Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי עכשיו אני לגמרי מבולבול!

אשמח מאוד שמישהו עם פג'ו 205 יעזור לי פה קצת.

כמו שהבנתי, אצלי זה לא כמו שצביקה אמר, 2 חיבורים לחיישן אחד (חיבור לשעון וחיבור לנורה),

אצלי יש 2 חיבורים שונים, בקיצור תמונה שווה אלף מילים, אשמח שתכוונו אותי מה זה כל דבר.

מצטער על האיכות הירודה, צולם בפאלפון.

 

11012009ul1.jpg

 

11012009001tq5.jpg

 

11012009002lm5.jpg

 

11012009003qu8.jpg

11012009.jpg

11012009(001).jpg

11012009(002).jpg

11012009(003).jpg

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום רב!

יש לך חיבור לשעון חום, ולנורת חום מנוע(סטופ)בנפרד.

כל הכותרות שנתת נכונות, החוט האדום החתוך לא ברור תפקידו,המתן להבהרות .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה דני!

 

אוקיי, הטרמוסטט החדש מורכב ברכב (82 מעלות).

הישן בידי, יש דרך שאוכל לבדוק בבית את הישן? נפתח\נסגר? נעול במצב פתוח\סגור? תקינותו? אם כן אז כיצד?

פורסם

בשאלה שנערכה הוספת שיש לך צמיג שחוק ושמתם אותו.. מאחור??

צמיגים חדשים יש לשים מאחור והישנים יותר מקדימה. מי נתן את ההוראה?

חוץ מזה אם הצמיג ממש שחוק אין ליסוע איתו וכל שכן על אותו סרן עם צמיג תקין בעל אחיזה שונה.

פורסם
בשאלה שנערכה הוספת שיש לך צמיג שחוק ושמתם אותו.. מאחור??

צמיגים חדשים יש לשים מאחור והישנים יותר מקדימה. מי נתן את ההוראה?

חוץ מזה אם הצמיג ממש שחוק אין ליסוע איתו וכל שכן על אותו סרן עם צמיג תקין בעל אחיזה שונה.

 

תודה רבה על התגובה, את זה כבר הבנתי לא מזמן. מי המליץ? הפ'אנצרמאכר שאליו לא אחזור יותר.

בכל מקרה ההחלפה הוחזרה. הצמיג לא שחוק שחוק, אבל שחוק טיפה יותר מכל השאר.


×
×
  • תוכן חדש...