Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה ההבדל בין C5 1.8 ל-C5 2.0 קריטי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר נוסף, אחרי כל הסיפורים על סוחרים ומגרשים - האם לרכוש C-5 מלובינסקי-טרייד זה "בטוח"? האם הרכבים שם נבדקים על ידם בטרם הם מסכימים לפרסם והאם האחריות שהם נותנים שווה משהו?

פורסם

לאחר בדיקה, ההבדל הוא בפסי הקישוט, בג'אנטים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ותאורה, ריפודים יפים יותר.

בריאות לכולם!

פורסם
מה עוד היו השינויים אחרי מתיחת הפנים?

הפסיקו לייבא את הרכב עם מנוע 1.8.מנוע2.0 התחלף במנוע חזק ומתקדם יותר.הגיר עבר שינויים. שינוי עיצוב חיצוני ופנימי.ושינוי איבזור.מערכת המתלים שונתה ושופרה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כשהיה לי בלגאן עם ה- 1800 שלי לפני הרבה שנים, זה נגמר בהחלפת מנוע על חשבון היבואן. במהלך הדיונים עם היבואן, הודו שם בפה מלא שה- 1800 עושה להם בעיות, והם מצטערים שהתעסקו עם הדגם הזה. פשוט ככה. אני לא יודע מה הפרטים המדויקים, אבל כנראה שמבחינת אמינות המכלולים יש הבדל, והיבואן נאלץ לספוג בשל כך הפסד.

בקיצור, אם אתה מוצא 2000 במצב טוב, אז קדימה. אבל זה לא קריטי. ה- 1800 נוסע מצוין גם בעליות לירושלים. יש לי היום 2000 חדש, שאני מאד נהנה מכוחו הרב, אבל ביום ממוצע בכבישי ישראל לא ניתן למצות יותר מאשר קמצוץ מכוחו של המנוע בלאו-הכי. כמה יוצא לך להאיץ כבר? עד הפגוש שלפניך...

×
×
  • תוכן חדש...