Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה הבאתי (הבאתי = רכשתי) GOLF 2.0! :-)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם לאחר מה שנאמר לך כאן- אתה עדיין מצפה לתשובה רצינית?

תתחדש בכל מקרה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
זה לא ממש חשוב אם זה 180 או 200 כי אף אחד לא נוסע במהירויות האלה עם הגולפים הנדונות כאן בשרשור.

 

השאלה כמה זמן לוקח להגיע למהירויות האלה והאם צריך להיות בירידה או בנפילה מצוק כדי להגיע אליהן.

 

נ.ב. גולף 1.8 שנת 99 הגיעה עם 125 כ"ס , מנוע 20V. (ולא 115 כ"ס 16 שסתומים כמו שנאמר כאן)

צודק, עבר כבר הרבה זמן.. :)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=136615

פורסם

אני הייתי בזמנו נוהג על היונדאי גטס 1350 סמ"ק של המשפחה, היא הייתה ידנית וכשרק הוצאתי רישיון והתלהבתי ויצאתי לבדוק עם כל החברים מי יותר "חזק" ועם המנוע הקטן והמיושן שלה(גל זיזים אחד וכו') הייתי "לוקח" מכוניות עם נפחים גדולים יותר ועם כוח רב יותר, אז מה ? זה נותן אינדיקציה כלשהי? הכול עניין של משקל וכוח לעומת משקל, הגולף שלך לא נועדה לרייסים, זה רכב מפנק אקוסטי וגרמני ,שוקל הרבה, שצריך להביא את הנוסעים שלו מA לB בנוחות ובפינוק.

 

הרכב שלך לא נועד לסגור סקאלות ,אז תפסיק לאכול סרטים , חוץ מזה אתה לא מכיר את הרכב ולא יודע איך לנצל את המומנט שלו אז תכיר קודם את הרכב ותפסיק להתלהב לפני שאתה תגיע מהר יותר ממאזדה 3 לתוך עמוד.

פורסם
אני הייתי בזמנו נוהג על היונדאי גטס 1350 סמ"ק של המשפחה, היא הייתה ידנית וכשרק הוצאתי רישיון והתלהבתי ויצאתי לבדוק עם כל החברים מי יותר "חזק" ועם המנוע הקטן והמיושן שלה(גל זיזים אחד וכו') הייתי "לוקח" מכוניות עם נפחים גדולים יותר ועם כוח רב יותר, אז מה ? זה נותן אינדיקציה כלשהי? הכול עניין של משקל וכוח לעומת משקל, הגולף שלך לא נועדה לרייסים, זה רכב מפנק אקוסטי וגרמני ,שוקל הרבה, שצריך להביא את הנוסעים שלו מA לB בנוחות ובפינוק.

 

הרכב שלך לא נועד לסגור סקאלות ,אז תפסיק לאכול סרטים , חוץ מזה אתה לא מכיר את הרכב ולא יודע איך לנצל את המומנט שלו אז תכיר קודם את הרכב ותפסיק להתלהב לפני שאתה תגיע מהר יותר ממאזדה 3 לתוך עמוד.

 

שמע, אתה צודק חלקית.

זהו אכן רכב מפנק שנועד להביא אותי מנקודה A לB בשיא הנוחות, אבל מצד שני, הנה גם אתה אמרת שכשהיית ילד בדקת מי "חזק" יותר.

וככה אני כנראה אעשה כשיגמר לי המלווה ואני יודע שלרובכם זאת תראה שטות, אבל בשבילי זאת השפלה אם אני אבוא להתמודד מול חברים שלי ופיאט אונו או סוזוקי בלנו או מיצובישי לנסר שנת 92 או 88 (לא זוכר) יקחו אותי! אתם מבינים? בת'כלס שבתכלס אני אומר את זה פה, אני רוצה קצת לעשות עם האוטו פוזות! לא לנסוע על 200 ולא על 100, פשוט להיות מהיר וחזק יותר מהם, שכשהם יהיו איתי נתיב לידי וינסו לתת גז "ולעשן" אותי, אני אתן טיפה גז והם יעלמו לי מהמראות. :lol::oops:

פורסם
בשבילי זאת השפלה אם אני אבוא להתמודד מול חברים שלי ופיאט אונו או סוזוקי בלנו או מיצובישי לנסר ...יקחו אותי! אתם מבינים?

 

פשש.. איזו השפלה, אני הייתי נכנס מתחת לשמיכות ולא יוצא שבוע. לא הייתי יכול להסתכל לחברים שלי בעיניים אם הם היו "לוקחים" אותי עם הרכב הישן והחלש שלהם. (ממש לא, אבל נגיד).

 

תגיד- אתה רציני?!

קנית רכב כדי לעשות פוזה על חברים שלך או כדי להנות ממנו?!

 

איך זה יכול להיות שיש לי 5 שנים רישיון ובחיים, עם אף רכב, לא יצא לי לעשות פוזות על אף אחד? לא פתיחות, לא תחרות, לא שום דבר!

 

ועוד דבר- הרכב שלך שוקל כמו נגמ"ש צה"לי, בעוד האונו שוקלת כמו נוצה (הגזמתי בכוונה), אז לך תדע מה יכול לקרות. עדיף לא לבדוק בכלל.

 

נ"ב

ציינת בהודעה המקורית שלך שדיברת עם הבעלים הקודמים בטלפון, ושהוא בן אדם מבוגר שלא נסע ברכב הרבה.

אני מקווה שלא שאלת אותו בטלפון שאלות כמו :"תגיד, בדקת האם הרכב סוגר 200?" או: "תגיד, אתה ניסית לבדוק האם הרכב הזה משאיר אבק למכוניות מאחור? שלא יהיו לי פאדיחות". כי מדובר בבן אדם מבוגר, שלא יחטוף התקף לב בטעות.


×
×
  • תוכן חדש...