Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

רכשתי לא מזמן טויוטה קורולה 2001 (אל תעשו טעות כזאת...)

בלי להכנס ליותר מידי פרטים ובעיות...

 

בבדיקה שלקחתי את הרכב לקומפיוטסט נרשם שיש לבצע כיוון למערכת הדלק

עכשיו השאלה שלי היא כזאת:

איזה בעיות יכולות להיגרם מכך שיש מערכת דלק לא מכוונת?

 

נ.ב

הצריכת דלק אגב נכון לתדלוקים האחרונים (8-10 תדלוקים לא סגור על מספר מדוייק)

היא 12.5 ק"מ/ל' - אין תלונות מבחינתי בנושא צריכת הדלק.

פורסם

הרבה פעמים נכתבים דברים מסוימים ככסת"ח

מערכת דלק לא מכוונת יכולה לגרום לתצרוכת מוגברת של דלק סיבובי סרק לא יציבים וקשיים בהנעה בבוקר

אם הכל בסדר אצלך סע לשלום המפתחות בפנים

פורסם

ברור לי מעל לכל ספק שהרבה דברים נכתבים ככסת"ח

ברכב הזה מה שנכתב היו 3 דברים בלבד:

 

כיוון מערכת דלק - הבוחן טען שהרכב שורף דלק (למרות שבבדיקה הצריכה עומדת על 12.5 ק"מ/ל')

כיוון פרונט - הגה לא ממורכז וכיוון פרונט

וקלאץ לא תקין - מסתבר שהוא היה גמור (הוחלף לחדש + 2 משאבות עליונה ותחתונה)

 

העניין הוא שיש צורך בהחלטה חשובה לכן חשוב להבין עד כמה משמעותית

יכולה להיות הבעיה של כיוון מערכת דלק ולאילו בעיות היא יכולה לגרום.

 

הבעיה שאני חווה (שלא בטוח שזאת בעיה) שהרכב אנמי מאוד

הרגשה כאילו שאין מספיק מומנט לרכב

השאלה אם יש קשר בין כיוון מערכת דלק למקרה שאני מדבר עליו

או שמה שאני חושב שזה לא רכב שיש לצפות ממנו להרבה ומה שיש זה מה שאני מקבל וזהו.

פורסם

איילצבי

אני מודע לך על הרצון הטוב אבל עדיין זה לא עונה לי על השאלה.

 

אין טעם לתקן משהו שהוא בגדר כסת"ח

או אם במקרה והבעיות היחידות שאמורות לנבוע מכך שבאמת יש תקלה זה

כמו שרשמת: "לתצרוכת מוגברת של דלק, סיבובי סרק לא יציבים וקשיים בהנעה בבוקר"

גם אז אני לא מתכוון לעשות בקשר לזה כלום כי אין בעיה במקרה הנ"ל.

 

אין צורך באבחונים במוסכים או לאן לגשת ומה לעשות - עוד לא הגעתי לשלב של החלטה

מה עושים ואם בכלל אז כרגע תספיק לי תשובה פשוטה לשאלה...ומשם נתקדם הלאה.

השאלה שוב האם התקלה יכולה לגרום לדברים נוספים מלבד מה שרשמת?

פורסם
שלום לחברי הפורום

 

רכשתי לא מזמן טויוטה קורולה 2001 (אל תעשו טעות כזאת...)

בלי להכנס ליותר מידי פרטים ובעיות...

 

בבדיקה שלקחתי את הרכב לקומפיוטסט נרשם שיש לבצע כיוון למערכת הדלק

עכשיו השאלה שלי היא כזאת:

איזה בעיות יכולות להיגרם מכך שיש מערכת דלק לא מכוונת?

 

נ.ב

הצריכת דלק אגב נכון לתדלוקים האחרונים (8-10 תדלוקים לא סגור על מספר מדוייק)

היא 12.5 ק"מ/ל' - אין תלונות מבחינתי בנושא צריכת הדלק.

יש לנו טויוטה קורולה 2001,וזו בכלל בכלל לא טעות לרכוש רכב שכזה.מבחינת אמינות טפו טפו טפו.0 תקלות.!

השאלה באיזה מצב רכשת את הרכב.

אני רוצה לציין שהטויטה לא שלי אישית,אבל זו לא טעות לרכוש רכב שכזה,אלא אם כן אתה מחפש נוחות וכו.

×
×
  • תוכן חדש...