Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי ברכב מחשב PC יעודי שאותו אני מעוניין לחבר למחשב של הרכב בעזרת OBDII

הרכב הוא יונדאי סונטה שנת 2000.

 

השאלה שלי האם יש מקום בארצנו הקטנה לקנות מחבר OBDII ל USB.

במידה ואין, איך אני יודע איזה כבל אני צריך, דפדפתי ב EBAY וזה רק סיבך אותי יותר.

יש כבלים שעולים 3 דולר עד 50 דולר, והסתבכתי לגמרי...

 

אודה לכם אם תכוונו אותי לכבל/הסוג שמתאים לי.

זה מה שמצאתי עד עכשיו קישור ELM327.

 

בתודה לעוזרים.

טל.

פורסם

מצאתי גם ב 20 דולר כולל משלוח.

הבעיה זה לא המחיר, אלא מה שהכי מתאים לי, מה ההבדלים בין החיבורים השונים.?

ראיתי גם כמה סוגים של ELM327

יש אחד שמתחבר לרכב ומשדר ב BT

יש אחר (רגיל) שזה כבל לרכב והצד השני ל USB

ויש אותו אחד עם קופסא באמצע.

 

מה ההבדלים בניהם.

ניתן לראות את כולם בקישור שנתתי בהתחלה.

  • ספונסר פורום
פורסם

פנה אל חבר הפורום עובד_ב הוא יכול לסייע לך,לדעתי הוא מחזיק במלאי כבל שיתאים לרכב שלך

פורסם

עדכון:

 

לאור ההמלצות הרבות על "עובד ב" , יצרתי איתו קשר וגילתי בן אדם מדהים.

שהסביר, כיוון אותי למה שמתאים לי ועוד.

הסתפקתי בחיבור ELM323 ולא ב 327 כמו שחיפשתי, ועדיין לא הבנתי מה ההבדל בין שני סוגים אלו, למרות שזה לא משנה כי ה 323 עובד לי מעולה.

חיברתי אותו לאוטו בקלות, ולמחשב בחיבור RS232 שזה חיבור 9 פינים של מחשבים ישנים.

ועובד לי מעולה.

ניתן לראות המון המון המון נתונים בנוסף לגרפים של כול חיישן ועוד.

הכול נעשה בעזרת עובד: החיבור, התוכנות, ההתאמה לרכב וכמובן הכבל עצמו, הכול נעשה מתוך רצון טוב לעזור!

 

מי יתן וירבו בארצנו ובפורום אנשים כמוך.

 

בברכה טל.

  • ספונסר פורום
פורסם
עדכון:

 

לאור ההמלצות הרבות על "עובד ב" , יצרתי איתו קשר וגילתי בן אדם מדהים.

 

מי יתן וירבו בארצנו ובפורום אנשים כמוך.

 

בברכה טל.

 

אתה מגלה עכשיו מה שאני ורבים יודעים מזמן.

 

אורן

×
×
  • תוכן חדש...