Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה הבאתי (הבאתי = רכשתי) GOLF 2.0! :-)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש, עושה רושם שעשית קניה טובה מאוד, רכב שמור ומטופל היטב.

אתה תהנה ממנו.

 

למה להתמקד במה שאין ,במקום לשמוח על מה שיש ?

למה כתוב GTI ברשיון רכב? זאת טעות ברשיון - לא דבר נדיר במיוחד,

אני רק מקווה שלא שילמת את המחירון של GTI במקום המחירון של 2.0...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא אמור לעלות עלייה כזאת על 200-180?

חח סליחה על השאלה המפגרת אבל אני חייב שתענו לי, זה ישקיט לי את הלב.

 

לילה טוב,

רועי.:wink:

 

:lol: , אם במישור תגיע למהירות של 200 תגיד תודה, המנוע 2000 הזה מאוד מיושן ועצל, 8 שסתומים והספק צנוע של 115 כ"ס (שהיו שהרכב הייה חדש) כל 1.6 מודרני מוציא את הספק דומה לזה ואף גבוה מזה.

תוסיף לעניין משקל עצמי גבוה יחסית של הגולף + גיר אוטומט לא מתקדם במיוחד עם 4 הילוכים ארוכים יחסית ותגיע למסקנה שאתה לא יותר זריז אם בכלל ממרבית רכבי הליסניג הממוצעים (מאזדה 3, קורלה וכ'ו).

פורסם

עוד לא למדת שלא מתסכלים רק על כוחות סוס?

 

הרכבים מרגישים מאוד נמרצים גם עם נתון כ"ס נמוך יחסית

 

החל מפולו 1400 עם 60 כ"ס (שהיתה עד שנת 2000)

וכלה במנוע ה115 כ"ס 2.0 שיש בגולף.

 

(שלא לדבר על 1.8 עם 90 כ"ס בגולף דור 3)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מסכים עם אייל. הרכב אכין מרגיש נמרץ, בעיקר בתאוצות ביניים ששם הגמישות של מנוע השמונה שסתומים באה לידי ביטוי.

אבל מיותר לחשוב שמדובר במנוע "ביצועיסט", מדובר במנוע שמרגיש חזק יותר מה 115 כ"ס שיש לו, אך הוא בהחלט חלש יחסית למנוע שני ליטר מודרני.

פורסם

חלש יחסית ממנוע 2000 מודרני?

איך זה מתבטא? הבדל בהאצות? במהירות סופית?

אם תוכל לרשום לי השוואה קטנה בין גולף למנוע 2000 מודרני יותר אני אשמח.

פורסם
חלש יחסית ממנוע 2000 מודרני?

איך זה מתבטא? הבדל בהאצות? במהירות סופית?

אם תוכל לרשום לי השוואה קטנה בין גולף למנוע 2000 מודרני יותר אני אשמח.

 

בגולף דור 5 יצא מנוע 2000 עם הזרקה ישירה

הבדלים

 

דור 4: 2 שסתומים לצילינדר, 115 כ"ס, גיר 5 הילוכים

דור 5: 4 שסתומים לצילינדר, 150 כ"ס, גיר 6 הילוכים

 

זה הנתונים היבשים...תבין לבד...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

טוב, מה אני אגיד לך?

זה מה שקניתי מה אני יעשה, אני נהנה מזה בינתיים ואולי בעתיד אשתדרג.

אייל צדק, צריך להתמקד במה שיש ולא במה שיכל להיות... יכל להיות גם בוגאטי חח אבל זה מה יש.

:-)

פורסם

איזה יופי, מרוב שהוא חזק, לפעמים כשאני עם הגלגל מוטה הצידה טיפה ואני נותן חצי גז ולא פול גז, שומעים את הרעש של הפרפור! חח אני שמח שאני עוד ילד ושאני מתהלב מהדברים השטותיים.

פורסם

יופי ? מה בדיוק יופי ? שאתה לוקח סיבוב ולוחץ תוך כדי גז הפירפור הזה שאתה שומע זה תת היגוי , תת היגוי זה לא כיף וזה ממש לא יופי זה רק מראה על הכיול מתלים הרופס שיש בגולף :?.

פורסם

מנוע 2.0 מודרני? אל תשוו גולף MK4 עם מנועים ישנים לVW החדשות עם המנועים הכי מודרניים שיש(160 כ"ס TSI).

יחסית לתקופה ההיא המנוע היה די סביר ונחמד מאוד. אולי לא ממש חזק אבל אכן נמרץ.

פורסם

אנשים סתם מתבלבלים פה

לדעתי לפחות לא צריך בכלל להסתכל על הכוחות סוס של המנוע הנ"ל

נעזוב בצד שזה מנוע מעולה שעושה תעבודה שלו בידיוק כמו שצריך.

ה2.0 לא רכב ספורט, ואין שום סיבה להיתיחסות שלך אליו כאילו הוא אחד כזה.

פורסם

בקצב הזה בקרוב תפתח כאן שרשור חדש על התאונה שעשית והטוטאל לוסט לרכב.

זה לא רכב שאתה צריך לבחון את הגבולות שלו, במיוחד בהיותך נהג חדש שכנראה בכלל לא יודע מה זה תת היגוי.

 

הייתה לי גולף 1.8 99 עם 16 שסתומים ו115. אומנם רכב מיושן אבל נותן תחושות לא רעות בכלל של כוח, בנוסף לבטיחות ולנוחות של גולף. אתה מוזמן להפסיק להתכל על המהירויות שאתה מגיע אליהן, כי זה החלק החזק של הרכב.

כמו שאמרו, אני בספק אם במישור תגיע ל200. אחרי 180 יהיה לך קשה מאוד להמשיך לטפס.

פורסם

למה אתם מזלזלים ככה? עם מנוע של גולף MK4 1600 אפשר להגיע ל180, אז עם ה2000 אפשר לגרד את ה200-220 אני מאמין.

פורסם

זה לא ממש חשוב אם זה 180 או 200 כי אף אחד לא נוסע במהירויות האלה עם הגולפים הנדונות כאן בשרשור.

 

השאלה כמה זמן לוקח להגיע למהירויות האלה והאם צריך להיות בירידה או בנפילה מצוק כדי להגיע אליהן.

 

נ.ב. גולף 1.8 שנת 99 הגיעה עם 125 כ"ס , מנוע 20V. (ולא 115 כ"ס 16 שסתומים כמו שנאמר כאן)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...