Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עלה לי רעיון לשרשור לפורום האודיו שלנו,אולי יעזור למס' חברים למצוא דברים מעניינים ומציאות.

לא פעם נתקלתי בEBAY במוצרים טובים\חדשים\יד שניה וכו' נדירים או במחירי מציאה.

כמובן שעם משלוח בארץ.

כדי שיהיה סדר תפרטו על המוצר בדרך הזו (לפי דעתי הכי נוחה).

 

שם וסוג המוצר :

מכירה : רגילה \ מכרז

במידה עם מכירה רגילה : מחיר.

במידה עם המכירה כמרכז : זמן סיום.

קישור לרכיב כמובן.

במידה וישנו ניסיון עם המוכר,לרע או לטוב נשמח לשמוע גם את זה.

 

תוסיפו עוד אם אתם חושבים לנכון.

לדוגמא: (מהיום),

 

*קלריון 700X

קרוס אקטיבי 7 ערוצים

*מכירה - מכרז

*זמן סיום כ4 שעות

 

קישור: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380084535733

 

.

פורסם

לפעמים הם כן שולחים בארץ,תנסה ליצור קשר עם המוכרים.

מה שכן,המחירים שם כולל מס ומשלוח שווים למחירים בארץ ולפעמים אף יותר יקרים.

 

גם איטלקית אתה דובר? :).

פורסם

כן רק חבל שלפי השולחן והפלייסמנטים אני מזהה שמדובר על JUSTONEMOREAMP או עוד כמה מהשמות הכפולים שלו שהוא מוכר נוכל.

אתה תגיש הצעה, והוא יעלה הצעה נגדית גבוהה יותר כדי לגרור אותך לשלם יותר.

יש מוכרים שהם פשוט נוכלים בטירוף.

אגב, אותו אחד גם היה קונה מגברים לא תקינים מכל שלל החברות ומתקן אותם עם הרכיבים הכי זולים שניתן למצוא ומוכר אותם שוב כ"משומשים במצב מינט".

 

אני מדבר על המקינטוש האחרון כמובן..

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...