Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדה על קסנון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם יום חלום יכול להפוך אסון :wink:

 

היום בתל אביב ליד בית ספר ג'ון ברייס עוצר ליד הרכב שלי שוטר ואומר לי לפתוח חלון

הוא שואל אותי איזה שנה האוטו , (כבר הבנתי לאן הוא חותר המלוכלך) עניתי לו "2000"

הוא אמר לי לעצור בצד לפתוח מכסה מנוע

הבן אדם הפך לי את האוטו כול תל אביב מסביב לרכב שלי בודק לי מידה של צמיגים,קסנון,אגזוז מתחיל לצעוק "הנה יש לך טורבו באוטו יש לך טורבו!" כאילו אני מבריח שק של קוקאין.

אני מתחיל להסביר לו בנימוס שזה לא טורבו סה"כ צינור של פילטר אוויר

הוא רשם לי טופס שאני צריך לתקן את המערכת קסנון הלא חוקית (אני : " מזה קסנון זה האור הזה הכחול ? ככה קיבלתי את האוטו אני לא יודע אמרו לי זה מגיע ככה)

 

בקיצור הוא רשם לי רק על הקסנון לא על האגזוז ולא על ה"טורבו" אני צריך להגיע לרחוב סלמה 18 בת"א כדי להראות להם שם שתיקנתי את האורות חזית לאורות הלוגן

 

1.האם כדי כבר להסיר את האגזוז והצינור של הפילטר או לשחק ראש קטן ולעשות רק מה שרשם

2.אם במידה ואחרי זה אני מחליט להרכיב את הקסנון שוב (בחיים לא סינוורתי ולא העירו לי על סינוור הוא מכוון כמו שצריך ! זה סתם העין הרע של השוטר הזה) האם ידעו שכבר קיבלתי אזהרה פעם אחת?

 

תודה מראש

 

אבי

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היית צריך לראות איך הוא קפץ על הצמיגים כמו כלב.

מעניין למה לא רשם על האגזוז כלום...

 

אין אפשרות לאשר קסנון ברשיון במידה ואני מחליף פנסים לאנג'ל אייז?

 

עוד אמרתי נהיה ילד טוב היום : הדלקתי אורות ביום וזה מה שקיבלתי

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

כנראה שהאגזוז שלך לא מרעיש יותר מדי אז לא היה לו קייס.

הדרך היחידה לאשר קסנון ברכב שלך לדעתי(ואל תתפוס אותי במילה) זה להרכיב פנסים של GTI ומתזים לפנסים

ולקבל אישור מקוריות מצ'מפיון.

אבל שוב זו רק דעתי ותברר את זה מול צ'מפיון, מה גם שהעלות תהיה גבוהה מאוד.

Peugeot 208GTI

פורסם

ואפילו אין לי טורבו

 

זה מראה כמו השוטר חמר

 

ראה חתיכת נרוסטה וחושב שיש לי רכב למרוצי עפר

 

אני לא הולך לעשות לו הרבה חשבון אני מוריד בשביל להראות לו ומחזיר

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
כנראה שהאגזוז שלך לא מרעיש יותר מדי אז לא היה לו קייס.

הדרך היחידה לאשר קסנון ברכב שלך לדעתי(ואל תתפוס אותי במילה) זה להרכיב פנסים של GTI ומתזים לפנסים

ולקבל אישור מקוריות מצ'מפיון.

אבל שוב זו רק דעתי ותברר את זה מול צ'מפיון, מה גם שהעלות תהיה גבוהה מאוד.

 

היית צריך לראות איך הוא קפץ על הצמיגים כמו כלב.

מעניין למה לא רשם על האגזוז כלום...

 

אין אפשרות לאשר קסנון ברשיון במידה ואני מחליף פנסים לאנג'ל אייז?

 

עוד אמרתי נהיה ילד טוב היום : הדלקתי אורות ביום וזה מה שקיבלתי

 

לא, אין אפשרות לאשר קסנון לפולו 16V שלא באה איתו במקור, במיוחד כאשר כן עושים צרות לפולו GTI שכן באה איתו במקור (תעשה חיפוש בפורום כי היתה סוגיה כזאת לא מזמן).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כן, שיחקתי לו אותה ראש קטן אחרי שהוא הסביר לי מזה קסנון אמרתי לו תבדוק בקשר פולו GTI אמרו לי זה ככה מגיע

אבל הוא ראה את הבלאסטים הוא יודע שזה הרכבה מקומית

 

"יש פה טורבו!!"

 

חשוב לציין שזה קסנון בגוון 6000K ומעולם לא סינוור אף אחד אני גם מאלה שלא יוכלים לראות אורות חזית לא מכוונים

 

צריך להכניס לחוק את הקסנון ולהוריד מהכביש מי שאין לו קסנון - משפר את הראיית כביש בהרבה

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

אייל אני זוכר את השרשור של הGTI, שוטרים טיפשים יהיו תמיד אבל בהנחה שהוא ירכיב קיט מקורי כולל מתזים ויקבל אישור מהחברה יכול להיות שזה יהיה חוקי אחרי הכל מבחינת בודי מדובר באותו הרכב.

Peugeot 208GTI

פורסם

אני לא הולך להרכיב קיט מקורי שעולה בחברה כמו בערך חצי מערך הרכב

 

חשבתי להשים פנסי אנג'ל אייז בלי קשר לשוטר שתפס אותי שיש לו פיזור יותר נכון של האור (רפלקטור)

 

נקווה לא ליפול על שוטרים כאלה כלבים עוד...

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

באמת, למה לא מאשרים לשים קסנון?

לראות את הכביש עם קסנון, תענוג! רואים את הכביש יותר טוב מאשר האורות הצהובים האלה.

בגלל סינוור לא מאשרים? מה הבעיה שכולם ישימו קסנון ובטסט יבדקו שהגוון נורמלי (4000-6000K) ?

 

באסה עם המשטרה הזאתי.

Kia Sportage, 2014 

 


×
×
  • תוכן חדש...