Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחשבים הקודמים הייתי מגבה את ה-Partition של הסיסטם מדי פעם ע"י הפעלה מדיסקט/CD של דוס וביצוע Ghost.

הגרסה היא Ghost 2003. (האחרונה שעובדת ממש מדוס למיטב ידיעתי)

 

במחשב הנוכחי אני נתקל בבעייה עקב העובדה שהדיסק הוא SATA.

ניסיתי להשתמש באפשרויות -noide -fni וכו' אבל זה לא ממש עזר.

אני מצליח להגיע למצב שהוא מזהה את הדיסק אבל אז הוא לא רואה את ה-Partition הראשון שהוא NTFS.

 

במה אתם משתמשים?

עדיף תוכנה חופשית, לא חובה.

תוכנות שרצות מלינוקס גם סבבה.

 

עדיף משהו שייידע לדחוס את ה-Image ולהתעלם מקבצים מסויימים (למשל pagefile) ולפצל לכמה קבצים לצורך צריבה לDVD.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

acronis, וכזה שמבוסס לינוקס.

אם אתה צריך תגיד...

 

בעבר ניתקלתי באותה בעיה, ניסיתי עם כל מיני כלים, בינהם גם גוסט עם "דרייברים" לSCSI, היה לי דיסק שמעלה $M במצב LIVE וככה הוא אמור לזהות את כל החומרה. גם זה לא עבד.

בסופו של דבר הלכתי לאופנוע, חפרתי בארגז ומצאתי את דיסק הקסמים.

למה "דיסק קסמים"? כי הוא הציל אותי אין-ספור פעמים, ולמרות היותו סרוט למישעי, הוא עדיין עובד.

בבית ישלי ISO של הדיסק.

 

עריכה: יש משהו שניקרא clonezilla זה שרת-לקוח עם דיסק boot שיכול לעשות את מה שאתה רוצה בצורה "חופשית-חינמית".

עד כמה שאני יודע זה מבוסס על partimagd וחבריו. עשיתי עליו ניסויים וזה עבד. acronis עובד יותר טוב... ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

עדכון: נפתרה הבעיה עם הגוסט.

 

הפתרון: שדרוג הגוסט לבילד חדש יותר (793) + שימוש באפשרות -noscsi

השדרוג מתבצע בדרך עקלקלה ביותר ע"י ההוראות הנ"ל:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/8f7dc138830563c888256c2200662ecd/e06b32999f2d5d1888256c5d005d3e75?OpenDocument&src=bar_sch_nam

 

בנוסף ובלי קשר מומלץ להשתמש באפשרות -Z9 לדחיסה מירבית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מתעלק על השרשור, מכיוון שנתקלתי באותה בעייה.

 

האם לאחר השדרוג גרסה 2003 מזהה דיסק SATA בהצלחה?

 

האם גרסאות חדשות יותר של GHOST פתרו את הבעייה?

 

האם יש כלי אחר ל- Windows שעושה את העבודה?

:turn-l:
פורסם

היי.

 

GHOST בגרסת 2003, הינה גירסת 7 או 7.5, ואכן, אין לה תאימות לדיסק SATA.

עבור לגרסת GHOST8 שעובדת על SATA.

 

אם אתה רוצה רק את ה EXE שלה (זה שעובד במצב MS DOS), שלח לי לפרטי.

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

כפי שכתבתי - גוסט 2003 לאחר השדרוג הפתלתל הזה עובדת פיקס עם דיסק SATA.

ביצעתי גיבוי לאחת המחיצות כאשר את קובץ האימג' כתבתי במחיצה אחרת.

שתיהן מסוג NTFS.

עבד יופי.

מדובר בגרסה האחרונה שבאמת עובדת מדוס אמיתי.

 

לא מאמין לכל הכלים שטוענים שניתן לגבות באופן אמין מערכת וינדוז בזמן שהיא פועלת.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ביצעתי גיבוי לאחת המחיצות כאשר את קובץ האימג' כתבתי במחיצה אחרת.

שתיהן מסוג NTFS.

עבד יופי.

לא מאמין לכל הכלים שטוענים שניתן לגבות באופן אמין מערכת וינדוז בזמן שהיא פועלת - צודק, לא ניתן לכרות את הענף שאתה יושב עליו.

 

תוכל להגיד עם איזה דיסק/ט הפעלה העלית את המחשב במצב MS DOS ?

 

תודה, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...