Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מבולבל לגמרי, האם אפשר לקבל תמונה של טרמוסטט לרכב הנ"ל?

ואם יש תמונה למיקום שלו, זה היה מעולה. :)

 

האם אתה קורא את השרשורים שאתה בעצמך כל שני וחמישי?

בשרשור הבא יש תמונה של תרמוסטט המורכב ברכבך, התגובה מספר 30.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=238246&highlight=%D7%AA%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%98

בשרשור הזה יש תמונה של בית תרמוסטט.

אם תמצא את בית התרמוסטט, שניראה עכמו בתמונה שסופקה לך, ושאליו מתחבר צינור מים עליון, מתחתיו נמצא התרמוסטט, וגם פתח לצרות, ולהכנסת ראש בריא למחטה חולה.

במידה וישבר לך בורג בפירוק, א הרכבתך תיהיה לקוייה, או ניקוז האוויר לפי ההוראות לא יצלח, אתה תסתבך, ותגרום

לנזק יקר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צביקה, ראיתי את התמונות, וזה לא ממש עזר לי להבין איפה הוא יושב.

אשמח למשהו ברור יותר.

 

אז מה זה יושב על הרדיאטור עצמו מצד ימין למעלה?

יוצא בהברגה של מפתח 21 (כפי שזכור לי).

פורסם
צביקה, ראיתי את התמונות, וזה לא ממש עזר לי להבין איפה הוא יושב.

אשמח למשהו ברור יותר.

 

אז מה זה יושב על הרדיאטור עצמו מצד ימין למעלה?

יוצא בהברגה של מפתח 21 (כפי שזכור לי).

שלום רב !

לצערי אתה נתקע תמיד, ולא זז מילימטר מהמטרה, גם אם היא לא המטרה.

אנחהו מדברים על תרמוסטט, ואתה חוזר שוב ושוב, על הטעות, ומתכוון ליויט הפעלת מאורר/ תרמו סוויץ, שהוא לא מה שרשום בכותרת.

את ההבדל המהותי בינהם, תמצא על ידי עריכת חיפוש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אתה בטוח שאתה מדבר על טרמוסטט ולא על חיישן טמפ נוזל קרור (יוניט מאווררים)?

 

תצלם תמונה בבקשה (אם אתה יכול).

 

גילעד

 

גילעד שלום רב!

גם באירלנד הרחוקה והקרה, את רואה וחש למרחוק?

אכן צדקת, פותח השרשור מתכוון לתרמוסטט, אך מדבר , וקנה, יוניט/ חייישן טמפרטורת קירור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תרמוסטט ,סוגר מעבר מים מהמנוע לרדיאטור, במנוע קר, ונפתח הדרגתית במנוע חם.

תקלות נפוצות בתרמוסטט, נפתח מאוחר מדי , או לא נפתח כלל ובכך גורם, להתחממות מהירה של המנוע ולרתיחה.

או מצב הפוך, שהוא נתקע במצב פתוח, ומאפשר סירקולציית מים מהמנוע לרדיאטור כל הזמן, גם במנוע קר !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה הבנתי את זה כבר מהשרשורים הקודמים שלך, ובלי קשר לזה אני יודע מה זה תרמוסטט. אבל למדתי יותר לעומק מהתגובות שלך לאנשים בפורום.

והבעיה אצלי היא הפוכה, התרמוסטט תקוע על מצב פתוח, לוקח לרכב להגיע לטמפ' עבודה מעל 25 דקות במצב עמידה ללא צ'וק.

פורסם
צביקה הבנתי את זה כבר מהשרשורים הקודמים שלך, ובלי קשר לזה אני יודע מה זה תרמוסטט. אבל למדתי יותר לעומק מהתגובות שלך לאנשים בפורום.

והבעיה אצלי היא הפוכה, התרמוסטט תקוע על מצב פתוח, לוקח לרכב להגיע לטמפ' עבודה מעל 25 דקות במצב עמידה ללא צ'וק.

אז תחליף את התרמוסטט כבר, למה אתה ממתין לקיץ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
עושה זאת מחר באור יום.

 

שאלה נוספת, איזה תפקיד יש לחיישן חום מנוע מלבד הדלקת המנורה בלוח שעונים?

 

חיישן חום מנוע כשמו כן הוא, תפקידו להתריע על חום יתר של המנוע, על ידי הדלקת נורת הסטופ בלבד.

בשנתונים גבוהים יותר, נורת לחץ השמן,נדלקת גם בחום גבוה מדי, ומתחילה להבהב או להדלק קבוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ידוע לי על 3 חיישנים ברכב שלי.

חיישן שמחובר לבלוק מנוע למטה, ממש ליד הפילטר שמן (חיישן לחץ שמן?)

חיישן שמחובר לרדיאטור למעלה מצד ימין (חיישן חום מנוע\יוניט מאווררים?)

חיישן שמחובר במנוע למעלה, ליד בורג הניקוז שמחובר ישירות לשעון חום מנוע החיצוני של הרכב

וכמובן התרמוסטט.

 

פספסתי משהו?

פורסם
ידוע לי על 3 חיישנים ברכב שלי.

חיישן שמחובר לבלוק מנוע למטה, ממש ליד הפילטר שמן חיישן לחץ שמן!

חיישן שמחובר לרדיאטור למעלה מצד ימין (חיישן חום מנוע\יוניט מאווררים!

חיישן שמחובר במנוע למעלה,(יוניט חום מנוע) ליד בורג הניקוז שמחובר ישירות לשעון חום מנוע החיצוני של הרכב

וכמובן התרמוסטט.

 

פספסתי משהו?

 

לא לא פספסת, שים לב למה שהדגשתי בכחול.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

משהו לא מובן לי. מה שסימנת לי בכחול, היוניט חום מנוע, הוא מחובר בכבל אחד ישירות לשעון חום מנוע חיצוני שהוסף לרכב, אז אם זה ככה, איזה חיישן מבין ה3 אחראי על הדלקת המנורה של החום מנוע? הרי החיישן שסימנת, לא מתחבר ללוח השעונים או למשהו אחר, אך ורק לשעון חום מנוע.

פורסם
משהו לא מובן לי. מה שסימנת לי בכחול, היוניט חום מנוע, הוא מחובר בכבל אחד ישירות לשעון חום מנוע חיצוני שהוסף לרכב, אז אם זה ככה, איזה חיישן מבין ה3 אחראי על הדלקת המנורה של החום מנוע? הרי החיישן שסימנת, לא מתחבר ללוח השעונים או למשהו אחר, אך ורק לשעון חום מנוע.

 

במקרה כזה, לא תדלק לך מנורת חום מנוע, במקרה של, התחממות יתר, כשמרכיבים שעון חום , ומחברים אותו במיקום של יוניט החום, מקפידים להרכיב מפצל, שבו שעון החום חובר לטי ויטבול במי הקירור, וגם יוניט החום יחובר אליו.

המתן לתגובות נוספות, של חברי הפורום בעלי פזו 205 בעבר ובהווה, כיצד הם פתרו בעייה זו. או קרא כאן בקישור הבא:

 

 

 

בברכה

צביקה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=123028

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקיי הבנתי.

מחר באור בוקר אני אבדוק את כל הכבל לאורכו, יכול להיות שבהמשך אליו מחובר הכבל של הנורה.

כי ליוניט עצמו לא מחובר כלום, רק כבל אחד שחור.

חשוב לציין שהיו אצלי מצבים שנדלקה המנורה של החום מנוע, וביחד איתה המנורה של הSTOP.

או שהנורה כן מחוברת איכשהו, או שהנורה דלקה בגלל חום שמן, כמו שציינת מקודם, מחר אעדכן.


×
×
  • תוכן חדש...