Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה הבאתי (הבאתי = רכשתי) GOLF 2.0! :-)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו ברור מן הסתם שיש

אני אמרתי את זה כי גם לי יש גולףף ואני אוהבת את הרכב הזה : ]

 

אורטלי זה היה בציניות.

מגיע לך גם מזל טוב, תתחדשי:oops:.

 

חח תעזרו לי גם עם תגובות בקשר למהירות, אני מודאג חברים! =)

 

אין לך מה להיות מודאג .

 

"לא מפתיע, אך המנועים הגדולים בולטים יותר. הן ה-2.0 ליטר TDI רב המומנט (140 כ"ס, 33 קג"מ ב-1750 סל"ד!), הן הבנזין 2.0 ליטר, 150 כ"ס, הטמפרמנטי. שתיין הבנזין זריז יותר, עם נתונים נאים בהחלט של 8.9 שניות ל-100 קמ"ש ו-206 קמ"ש מרביים, ואילו שורף הסולר יעיל יותר בפעולה נינוחה, עם כוח עצום בסל"ד מגוחך."

 

ציטוט מ- YENT כתבה מלאה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אגיד לך למה אני מודאג, כי בינתיים זאת המהירות שאליה הגעתי כשפה בנאדם רושם לי שעם מאזדה 1600 סמק הוא הגיע למהירות כמעט זהה למהירות שאני הגעתי עם גולף 2000.

אולי משהו לא בסדר באוטו, לא יודע.

פורסם

המכונית שלך בסדר, תרגע.

זה שהגעתי לכמעט אותה מהירות לא אומר כלום

אני בטוח אבל שלי לקח הרבה יותר זמן להגיע שם ל110 מאשר לך עם מנוע 2 ליטר

קח כדור שינה ולך לישון.

 

בוא נגיד ככה ל200 קמ"ש לא תגיע בעליות של גילה ולא בשום עליה.

חפש לך קו ישר לבדוק את זה (למרות שאני ממש נגד העיניין!!)

Toyota Yaris TS

 

פורסם

אל תשכח שהמנוע 2000 גם מוסיף משקל לרכב.

 

אם כל כך חשוב לך המהירות, תדביק מדבקה של RACING על השמשה הקידמית למעלה.

ותקבל עוד 500כ"ס ואז תוכל לעלות את גילה ב- 240קמ"ש.

 

אה ותיזהר שלא תעקוץ אותך דבורה בדרך:lol:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
אם אפשר, תוכל לספר לנו קצת פרטים על הרכב?

 

כמה ק"מ המנוע עבר? איזו יד אתה? האם לקחת לבדיקה, ואם כן איך הרכב עבר אותה?

איך עבר תהליך הרכישה ב- "אוטו דיל"?

 

אתה רוצה להחליף את הפאביה שלך מאחד מרכבי אוטו דיל אתה מוזמן אני אפילו אעזור לך :lol:

 

מה נשמע אנשים?

בשעה טובה, היום קיבלתי את הגולף שלי מסוכנות אוטודיל סוף סוף! :-) שנת 2003 מנוע 2.0 אוטומט

יצא לי לנסוע על האוטו בערך חצי שעה והוא מעולה לפי מה שאני מרגיש, הוא נוסע חלק נעים לשבת בו ופשוט הכל כיפי! אין אני מרגיש שעשיתי בחירה מעולה!

מחר אני אפרסם תמונות של המותק.

 

בנוגע לגולף, יש לי רק שאלה אחת קטנה למבינים שביניכם, אני יודע שזאת תהיה שאלה של ילד מתלהב אבל אני חייב לשאול:

אני גר בירושלים, ועכשיו בלילה יצאתי לסיבוב קטן בגילה (בעיקר לעלייה חח) ולהר חומה (שוב, לעלייה של הר חומה), רציתי לראות כמה מהירות המכונית תסגור בעלייה של הר חומה ושל גילה.

בהר חומה, בלי למשוך הילוכים (האוטו אוטומט אבל מתחת למצב D יש מצבים 1-2-3 שאפשר למשוך את ההילוכים הראשונים) הגעתי ל 120 אבל הכביש לא היה הכי חלק כי היו בו כמה מכוניות אז הייתי צריך להאט.

בעליית גילה, הגעתי ל130-140 אבל שוב לא בצורה חלקה.

רציתי לדעת אם זה נורמלי? כיוון שאני יודע שמכוניות שהם 1.6 ולא 2.0 שהם אוטומט מגיעות גם ל 120-130 בעליות כאלה, אז איך זה הגיוני?

אני לא אמור לעלות עלייה כזאת על 200-180?

חח סליחה על השאלה המפגרת אבל אני חייב שתענו לי, זה ישקיט לי את הלב.

 

לילה טוב,

רועי.:wink:

 

רועי תתחדש על הרכישה שלך אני מאוטו דיל ומאחל לך שתהנה מהאוטו ואגב רכשת את הרכב מסוכנות אוטו דיל ירושלים?.

 

יניב

פורסם
תתחדשש איןןןן על גולףףףף : ]

 

אורטלי אם אני לא טועה ציינת באיזה אשכול שאת תעלי תמונות של הרכב שלך ועדיין העם מחכה לזה.

 

עריכה רק עכשיו ראיתי שכבר העלת תודה בכל זאת.

יניב

פורסם
כן אחי, רשום לי ברשיון רכב גם GTI אבל אני לא חושב שזה GTI...

GTI זה אך ורק ידני לפי מה שהבנתי אז למה רשום לי ברשיון רכב 2.0 אוטומט GTI אני לא יודע.

GTI זה לא יכול להיות כי בשנים האלה הGTI הגיעו בנפח של 1800(וכמו שאמרת רק ידני,או DSG בדור החדש),נשמע מוזר שזה מה שכתוב לך ברשיון :shock:

בכ"מ אחלה רכב,תתחדש וסע בזהירות :wink:

פורסם

הכתבה שקישרת אותנו אליה מאור, היא על גולף 5, הבחור רכב גולף 4.

בין גולף 5 לגולף 4 מפריד ים, כמו גם בין גרסאות הג'טיאיי של הדורות.

 

ג'יטיאיי 2003, דור 4, 1800 טורבו, 20 שסתומים, 150 כ"ס בגולף (180 בA3 טורבו, 180-220 בTT מאותן שנים. אותו מנוע).

מנוע שני הליטר החדש עם 150 כ"ס (FSI) נכנס רק בדור 5, דור 4 עושה שימוש במנוע 2 ליטר ותיק יותר בעל 2 שסתומים לצילינדר, לא זוכר את הספקו המדויק אך הוא אינו עולה על 120 כ"ס.

פורסם

מזל טוב ותתחדש.

 

עשה טובה- אל תנסה לבדוק את הסופית של הרכב בכביש ציבורי.

הגולף בכל מקרה לא תגיע ל 200 בעלייה. היא גם לא תגיע לשם במישור.

פורסם

דור 4 עושה שימוש במנוע 2 ליטר ותיק יותר בעל 2 שסתומים לצילינדר, לא זוכר את הספקו המדויק אך הוא אינו עולה על 120 כ"ס.

 

115,ליתר דיוק :wink:

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

תתחדש על האוטו.

 

אני למדתי מנסיון קודם שלא להתעסק עם אוטו-דיל. יחס והתנהלות מחפירים.

פורסם
אתה רוצה להחליף את הפאביה שלך מאחד מרכבי אוטו דיל אתה מוזמן אני אפילו אעזור לך :lol:

 

לא, אני לא אחליף את הפאביה לעולם (אם כבר לפאביה חדשה יותר, בערך בשנת 2030)...

 

אבל בעתיד כשאחותי תוציא רישיון אני לא פוסל רכישת עוד רכב למשפחה, והפעם לא חדש "מהשקית" כדי לא לספוג את ירידת הערך הגדולה.

מכיוון שאין לי כוח ואין לי סבלנות לחפש רכב בשוק החופשי, חשבתי על קנייה מליסינג או ממגרשי טרייד אין.

 

טוב, אחרי הכל צריך לחכות שהיא תוציא רישיון, זה יכול לקחת עוד זמן :-)

פורסם
הכתבה שקישרת אותנו אליה מאור, היא על גולף 5, הבחור רכב גולף 4.

בין גולף 5 לגולף 4 מפריד ים, כמו גם בין גרסאות הג'טיאיי של הדורות.

 

ג'יטיאיי 2003, דור 4, 1800 טורבו, 20 שסתומים, 150 כ"ס בגולף (180 בA3 טורבו, 180-220 בTT מאותן שנים. אותו מנוע).

מנוע שני הליטר החדש עם 150 כ"ס (FSI) נכנס רק בדור 5, דור 4 עושה שימוש במנוע 2 ליטר ותיק יותר בעל 2 שסתומים לצילינדר, לא זוכר את הספקו המדויק אך הוא אינו עולה על 120 כ"ס.

 

אז בטח יש הבדל ענק בין דור 5 (150 כ"ס) לבין הדור 4- מה שיש לי (115 כ"ס)?


×
×
  • תוכן חדש...