוג הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה, באמת.

 

סה"כ לזה נועד הפורום. הרבה פעמים מתנגשים כאן אינטרסים, הרבה פעמים יש תקופות של רגרסיה ותרבות הדיון כמעט ונהרסת אבל בסופו של יום הפורום הזה הוא אולי הפלטפורמה היחידה בארצנו הקטנה שמוביל את עולם הרכב ואת עולם האודיו לרכב ברמה גבוהה.

 

אני בסך הכל מנסה לשמור את זה ככה - אם כי, אני גם אחד מכותבי השטויות הכי מצוי בפורום :-D

 

לל"ט

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יש לך שני מגברים - אחד V12 - חיקוי של מגברים מסדרה ישנה וטובה של אלפיין, אבל החיקוי לא עושה צדק עם המקור.

יש לך מגבר של לאנזר שסה"כ זו חברה שנותנת תמורה טובה למחיר כאשר מדובר במגברים.

 

יש לך רמקולים קואקסיאליים - מקדימה 6.5 רגילים ומאחורה כנראה אובליים.

 

ויש לך סאב של פיוניר.

 

הלאנזר הוא מגבר 4 ערוצים? 2ערוצים? מגבר לסאב? (מונובלוק)

הV12 - כל החיקויים הם לרוב 4 ערוצים של 50 RMS פחות או יותר.

 

אל תתייחס יותר מידי לנתוני הוואטים של הרמקולים שלך - זה לא אומר כלום, זה לא שווה כלום וסביר להניח שהערכים האלה מנופחים מעבר לכל פרופורציות גם ככה.

 

בראש ובראשונה תדאג שכל הרמקולים יהיו מותקנים היטב -

 

תעלה תמונות של ההתקנה של הרכיבים ברכב, שנראה איך ולאן כל הרמקולים מותקנים.

תן לנו מידע לגבי איך המגברים מותקנים - על פלטת עץ? יש רעשים מהמערכת כשהמנוע מותנע?

 

בבקשה תתאר מה לא מוצא חן בעיניך בסאונד - תתאר את זה במילים, צורם מידי? הכל נשמע מאחורה? הבאס מרוח? מתכתי מידי?

 

הבעיה ברכיבים הקיימים שלך היא שהם מאוד פשוטים ואני אפרט -

 

הסאב שלך - הסאבים של פיוניר שמוכרים בארץ הינם סאבים איטיים מאוד, מרוחים מאוד - אבל לפחות חזקים.

 

הצליל שלהם לרוב מתאפיין בסאונד מרוח וחסר קשר לשאר הרכיבים במערכת. בדרך כלל מתקינים אותם בתיבות שממש לא קשורות לנתונים של הרמקולים עם פורט מוגזם ומה שמקבלים זה תוצאה עוד יותר גרועה שלא לדבר על זה שגם מפעילים באס בוסט... בכלל חגיגה למעיים ולא לאזניים.

 

תנסה להגביר את הסט הקדמי יותר מהרמקולים האחוריים - שהצליל יבוא כמה שיותר מקדימה (תריץ חיפוש על עקרונות במת צליל ברכב).

 

תחתוך את הסט הקדמי במגבר בHPF ב80 הרץ פחות או יותר.

תנמיך את ההגברה של הרמקולים האחוריים.

תחתוך את הסאב בLPF ב60 או אפילו ב50 הרץ ותכבה לחלוטין את הבאס בוס - תנסה להגביר קצת את הגיין לעומת זאת.

תנסה להפוך לסאב את החוטים (פלוס ומינוס)

 

תכבה בHU שלך את הLOUD, אם אתה מוסיף באס או טרבל - תוריד לאפס - תשחק רק עם הגיין במגברים עד שתשמע נעים לאוזן - כלומר, בלי עיוותים.

 

ואז תגיד אם יש שיפור באיכות השמיעה. משם והלאה זה רק עניין של לוודא שהרכיבים מותקנים היטב בכדי למנוע וויברציות של הפח של הרכב ובכדי לאפשר כמה שיותר קונטרה (תמיכה) ברכיבים (רמקולים). לכוון את המערכת ובסופו של דבר כשתוציא מהרכיבים האלה את המקסימום להבין לאן אתה רוצה להשתדרג.

 

לגבי 1000 ש"ח של השקעה - במצב הנוכחי - תשקיע את כל ה1000 שקלים האלו בסט קומפוננט קדמי.

 

בשביל לענות לך על זה צריך לדעת איזה סוג צליל אתה אוהב, רך ועמוק, בהיר וצלול?

איזה מוזיקה אתה שומע בדרך כלל? זה גם יכול לעזור....

 

עריכה - המשך פירוט - הרמקולים שלך הינם רמקולים קואקסיאליים פשוטים - הטוויטרים צורמים מאוד וחזקים מידי לעומת הממברנה של המידבאס, לרוב נשמעים מתכתיים לחלוטין וחסרי כל אמינות מבחינה של קירבה למקור, זמרת עם קול אנושי בדרך כלל נשמעת כמו איזה איש פח דרך רמקולים כאלה.

 

הבעיה היא שכל אותם רכיבים מוגברים ביחד על אותו ערוץ הגברה ואתה לא יכול ממש לשלוט על ההגברה שלהם בשביל להשקיט אחד מהם ולהגביר את השני למשל, אז אתה צריך להוריד הרבה בטרבל ולהוסיף הרבה בבאס - מה שמתקבל זה רמקול מסורס בתחום העליון שלו וחנוק ומעוות בתחום התחתון שלו - בקיצור יש לך בעיקר מיד מהרמקולים האלה - בו בזמן הזה, הסאב שלך משתלט על הכל והכל נשמע מרוח וחסר פרופורציות.

 

עיוותים מכל כוון ופינה, כואב באזניים מצד שני כשמדובר על צלילי מצילתיים וכו' וכו'

 

אני בכוון?

 

ואני ממש עוד לא מדבר איתך על גובה של במה, מיקומי כלים, הפרדה בין הכלים (עומק, רוחב) ונושאים כאלה - כי זה ממש לא משהו שניתן להשיג ממערכת צליל מהסוג הזה.

 

 

המון עבודה,אך יום שבת אני אעשה כל מה שאמרתה לי.

הרמקולים של פיוניר לא ברמה בכלל את זה אני יודע ואני שואף להחליף אותם ברמקולים של קנווד.

שהצליל שלהם נישמע לי ממש טוב ברמה הרבה אבל בהרבה יותר גבוהה משל הפיוניר.

כשאני יהיה בכיוון של לסגור עיסקה עליהם אני ישאל אותכם את הדעה עליהם.

אני מקווה שהם באמת טובים כמו שאני חושב.

 

יום שבת תמונות,לגבי איטום הרכב,זה נשמע לי דבר מאוד טוב לאור כל התגובות שראיתי על זה.

מאיפה משיגים דבר כזה,ואם משנה סוג הרכב אז הונדה סיויק 92'

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

×
×
  • תוכן חדש...