Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני תמה על נסיון מאיזה מדינה בה זה עובד אתה מבסס את דבריך. או שזה סתם תחושת בטן?

 

טל

 

 

בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות: רומניה 8)

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניאק שכל מה שמענין אותי זה הכיס שלי והרווחים שלי לכן מה שלא ימכר או שיהיה לי קשה למכור (עיין ערך איביזה,פאביה,קורסה וכל רכב בקטוגריה שלא מוכרים בלי הנחות ומבצעי סוף עונה ועם לא מעט שמגיעים לרישוי עצמי)

 

פאביה קשה למכור ? מתי אדוני נכנס לאחרונה לאולם התצוגה של סקודה ע"מ לאמר את האמרה הלא נכונה הזו ?

חביבי, הפאביה כרגע עפה כמו לחמניות, אוטוטו כבר לא יהיו רכבים במלאי.

 

אני אומר את זה כי ראיתי מה קורה באולם התצוגה המרכזי שלהם בדרך השלום, כאשר ניגשתי להזמין רכב עבור חבר.

 

ואם לא הבנת אותי, אין לי בעיה לחכות גם חודש, אני לא לחוץ על האוטו, אבל אם אומרים "השבוע" אז שיהיה השבוע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

 

כי לצרכן הקטן אין מבחר מספיק של מכוניות סופרמיני, שגם ככה הוא מתעלם מרובן?את זה תשאיר לצרכן הקטן להחליט,ואולי ייבחר בפייסטה מסיבותיו שלו הוא, לדוג' כי פשוט קוסמטית היא נראית טוב יותר (דעה אישית בלבד), כמו שאמרתי זה צריך להספיק.

מאזדה2, סוויפט, סיריון, ג'ז. אה, אתה רוצה אירופית דווקא? שאל את UMI כמה קורסות הם מוכרים. הקורסה לא מוצאת חן בעיניך? יש גם איביזה, ופאביה, ופולו. ו-207 וקליאו. ויש גם אופציות איטלקיות.עם מגוון יפה של מנועים, ותיבות מידניות ועד רובוטיות ועם אוטומטיות רגילות באמצע. חלקן עם ציוני ריסוק 5 כוכבים, וחלקן אפילו עם ג'נטים-מגנזיום.

אז באמת אין כאן מה לבחור? לא אמרתי שאין מה לבחור, אבל את הבחירה אני רוצה ביידי ולא בידיו של היבואן.

ולגבי ייטיב לכולנו... נחכה ונראה. אני תמה על נסיון מאיזה מדינה בה זה עובד אתה מבסס את דבריך. או שזה סתם תחושת בטן?

 

טל

 

ראה תגובותיי הקונקרטיות מעלה.

 

לגביי המשפט האחרון שלך, לא מדובר על תחושת בטן, שוק הרכב לא שונה משום שוק צרכני אחר, ככל שתגדל התחרות כך יהנה הצרכן יותר(כמו לדוג' מבחר סוגי רכב שיחליט יבואן כזה או אחר לייבא וההיפך אצל יבואן אחר לא יהיו או אותו סוג רכב אצל שני יבואנים מה שיגרור מחירים תחרותיים), אתה יכול לראות את זה בשווקים אחרים: אינטרנט, סלולר וכו'

 

אני לא חייב לבסס את דבריי על נסיון של מדינה אחרת בנושא, זה שאולי זה לא קרה במדינה כזו או אחרת זה לא אומרשבישראל אי אפשר לגרום לזה לקרות

 

מה גם שאם אני לא טועה בארה"ב, זה כבר קיים ויש פשוט סוכנים שמוכרים רכבים

 

בקיצור בארץ, קיים מונופול בתחום הזה, וכמו שאמרתי ייטב לכולנו אם תהיה תחרות, כי אז מחיר ושרות יהיו מחוייבים במציאות , מה שלא ממש קיים היום

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
פאביה קשה למכור ? מתי אדוני נכנס לאחרונה לאולם התצוגה של סקודה ע"מ לאמר את האמרה הלא נכונה הזו ?

חביבי, הפאביה כרגע עפה כמו לחמניות, אוטוטו כבר לא יהיו רכבים במלאי.

 

אני אומר את זה כי ראיתי מה קורה באולם התצוגה המרכזי שלהם בדרך השלום, כאשר ניגשתי להזמין רכב עבור חבר.

 

ואם לא הבנת אותי, אין לי בעיה לחכות גם חודש, אני לא לחוץ על האוטו, אבל אם אומרים "השבוע" אז שיהיה השבוע.

 

 

http://www.yad2.co.il/MiniSites/tradein_eldan/

 

כמו לחמניות הא?:wink:

עכשיו תגיד שזה לא תופס לדגמי הסטיישן....

פורסם

זה באמת פחות נוגע לדגמי הסטיישן - שקשה לישראלים לקנות (בעקבות תפיסה מעוותת), בעיקר כשהם מדוזלים וידניים ולא בנזינים ואוטומטיים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...