Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היבואן מסרב לאשר את הגעתה של הפיאסטה החדשה לארץ.

בואו נחשוב למה:

 

1) היא והמאזדה 2 אחיות תאומות.

2) אותו יבואן מחזיק את מותג מאזדה ומותג פורד.

 

מבחינת היבואן זו יריה לעצמו ברגל.

הקרטל ישמור על רווחיו ואנחנו נשאר עם מבחר של שלוש וחצי מכוניות לבחור מהן...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המחיר שהוא כנראה מקבל על ה 2 טוב יותר ממה שפורד מציעים לו על הפיאסטה, אז למה להתאמץ ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
היבואן מסרב לאשר את הגעתה של הפיאסטה החדשה לארץ.

בואו נחשוב למה:

מזכיר לי את השאלה "למה כלב מלקק לעצמו את הביצים?" (והתשובה, כמובן: כי הוא יכול).

ככה זה כשאתה יבואן הרכב הגדול בארץ. כנראה שאתה לא צריך להטריח את עצמך עם היצע דגמים מגוון, בזמן שההיצע הנוכחי שלך נמכר היטב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כל מוצר של חבר היטלר ומוסוליני שבנה את קו ההרכבה בקלן כדי לסייע בתכנית הכלכלית והתעסוקתית של הצורר, שהאשים את היהודים בשפל הכלכלי ב-1929 ואסר להעסיקם אצלו , שלא מגיע למדינת היהודים,- כן יירבו.

הלינקולן ששלח לויצמן ב-1948 כשהבין שיהודים מתחילים להיות כח משפיע , מצליח להשכיח רק לחלק מאיתנו. גם לא השיפוץ שעשה לה לפני 5 שנים (ואולי צחוק הגורל הוא שהיא ממשיכה להירקב במכון ברחובות-, המחווה הצבוע צריך להיעלם מן העולם).

אין כפרה.

פורסם

בואו נחשוב רגע אחרת:

הרי לא מדובר בפוקוס ובמאזדה 3 שחולקות מכללים אך אינן תאומות זהות במראה, בעיצוב, במנועים, או בגימור.

 

לעומת זאת, הפיאסטה ומאזדה 2 חולקות את אותה פלטפורמה, אך מעבר לכך, במראה החיצוני הן דומות להכאיב.

האם יש רמות גימור שיש בפיאסטה ואין במאזדה? האם יש מנועים שיש בפיאסטה ואין במאזדה? האם יש יתרון כלשהו לפיאסטה על פני מאזדה 2?

אני בכלל לא בטוח בזה.

 

כמו שאמרו מעלי, כנראה היבואן משיג את המאזדה במחיר זול יותר, וככה מצליח למצב אותה באופן תחרותי ללקוחות (פרטיים או ליסינג).

אפשר להצר על כך שאין מגוון גרסאות, אבל אני לא חושב שהבאת הפיאסטה הייתה פותרת את זה לאור ההיסטוריה של דלק מוטורס.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

לדעתי זה יותר קשור למחירים שהוא מקבל;

היבואן מקבל ממאזדה מחירים טובים בגלל שהוא מתחייב למכור מינימום X מכוניות שלהם.

כאשר הוא אומר להם "אני אמכור עוד 1000 מאזדה 2 בשנה, כמה אתם עושים מחיר?"

הוא יקבל מחיר הרבה יותר טוב מאשר אם הוא יגיד "אני אמכור עוד 500 מאזדה 2 בשנה ו500 פיאסטות בשנה".

 

קו הייצור מוציא ליבואן 400 מכוניות במפרט זהה, אחת אחרי השניה, כאשר ההבדל היחיד הוא הצבע,

ואז עובר לייצר 600 מכוניות, עם קצת פחות איבזור, אחת אחרי השניה, כאשר ההבדל היחיד הוא בצבע, יש חסכון די גדול בעלויות עבור היצרן - חסכון שעובר ליבואן.

 

סביר להניח שגם לעובדה שהפיאסטה מגיעה רק עם גיר ידני (ואולי רובוטי?) יש קשר להשארתה בגלות. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בואו נחשוב רגע אחרת:

הרי לא מדובר בפוקוס ובמאזדה 3 שחולקות מכללים אך אינן תאומות זהות במראה, בעיצוב, במנועים, או בגימור.

 

לעומת זאת, הפיאסטה ומאזדה 2 חולקות את אותה פלטפורמה, אך מעבר לכך, במראה החיצוני הן דומות להכאיב.

האם יש רמות גימור שיש בפיאסטה ואין במאזדה? האם יש מנועים שיש בפיאסטה ואין במאזדה? האם יש יתרון כלשהו לפיאסטה על פני מאזדה 2?

אני בכלל לא בטוח בזה.

 

כמו שאמרו מעלי, כנראה היבואן משיג את המאזדה במחיר זול יותר, וככה מצליח למצב אותה באופן תחרותי ללקוחות (פרטיים או ליסינג).

אפשר להצר על כך שאין מגוון גרסאות, אבל אני לא חושב שהבאת הפיאסטה הייתה פותרת את זה לאור ההיסטוריה של דלק מוטורס.

 

ה-3 והפוקוס משתמשות באותה פלטפורמה (פלטפורמת C1 של פורד) הכוללת מתלים, שלדה, מנועים (רובם), מערכות חשמל ורכיבים מכניים. בדיוק כמו ה-2 והפיאסטה.

פורסם
כל מוצר של חבר היטלר ומוסוליני שבנה את קו ההרכבה בקלן כדי לסייע בתכנית הכלכלית והתעסוקתית של הצורר, שהאשים את היהודים בשפל הכלכלי ב-1929 ואסר להעסיקם אצלו , שלא מגיע למדינת היהודים,- כן יירבו.

הלינקולן ששלח לויצמן ב-1948 כשהבין שיהודים מתחילים להיות כח משפיע , מצליח להשכיח רק לחלק מאיתנו. גם לא השיפוץ שעשה לה לפני 5 שנים (ואולי צחוק הגורל הוא שהיא ממשיכה להירקב במכון ברחובות-, המחווה הצבוע צריך להיעלם מן העולם).

אין כפרה.

 

אם לא הייתי מתמצא בתחום הייתי טועה לחשוב שהנרי פורד האנטישמי בכבודו ובעצמו יושב עדיין על כסא המנכ"ל בפורד העולמית ומנהל שיחות חולין עם גיל אגמון.

 

או שתתחבר למציאות או שאתחיל לדבר איתך באותו גל ולהזכיר לך, למשל, שמיטב מלחינו בחיל הים שקועים במעמקים בצוללות מסוג דולפין שאדולף היטלר העניק לישראל. או שמועדון אלפא היקרים הם חברי מפלגתו של בניטו מוסליני.

ויצחק תשובה הוא מקור המימון של התנועות האנטישמיות והאנטי ישראליות בעולם כולו :screwy:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
היבואן מסרב לאשר את הגעתה של הפיאסטה החדשה לארץ.

בואו נחשוב למה:

 

1) היא והמאזדה 2 אחיות תאומות.

2) אותו יבואן מחזיק את מותג מאזדה ומותג פורד.

 

מבחינת היבואן זו יריה לעצמו ברגל.

הקרטל ישמור על רווחיו ואנחנו נשאר עם מבחר של שלוש וחצי מכוניות לבחור מהן...

איך אני מת על הניסוחים האלה... "מסרב לאשר את הגעתה"... אפשר לחשוב שהוא קיבל עצומה של רוכשים פוטנציאליים שהתחננו בפניו לייבא את הפייסטה, והוא ברוע-ליבו סירב. למה לא תשתמש בניסוח היותר-נכון, "אינו מעונין לייבא"? מתי תבינו כבר שהשיקולים של היבואנים הם, לפני הכל, שיקולי רווח-הפסד קרים? ואם היבואן יורה לעצמו ברגל כדבריך, איך זה שהוא "ישמור על רווחיו"? ומעל הכל - איזה בנפיט גדול יהיה לציבור הלקוחות הישראלי מהגעתה של הפייסטה ארצה? מה לעזאזל אנחנו כבר מפסידים מכך? המנועים אינם זהים לאלו של המאזדה2, זה נכון. אז מה? גם כך היבואן לא משווק כאן את כל קשת המנועים של המאזדה2. יתירה מכך: מדוע לדעתכם היבואן צריך להמר כאן על דגם נוסף - שיחייב אותו להערכות מכל הבחינות המוכרות של שירות וחלפים (מנועים שונים, להזכירכם) - כאשר ממילא הוא מחזיק ברבת-מכר בסגמנט המדובר, ובתקופה בה השוק כולו נמצא בהצטמקות ופועל תחת ענן של אי-וודאות? לשם מה?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

אחלה קו חשיבה מר שביט..

 

אני מציע להפסיק ליבא את הפוקוס, היא הרי מתחרה ב 3..

 

ולצמפיון מוטורס , לא חבל לכם על היבואן המיותר של האיביזה \ פאביה \ פולו, תבחרו אחת ותביאו אותה..

 

כנ"ל ללובינסקי, C4\ 308...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שביט צודק,

אין טעם בייבוא של מספר דגמים. זה מבלבל את הציבור וגורם לנו לנזק !

בואו נייצר מכונית אחידה ויהיה רק דגם אחד לבחור ממנו. אין גם צורך במבחר של צבעים שימכרו פשוט בצבע הכי זול שיש.

ישראל הרי מדינה ענייה, אנשים פה נלחמים כדי להאכיל פיות במשפחה. זה לא שיש פה מנהלים על רכבי יוקרה שעולים מאות אלפי שקלים וצפונה, או שפע אדיר של מוצרי מותרות בכל תחום אפשרי.

 

מר שביט - נראה לי שלא יצאת להתאוורר בחו"ל כבר הרבה זמן כדי להיזכר למה צריך גיוון ומספר אפשרויות בחירה לצרכן, גם אם הן אפשרויות דומות (ואולי דווקא בגלל זה).

 

אתה גם קצת מכיר את תחום הדו"ג, נכון ?

אז אולי תוכל לסנגר קצת גם על עופר אבניר שחוסך מאיתנו דגמים שונים כדי שחלילה קוואסאקי לא ינגוס במכירות ימהה ולהיפך...

 

ההיגיון הכלכלי של היבואן ברור לי, אני לא טמבל. התנהגות קלאסית של קרטל.

ההיגיון שלך כצרכן להצדיק את זה , זה כבר נשגב מבינתי.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אנחנו לא מדברים כאן על עקרון, גרשון, אלא ספציפית על הפייסטה.

תסביר בבקשה להדיוט כמוני מה אני, הצרכן הנפגע, מפסיד מזה שהפייסטה לא מיובאת.

אני, להבדיל ממך כנראה, לא שש לעלות על בריקדות סתם ככה.

ואתה צודק, כבר לא הייתי בחו"ל לפחות 3 חודשים...

 

אגב, מה הקשר לקרטל? חסר בשוק תחרות בקטגוריית הסופרמיני? גם צ'מפיון הם קרטל לפי ההגדרה שלך, אבל הם מביאים קשת דגמים רחבה הרבה יותר מ"דלק". תיכף תגיד לי שזה בגלל שהם לטובת הצרכן המסכן.

 

ואם אני כבר בשוונג: אם צריך לבוא בטענות למישהו, זה לצרכן שמצביע ברגליים ומוכיח ל"דלק" שהם יכולים להסתדר מצויין עם מנוע אחד ותיבה אחת למאזדה2. אז אתה דורש בכלל דגם אחר של יצרן אחר באותו סגמנט? זה יפה שאתה מנפנף בדגל הברירה והגיוון, אבל הציבור הישראלי לא אתך. כמה מכוניות סופרמיני ידניות נרכשו בישראל בשנה האחרונה? איפה נתקלת בדרישה לייבא את המאזדה2 עם מנוע קטן וחסכוני יותר? למה לדעתך הפיאט 500 מיובאת לכאן עם כל כך מעט אופציות בחירה? למה אין כאן רנו טווינגו כבר הרבה שנים? פורד קא? מכוניות שלהן אשכרה היה ערך מוסף כלשהו?

 

סתם לידע כללי - עופר אבניר לא מייבאים את ימאהה, וגם לא את קאוואסאקי. היבואן של שניהם - מטרו. מבטיח לך שגם שם משתמשים בשיקולים כלכליים כדי להחליט מה לייבא ומה לא. ואגב, ימאהה וקאוואסאקי לא חולקים ביניהם פלטפורמות.

(היתה תקופה בה סוזוקי וקאוואסאקי ייצרו כמה דגמים זהים תחת שמות שונים, במסגרת הסכם שיתוף פעולה. נראה לך שייבאו גם את זה וגם את זה ארצה? תחשוב שוב. ל-מ-ר-ו-ת שאלו שני יבואנים שונים שמתחרים ביניהם...).

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
אחלה קו חשיבה מר שביט..

 

אני מציע להפסיק ליבא את הפוקוס, היא הרי מתחרה ב 3..

 

ולצמפיון מוטורס , לא חבל לכם על היבואן המיותר של האיביזה \ פאביה \ פולו, תבחרו אחת ותביאו אותה..

 

כנ"ל ללובינסקי, C4\ 308...

 

תשאל בכל חברת ליסינג ויגידו לך שהפסיקו לייבא את הפוקוס. לא מקבלים הזמנות לחודשים הקרובים. מעניין למה.

פורסם

זה בדויוק מה שקורה אם המונדאו בדגם טרנד,יש ביקוש עצום לרכב זה אבל היבואן מביא כל פעם מישלוחים מצומצמים וזה למה? כי על המאזדה 6 יש ליבואן רווח גדול יותר ותכלס זה מה שמעניין את היבואן.

:fadein:

×
×
  • תוכן חדש...