Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התחלתי להרגיש שהרכב "קופץ" ככל שהמהירות נמוכה יותר (גם בגלישה וגם בהילוך)

הפרשי זמנים בין ימין לשמאל אינם קבועים, וקשה לי לקבוע האם מדובר בגלגלים אחוריים, קידמיים, או כל הארבע.

כיצד ניתן לבדוק אם הגלגלים עקומים, התושבות שלהם או כל חלק אחר?

במידה ואלו אכן הגלגלים, האם עדיף ליישר (אם כן איפה וכמה עולה) או להחליף? (מידה "13)

 

רומם

מתחדשת*

פורסם

תן לחיצה על כל פינה של הרכב, ועזוב מייד. הרכב אמור לשקוע עם הלחיצה, לעלות מייד בסיומה, ולהיעצר ללא תנודות נוספות.

אם זה המצב, בולמי הזעזועים שלך תקינים, עבור לגלגלים (כל פנצ'ריה מחזיקה ציוד לאיזון גלגלים, זה לא יעלה לך הרבה (כ-150 לכל הארבעה).

אם לא ניתן לאזנם, שקול החלפה, אבל לך צעד צעד.

פורסם

בולמי הזעזועים תקינים, נבדקו ממש לא מזמן, והקפיצות הם לא כתוצאה מכביש לא חלק, גז/ברקס חזק וכו', אלא תו"כ נסיעה חלקה לחלוטין, ולא לסירוגין, באופן קבוע.

מתחדשת*

פורסם

כנראה שיש בקע (בליטה) באחד הצמיגים, כתוצאה מקריעה של הרצועות הפנימיות בצמיג.

הבדיקה נעשית ע"י העברת היד על הסולייה, צריך להזיז את הרכב כדי לבדוק כל ההיקף.

 

אם הצמיגים מאוד ישנים, אז הסיכוי שזאת הבעייה הוא מאוד גבוה.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

אם הבעיה היא בליטה, למה זה לא מופיע גם במהירות גבוהה? הרי בליטה אמורה להקפיץ בכל מצב את הרכב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קיימת לי את אותה בעיה בקרולה 95

אני גם לא מוצא את הפיתרון

פשוט נוסע או מתדרדר במהירות נמוכה על כביש מהיר לדוגמא והרכב פשוט קופץ

במהירות גבוהה הכל תקין

 

אשמח גם לפיתרון

פורסם

במהירות גבוהה הרכב מצליח לגהץ את הצמיג/ הקפיצות.

נראה לי שזה קשור לאיזה חוק פיזיקלי הקרוי אינרציה.

 

נתקלתי בתופעה כבר מספר פעמים.

לצערי, וללא כוונה לפגוע באף אחד, בד"כ הדבר נובע מתרבות הצמיגים הגרועה הקיימת בארצנו.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

גם נעילת גלגל רצינית (ברכב ללא ABS) יכול לגרום לתופעה. מה שקורה שהצמיג מפסיק להיות עגול לגמרי.

לפותח השירשור - האם זכור לך מקרה כזה לאחרונה?

 

אביחי

פורסם

אכן, כמו שאמרו, אותה בעיה ב-ד-י-ו-ק אצלי (רק במהירויות נמוכות,רעידות בהגה,הרגשה של כביש משובש) התבררה כבליטה בצמיג (שלא נצפתה בסקירה שלי),כשהתחילה הפרדות של הסוליה מהדופן (בצד הפנימי איפה שלא הצלחתי לראות).

 

הבעיה נפתרה כשהחלפתי 4 צמיגי FULDA פולנים בני פחות משנתיים במישלין חדשים וטריים (למרות מחאות הצמיגאי שלי, שאמר שניתן להחליף רק 2 ולאותו תוצר צמיג שהרי יש לי עדיין אחריות.)

כשראיתי איך הצמיג הפגוע נראה, הוצאה של 1500 ש"ח (אחד חינם...)נראתה לי הגיונית בהתחשב בחלופה-אני עם המשפחה על כביש מהיר וצמיג נוסף מחליט להפרד מהסוליה שלו...

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: הוחלפו שני צמיגים ישנים, הוחלפו שני גלגלים עקומים.

 

הבעיה לא נפתרה.

 

כיוון פרונט עדיין לא נעשה, למרות שיש סטייה כטנה ביותר בהגה.

 

אילו עוד בעיות יכולות לגרום לתופעה?

מתחדשת*

פורסם

הבעיה נשמעת מהצמיגים, יש להרים רכב ולסובב גלגלים ולראות האם יש זריקה שנראת לעין. גם כאשר אין זריקה זה לא אומר שהצמיג תקין ותמיד כדאי לבדוק אפשרות להחליף עם דגם רכב זהה לנסיון.

פורסם

כל ארבעת הצמיגים נבדקו+ שניים מהם (הישנים) הוחלפו.

יש אפשרות לאיזה תפוח או מיסב או כל חוליה אחרת בשרשרת שמחזיקה את הגלגלים שיכולה לגרום לכך?

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...