Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודת סרק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולא ,אני לא מדבר על כל השעות שצברתי ליד תא המנוע ב-BX ,אלא על אופן פעולת המנוע בסל"ד סרק.

אחרי שהוא כבר מגיע לטמפ' עבודה - הוא מאוד לא יציב בסל"ד הזה , כאילו צילנדר אחד עובד חלש או משהו.

 

העניין הוא שכבר החלפתי את כל מה שקשור בהצתה (מלבד גוף המפלג),מכסה ,רוטור,חוטים,פלגים,וואקום .כמו חן הייתי אצל קרבורטוריסט , כיוון לי את התערובת (CO) - שכמובן הייתה בכלל לא בכיוון , ואמר שאין יותר מה לעשות.(לא צריך שיפוץ)

K-44 נוסה לפני 100 ק"מ (קופסה על חצי מיכל ,סל"ד בשמיים) , אבל ללא הועיל. הדבר היחיד הוא שזה היה לפני כיוון ה-CO ,כך שמאוד יכול להיות שכל הפעולה המבורכת לכאורה של ה-K44 , נעלמה לה ב"זכות" כמות הפחם שהמנוע ייצר עד לכיוון.

 

המנוע עצמו נראה לי תקין למדי , אין צריכת שמן , פלגים נראים בסדר ,לא רטובים או משהו (הם היו שחורים לחלוטין ,אבל שחור פחם , לא שחור שמן) , וגם מבחינת כח אין בעייה מיוחדת (190 על כביש 6 , ואז הספידומטר הפסיק לעבוד. 190 מ' לשעה כמובן ,שלא יהיו ספקות...).

 

ועכשיו שלב השאלה הזהה - K44 פעם נוספת ,הפעם באינפוזיה ? משהו נוסף?

פורסם
ניקית את הפלאגים, כן ?

 

איציק

 

לא ,טבלתי אותם בשמן עמוק והכנתי סופגניות :wink: :mm_tongu:

 

יצא טעים לפחות ? :mm_wink:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שמר, כמה ק"מ עבר המנוע?

 

אני די חששתי מאינפוזיה בנוסח איציק על מכוניותי הקשישות (תמא בת 10 ומונדיאו עם 170K ק"מ), אבל רציתי תוצאות. מזגתי BG למיכל כמעט ריק (באזור ה-12 ליטר דלק) וביצעתי נסיעה אגרסיבית (סל"ד לא יורד מ-4000) על 6-7 ליטר. בהחלט הורגש שינוי לטובה בפעולת המנוע בשני המקרים.

 

אגב, ביצעתי זאת גם עם ליקווי מולי לניקוי אינג'קטורים וגם אז הורגש שינוי לטובה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

המנוע עבר 130K ,צעיר עול ימים.

האמת אחרי ה-K44 אני חושב שיש שיפור , אבל עשיתי עוד דברים (כמו למשל להחליף כמעט את כל מערכת ההצתה ,או לפחות את החלקים שנשחקים) .

ככה המנוע מרגיש בסדר גמור ,הבעייה רק בסיבובי סרק , אפשר לחשוב איזה מנוע מירוצים זה... :?

פורסם
המנוע עבר 130K ,צעיר עול ימים.

האמת אחרי ה-K44 אני חושב שיש שיפור , אבל עשיתי עוד דברים (כמו למשל להחליף כמעט את כל מערכת ההצתה ,או לפחות את החלקים שנשחקים) .

ככה המנוע מרגיש בסדר גמור ,הבעייה רק בסיבובי סרק , אפשר לחשוב איזה מנוע מירוצים זה... :?

 

 

אפרופו BX ומערכת הצתה

הלכתי היום לבדוק בערך סדר גודל של מחיר למפלג שלי (405...), אמממ.... אמממ...... אמרו לי 1000 שקל!!!!!

 

שמר, אמרת שקנית ב-400 נכון? מדובר על חדש? של איזה חברה? ומאיפה קנית?

 

 

אה ואיציק, אמרו לי שהמפלג שלי הוא כנראה דוסיליה (Ducellier בערך)

יובל.

פורסם

אז תנסה להריץ את המנוע על BG עם מעט דלק במיכל, במונדיאו שלי זה חולל פלאים (מדובר על אוטו שלא ראה תוסף עד שהגיע אלי).

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
המנוע עבר 130K ,צעיר עול ימים.

האמת אחרי ה-K44 אני חושב שיש שיפור , אבל עשיתי עוד דברים (כמו למשל להחליף כמעט את כל מערכת ההצתה ,או לפחות את החלקים שנשחקים) .

ככה המנוע מרגיש בסדר גמור ,הבעייה רק בסיבובי סרק , אפשר לחשוב איזה מנוע מירוצים זה... :?

 

 

אפרופו BX ומערכת הצתה

הלכתי היום לבדוק בערך סדר גודל של מחיר למפלג שלי (405...), אמממ.... אמממ...... אמרו לי 1000 שקל!!!!!

 

שמר, אמרת שקנית ב-400 נכון? מדובר על חדש? של איזה חברה? ומאיפה קנית?

 

 

אה ואיציק, אמרו לי שהמפלג שלי הוא כנראה דוסיליה (Ducellier בערך)

 

יש שתי אפשרויות - דוסיילה או בוש.

אצלי יש בוש , מצאתי את הצרפתי , 400 ש"ח באמת ,חדש קומפלט. רק מה? זוית הרוטור הייתה ב-90 מעלות מהבוש ,כך שהייתי צריך לשחק עם כל החוטים וזה לא ממש הסתדר עם מנוע הפיז'ו (1.9) . ככה שבסוף החזרתי את המפלג והחלפתי מכסה,רוטור,וואקום (275 ש"ח ,מכסה ורוטור תוצרת FACET , תחליפי , ואקום מקורי של בוש).

למה אתה רוצה להחליף?יש בעייה עם המשקולות? אם לא תשקול הח' כמוני.

פורסם
אז תנסה להריץ את המנוע על BG עם מעט דלק במיכל, במונדיאו שלי זה חולל פלאים (מדובר על אוטו שלא ראה תוסף עד שהגיע אלי).

 

שי

 

נוסה כבר , לא עזר...לדעתי צריך אינפוזיה ישירה.

פורסם

פרט הסבר ונמק.

אין מצב שזו בעייה מהמנוע ?הייתי אצל קרבורטוריסט והוא טען שנראה תקין.

תראה,חשבתי בכיוון , אבל זה נראה ומרגיש כמו בעייה בצילינדר בודד ולא משהו כללי.

 

דבר איתי 054-588070

פורסם

הממממ....... הקרבורטורים האלה באמת נוטים להיות קצת.... חולים

 

בקשר למפלג, אני רוצה להחליף כי הואקום לא עובד, וכנראה שצריך להחליף חצי מהמפלג בשביל להחליף את הואקום (הבנתי שבמפלג של בוש לעומת זאת אפשר להחליף את הואקום בלי בעיה)

 

 

בקיצור אני מעדיף לקנות כבר בוש וזהו, למקרה שילך הואקום עוד פעם

ושמר, כמה עלה מכסה המפלג של FACET?

 

עוד משהו לאיציק, אמרו לי שאולי יהיה אפשר לפרק את הואקום הנוכחי שלי אם פותחים חצי מהמפלג..... אולי אני אנסה את זה, מתי שיהיה לי כוח אליו....

יובל.

פורסם

הרעידה הזו בסרק, ביחד עם הקרבורטור המעפן של ה BX-ים + הטיפול המסור שמקבל הרכב והמנוע גורמים לי לחשוד בכיוון הקרבורטור.

 

לכעורה, באמת יכולה להיות בעיה בצילינדר או אפילו שסתום - אבל אני יוצא מנקודת הנחה שמדובר ברכב שמור שקיבל את מה שמגיע לו כמו שכתוב בספר ולכן אני מתמקד דווקא בקרבורטור.

 

מתי לאחרונה בוצע ניקוי קרבורטור ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...