Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון נוכחתי לדעת שאני זקוק להלבנת שיניי, רציתי להתייעץ עם המנוסים לגבי איזו שיטה עדיפה:

 

1. הלבנת שיניים במרפאה

 

2. הלבנת שיניים DIY בבית

 

אשמח גם לדעת עלויות ממי שעשה בעצמו ומשך זמן שההלבנה "תופסת".

 

 

תודה

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

אני אומנם לא אענה לך את התשובה המקצועית ביותר, אבל מהתשובה שלי תוכל אולי תוכל להבין את רוח הדברים:

לשיננית באים לטיפולים תקופתיים, בהם היא מנקה אבנית שהצטברה על השן ועושה טיפול מונע לשיניים.

הרופא נכנס לתמונה כשיש בעיות כמו סתימות, עקירות, טיפולי שורש וכד'.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בהלבנת שיניים במרפאה או בבית משתמשים בגדול באותו חומר רק בריכוזים שונים

אם כבר ניתן להשתמש בשיטה משולבת של פגישה ראשונית במרפאה הנחת החומר

על השיניים, עובר אקטיבציה באמצעות מקור אור כלייזר ולאחר מכן השלמה, אם צריך

בבית ע"י הנחת סדים שקופים על השיניים, בתוכם החומר לתקופה של 4-5 שעות בלילה

או חצי שעה במשך היום שוב יום/לילה = חומרים שונים קצת.

 

הלבנת שיניים היא בעצם ניקוי עמוק של השיניים כשהחומר שמבצע זאת הוא בבסיסו מי חמצן בריכוזים שונים.

אם אתה שותה קפה, תה, יין, מעשן יתכן ותצטרך לחזור על התהליך לאחר כשנה, שנה+ עקב הכתמה חוזרת

כתוצאה משתיה,עישון, אכילה של החומרים הנ"ל.

 

שימוש בשיטת DIY המבוססת על חומרים שנקנו בסופר פארם באמת שווה לתחת החומר הפעיל הוא אותו חומר פעיל

רק בריכוז הרבה יותר נמוך.

 

בשלב ראשון מה שאני מציע לך זה לבצע ניקוי אבנית טוב אצל שיננית ורק לאחר מכן תחליט אם אתה עדיין מעוניין בהלבנת

שיניים, מניסיוני רוב המטופלים לאחר ניקוי האבנית נוכחים לדעת שאינם זקוקים להלבנת שיניים.

 

בהצלחה

 

 

אלי

 

נ.ב. הכותב הינו רופא שיניים:wink:

 

פורסם

בזמנו ביצעתי הלבנת שיניים בלייזר במרפאות "שקר כלשהו".

הם טענו שזה ללא כאבים ואכן לאחות שהפעילה את הציוד לא כאב.

זה החזיק בדיוק חודש- השיניים הלבנות של השחקנים הם לרב ציפוי חרסינה וכו'.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בתור אחד שעושה עכשיו טיפול שיניים מיוחד,

ממליץ לך קודם כל על שיננית. רואים את השינוי באותו יום. לאחר מכן, תחליט אם אתה עדיין רוצה להלבין את השיניים.

 

בהצלחה!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
נ.ב. הכותב הינו רופא שיניים:wink:

 

למה לא פרטת יותר בקשר לשיטת ההלבנה שאתה מבצע בסימלון שלך? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני שמעתי שהדרך הטיבעית להלבנת שיניים אפשר לעשות ע"י שיפשוף השיניים עם קליפה של אגוז.

לא הקליפה הקשה שבתוכה האגוז אלא הקליפה הירוקה שבתוכה נמצא האגוז כאשר הוא על העץ.

ניתן גם לצחצח עם חומץ תפוחים, זה מה-זה מגעיל אבל מביא תוצאות מיידיות.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
או אותו :D

 

608-02.jpg

 

 

איזה קטע,זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשראיתי את הכותרת..חח :lol:

אחלה פרק זה היה...

פורסם
למה לא פרטת יותר בקשר לשיטת ההלבנה שאתה מבצע בסימלון שלך? :lol:

 

שיטה סודית ביותר, אינני יכול לפרט עליה יותר מדי...:-D

 

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...