Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאחד שנהג למשך שלוש דקות בפיאסטה אני מוכרח לציין שתגובותיכם נורא מוגזמות בנוגע לביצועים. ה"משפט" המתאים - Oh my GOD. מאוד מזכיר את ביצועי האימפרזה 1.5, פשוט נורא ואיום :-(

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אייל, אין לך מושג כמה אתה צודק, בסוכנות הם הסבירו לי שהאוטו מגיע עם טאסות ולא ג'אנטים בגלל שהמחיר שלו שווה כמעט לפוקוס וכדי לתמחר אותו במחיר אטרקטיבי ובקבוצה 2 היו צריכים לחסוך באבזור.

 

מצטער אבל זה גועל נפש כלפי הצרכן, מזל שלא אמרו לי "חכה עוד שנה תקנה מליסינג"

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
זה בסדר, אל תדאג, גם עכשיו שהם הביאו את האוטו, הם לא ששים למכור.

לפני שבוע נכנסתי לסוכנות, ביקשתי לצאת לנסיעת מבחן, רשמו טלפון שלי ואמרו שיחזרו אלי, אחרי שיצאתי מהסוכנות עיינתי במפרט הרכב וראיתי את הנתון המזוויע של 14 שניות למאה, עד עכשיו לא חזרו אלי לתאם נסיעה, לא אכפת לי גם שלא יחזרו.

 

אולי בגלל שעוד לא היה רכב לנסיעות מבחן באולמות תצוגה?

אתה חושב שמישהו מתחמק ממך ושלא רוצים למכור לך?

 

הבעיה היא שאתה, אם אתה יודע את זה או לא, כבר הודעת לדלק מוטורס באופן רשמי שאתה ממש לא צריך יותר מגרסה אחת של מאזדה 3 (טוב, שתיים וחצי), עוד איזו גרסה וחצי של פורד פוקוס ועוד אחת של הפיאסטה. וכשאני אומר אתה אני מתכוון כמובן לעשרות אלפי הקונים של מאזדה 3 1.6 אוטומטית, פורד פוקוס 1.6 אוטומטית ובקרוב - פורד פיאסטה 1.4 אוטומטית עם בחירה חופשית של שניים ורבע צבעים (שנראים מצוין בפרסומת, יופי באמת...).

 

אין לנו מה לצפות שהם יביאו מבחר אם אנחנו מצביעים ברגליים ולא קונים כלום חוץ מה"סטנדרט".

 

ושלא תחשוב לרגע שהגישה שלהם לא מעצבנת אותי. אני פשוט יודע שהם לא באמת אשמים - הם בסה"כ רוצים למכור. זה אנחנו שלא רוצים לקנות שום דבר אחר...

 

רוני

 

יש 14 צבעים שונים , כולם באותו מחיר וכלם במלאי אז...

 

אני לא חושב שהפיאסטה מיועדת לציי הרכב.

אולי זה המנוע היחידי שאפשר לשדך לגיר האוטומטי?

 

אייל, אין לך מושג כמה אתה צודק, בסוכנות הם הסבירו לי שהאוטו מגיע עם טאסות ולא ג'אנטים בגלל שהמחיר שלו שווה כמעט לפוקוס וכדי לתמחר אותו במחיר אטרקטיבי ובקבוצה 2 היו צריכים לחסוך באבזור.

 

מצטער אבל זה גועל נפש כלפי הצרכן, מזל שלא אמרו לי "חכה עוד שנה תקנה מליסינג"

 

מה קשור גועל נפש כלפי הצרכן?, אתה אמיתי?,

מה יש לא להאמין שהיבואן קיבל חרא מחיר על מגנזיום (כ7000 שח)

במחיר כזה אף אדם שפוי בדעתו לא היה משלם אז לא מביאים!

הפיאסטה מיועדת לשוק הפרטי בלבד

לכן אין גירסא זולה,

לכן אין כמויות ענק,

לכן אין הנחות לליסינג

פורסם

חבר יקר שמגן על מקום עבודתו שלום.

כאשר אומרים לי "יצרו עמך קשר במהלך השבוע", אני מצפה שזה יהיה במהלך השבוע

בנתיים המהלך של השבוע הזה חלף, וחלף איתו כמעט עוד שבוע שלם, אני ממתין.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

האמת שיש לי ניסיון ממש טוב איתם. כשעשיתי נסיעת מבחן על המיאטה, שלחתי בקשה דרך האתר שלהם. הם בין היחידים שמתיחסים לדברים ששולחים באתר. נסיעת המבחן נקבעה מהר והכל עבר חלק ועם יחס מצויין. אין לי שום טענות (הסוכן היה קצת היסטרי שאני אנהג כמו סבתא, אבל מה אפשר לעשות...)

emotion of motion

פורסם

גם אנחנו (המשפחה שלי) חיכינו לנסיעת מבחן ואפילו ביטלו לנו פגישה.

 

אתמול כשהיינו בסוכנות נאמר שכרגע אין רכב לנסיעת מבחן, ויש רק רכב אחד שמסתובב בארץ

פורסם
חבר יקר שמגן על מקום עבודתו שלום.

כאשר אומרים לי "יצרו עמך קשר במהלך השבוע", אני מצפה שזה יהיה במהלך השבוע

בנתיים המהלך של השבוע הזה חלף, וחלף איתו כמעט עוד שבוע שלם, אני ממתין.

 

חבר יקר שמדבר שטויות,שלום גם לך.

עכשיו אני אגיד את דעתי לא כמו עובד בחברת דלק,טוב?

 

בפשטות-אף אחד לא חייב לך או לאף אחד כלום

לא רוצה להביא דגם כזה או אחר-זכותו כיבואן

אני מניאק שכל מה שמענין אותי זה הכיס שלי והרווחים שלי לכן מה שלא ימכר או שיהיה לי קשה למכור (עיין ערך איביזה,פאביה,קורסה וכל רכב בקטוגריה שלא מוכרים בלי הנחות ומבצעי סוף עונה ועם לא מעט שמגיעים לרישוי עצמי)

ככה אני,"מסרב לאשר את הגעתה".קישקוש.

 

אם מה שגורם לך לא לקנות רכב זה שחיכית שבוע-שבועיים ולא עשית עדיין נסיעה

ו/או שלא מציעים תוספת גלגלי מגנזיום בפיאסטה-או שאין הנחה

אז תהליך קבלת ההחלטות שלך הוא ילדותי.

 

אולי אתה מסוג האנשים שאוהבים לבכות על מה שאין כשאין,

אבל כשיש ממציאים תירוצים למה גם זה לא טוב כי הם לא מסוגלים לקבל החלטה או ששום דבר לא מספיק טוב להם.

אז היה מגנזיום-רגע ולמה אין גיר רגיל? למה רק 1400? למה בריפודים האלה? למה רק 5 הילוכים? למה רקXXX כ"ס?

למה רק הריפודים האלה? למה אין גי פי אס? רשימה אינסופית.

 

הכי טוב קמור-אתה נכנס שם מה שאתה רוצה כמו שאתה רוצה,משלם כמו מניאק ערימות של כסף,מחכה 4 חודשים שיגיע הרכב והכל מושלם.או שלא.

 

בקיצור טוב לך-תקנה

לא טוב לך-אל תקנה.

פורסם

צודק, שבועיים זה באמת מעט זמן, מה תגיד על זה שאני מחכה קרוב לשנה לעשות נסיעת מבחן במאזדה 2 ?

 

אמרו שיחזרו, באמת, אם לא הייתי יודע שכל מה שמעניין אותם זה ליסינג אשכרה הייתי שוקל לקנות מהם רכב, אבל עזוב אתה צודק כי כמעט כל עמישראל חושב כמוך, משתינים עליו בקשת והוא רק מבקש עוד.

 

בשורה הסופית, לא רוצים לייבא כל מיני גירסאות שלדעתכם לא ימכרו? אל תמנעו את זה מאחרים, תנו להם לשבור את הראש בתיקונים ובחלקים.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
צודק, שבועיים זה באמת מעט זמן, מה תגיד על זה שאני מחכה קרוב לשנה לעשות נסיעת מבחן במאזדה 2 ?

 

אמרו שיחזרו, באמת, אם לא הייתי יודע שכל מה שמעניין אותם זה ליסינג אשכרה הייתי שוקל לקנות מהם רכב, אבל עזוב אתה צודק כי כמעט כל עמישראל חושב כמוך, משתינים עליו בקשת והוא רק מבקש עוד.

 

בשורה הסופית, לא רוצים לייבא כל מיני גירסאות שלדעתכם לא ימכרו? אל תמנעו את זה מאחרים, תנו להם לשבור את הראש בתיקונים ובחלקים.

 

אז התפספסת,קורה.לא צריך לקרות אבל קורה

אולי התקשרו אליך מס פעמים ולא ענית? לא חזרת להודעות? אמרת לא יכול כמה וכמה פעמים והפסיקו לנסות?

 

הגוף היחידי שמונע ממישהו משהו זה משרד התחבורה ולא אף יבואן

אז תדייק במה שאתה אומר

הלוואי שכל אחד היה יכול להביא מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה לבד...

פורסם

למה לא להאשים את הצרכן? תפסיק רגע לדבר בכותרות: ס-פ-צ-י-פ-י-ת במקרה הזה, אני חוזר ושואל, מה מפסיד הצרכן הקטן מזה שהפייסטה לא מיובאת? .

 

 

הצרכן הקטן מפסיד את היכולת לבחור, אני לדוג' הייתי בוחר את הפייסטה פשוט כי קוסמטית היא נראית לי יותר.

 

זה צריך להספיק

 

וכן ייטב לכולנו אם יהיה יותר מיבואן אחד ליצרן מסויים

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מה יש לא להאמין שהיבואן קיבל חרא מחיר על מגנזיום (כ7000 שח)

 

אתה בטוח בקשר למחיר ? כי לפי הבנתי, מאזדה החלה לשווק מגנזיום למאזדה 2 במחיר של 2500 ש"ח לרביעיה (כך הבנתי מחבר פורום שמעוניין במאזדה 2). זה נכון או שאני טועה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה נכון מאוד אבל מה הקשר?

זה מאזדה וזה פורד

היבואן עובד במקביל מול היצרן ביפן ומול היצרן באירופה,

כל אחד והתימחור שלו

פורסם
אני חושב שהדיון הזה הוא דוגמא פנטסטית למה חשוב לפתוח את שוק הרכב הישראלי לייבוא מקביל.

 

למה שמישהו ירצה להביא פורד פיאסטה לארץ?

ישנם כמה תשובות טובות:

ככה! , כי זה מה שאני רוצה! כי אני אוהב את הסמל על החרטום! כי אין לי מושג מהחיים שלי אבל החלטתי שפורד זה כן טוב ליהודים! (אגב מה נסגר שם עם חיימי?).

 

בקיצור, זה ממש לא משנה למה. מדוע שהמדינה תמנע ממי שרוצה פורד פיאסטה ומוכן לשלם על כך מלרכוש את המכונית?

ועם כבר מדברים על פיאסטה, מה עםפ מאזדה 3 ומאזדה 6 ידניות? מה עם פורד פוקס ST ו-RS? מה עם עוד עשרות דגמים ותתי דגמים של פורד ומאזדה שדלק מוטורס החליטו בשבילנו שאנחנו לא רוצים.

 

בפעם האחרונה שמישהו התנהג אלי בצורה כה פטרונית היה לפני למעלה מ- 20 שנה וקראו לו אבא (ולא, לא קראו לו גיל אגמון).

האמת? די נמאס לי מההתבכיינות הזו.

גם לאמריקנים אין פוקוס RS. גם לא מונדיאו, או S-מקס. כשאני חושב על זה, גם אין להם פייסטה. אין להם גם רנו, בכלל. הם לא יכולים לקנות קליאו ספורט, מסכנים. גם לא סיטרואן. הזכות לנסוע בברלינגו או להתווכח בפורומים על תיבת AL4 נמנעת מהם. אין להם פיז'ו, או פיאט. אין להם סקודה. יבואן פולקסווגן (הבלעדי, שלא תהיה טעות) לא משווק שם את הפולו, הנבל. ואת הגולף הוא משווק שם בלי מנועי ה-TSI הקטנים. כואב הלב על האמריקנים, הא? יבואן הונדה (האחד והיחיד) שם לא משווק את הסיוויק בגרסת האצ'בק. בכלל. אז גם אין להם סיוויק טייפ R. יבואן לנד רובר (היחיד) החליט באופן שרירותי להתעלל בציבור לקוחותיו ולא משווק שם את הדיפנדר.

ברוכים הבאים לעולם שמתנהל לפי כללים כלכליים. קפיטליזם במיטבו. צאו כבר מהסרט שאתם חיים בו.

הצרכן הקטן מפסיד את היכולת לבחור, אני לדוג' הייתי בוחר את הפייסטה פשוט כי קוסמטית היא נראית לי יותר.

זה צריך להספיק

וכן ייטב לכולנו אם יהיה יותר מיבואן אחד ליצרן מסויים

בן

כי לצרכן הקטן אין מבחר מספיק של מכוניות סופרמיני, שגם ככה הוא מתעלם מרובן?

מאזדה2, סוויפט, סיריון, ג'ז. אה, אתה רוצה אירופית דווקא? שאל את UMI כמה קורסות הם מוכרים. הקורסה לא מוצאת חן בעיניך? יש גם איביזה, ופאביה, ופולו. ו-207 וקליאו. ויש גם אופציות איטלקיות.עם מגוון יפה של מנועים, ותיבות מידניות ועד רובוטיות ועם אוטומטיות רגילות באמצע. חלקן עם ציוני ריסוק 5 כוכבים, וחלקן אפילו עם ג'נטים-מגנזיום.

אז באמת אין כאן מה לבחור?

ולגבי ייטיב לכולנו... נחכה ונראה. אני תמה על נסיון מאיזה מדינה בה זה עובד אתה מבסס את דבריך. או שזה סתם תחושת בטן?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")


×
×
  • תוכן חדש...