Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. ביטוח הבא תחליף סוכן

ב. תבקש מהסוכן להוציא עותק של הפוליסת ביטוח חובה (עלה לי 40 ש"ח השבוע) ואז שיעביר אותה לעצמו כדי לבטל אותה.

ג. באמת , תחליף את הסוכן פעם הבאה , מה זה השטויות האלו ? וגם אם הפתרון שאני כתבתי הוא הנחוץ , הוא היה יכול להנחות אותך ולהקל עליך ולא למרוח אותך בסיפורים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
א. ביטוח הבא תחליף סוכן

ב. תבקש מהסוכן להוציא עותק של הפוליסת ביטוח חובה (עלה לי 40 ש"ח השבוע) ואז שיעביר אותה לעצמו כדי לבטל אותה.

ג. באמת , תחליף את הסוכן פעם הבאה , מה זה השטויות האלו ? וגם אם הפתרון שאני כתבתי הוא הנחוץ , הוא היה יכול להנחות אותך ולהקל עליך ולא למרוח אותך בסיפורים.

 

ליביו

 

+1 לסעיף ב'.

 

שאני מכרתי את האוטו הסכמתי רק לצלם את התעודת ביטוח חובה כדי להזדכות מול הביטוח.חיכיתי 3 ימים שהבטחתי במקום יומיים וביטלתי.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
שנים נסעתי על רכב שהיה רשום על שם אבי כשהוא היה במוסד. כל הביטוחים היו על שמי. כשר לחלוטין.

בעסק שלי הבאתי את האוטו מהבית כהשקעת בעלים. הפוליסות היו על שם העסק והרכב על שמי. כשר לחלוטין.

 

נקודה!

 

לא נכון, אלא אם יש איזשהו סעיף שקשור למשפחה או לעסק באיזושהי צורה.

 

כשהעברתי רכבים לשם אחותי או לשם אמא שלי, הייתי צריך לעשות מחדש את כל הניירת של הביטוח כי הפוליסה מתבטלת ברגע של העברת הבעלות.

פורסם

לא רק שהסוכן צריך לבטל לך את הפוליסה (ממני ביקשו לפקסס הצהרה בכתב שמכרתי את האוטו) הסוכן צריך להחזיר לך את החלק היחסי שנשאר מהשנה ששילמת עליה מראש. תסביר לו שאחרת אתה תיאלץ לפנות למפקח על הביטוח.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כמו שאמרו - תקשר לסוכן, תגיד לו שאבד לך הספח ביטוח חובה. הוא ינפיק חדש, ושיבטל את הביטוח תיקח את הזיכוי ותאבד גם את הסוכן על הדרך !

 

זה הבעיה, היום שיש ביטוחים ישירים הסוכנים אומרים שמחיר זה לא הכל, יחס אישי ובלה בלה בלה, אני באילון ביטוח, אין לי שום סוכן וכל פעם שהתקשרתי למוקד קיבלתי יחס אישי מאחת הנציגות, היא ליוותה אותי בכל פעולה דאגה לשמור איתי על קשר רצוף וחסכה לי המון טרטורים עם כל מיני מסמכים שהיא המציאה לעצמה בעצמה, ולא הטריחה אותי בנושא.

 

בקיצור אם הסוכנים לא רוצים להיות מובטלים הם באמת צריכים לצאת מגדרם כי כלכלית לא שווה לבטח דרכם, אז נשאר רק רמת השירות

×
×
  • תוכן חדש...