Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני די חדש בפורום וקראתי המון לפני שהתחלתי לכתוב, אני זקוק לעזרה שלכם בקניית המערכת לרכב החדש.

 

התקציב לא אמור לעבור את ה-2500-3000 ש"ח כולל התקנה.

 

מה שאני רוצה זה :

 

1.קומפוננטים.(קדימה)

2.רמקולים אחוריים.

3.סאב וופר מדוייק שלא יימרח לי בבגאז' (עדיף משהו שלא ידרוש תיבה של חצי תא מטען - ראיתי 12" של JL נחמדים)

4.מגבר. - יותקן מתחת לכסא שליד כסא הנהג ככה שלא אמורה להיות בעיה של חום.

5.HU - פתוח להצעות.

6.התקנה.

 

אני שומע את כל סוגי המוזיקה, מה שחשוב לי היא איכות - אני שם לב לכל דבר כמעט בסאונד מרוח בווליום גבוהה, מה שעושה אותי בעיקרון איש של SQ אני מניח.

 

אני מחפש בסופו של דבר במה רחבה וצליל נקי גם בווליום גבוהה.

 

תודה לכולכם מראש :-D

 

Reza

פורסם

בתקציב הזה לא תצליח לבנות מערכת איכותית

רק רדיו דיסק שיתן איכות צליל טובה עולה לפחות 900 ש''ח משומש

קומפוננט טובים 1000 ש''ח משומשים

רמקולים אחוריים בערך 500 ש''ח חדשים

 

ואתה חייב 2 מגברים

אחד בשביל הרמקולים כדי שיהיה לך מספיק עוצמה כדי לנצל אותם ולהוציא מהם את המירב

ואחד בשביל הסאב שנקרא מונו בלוק כדי שתוכל לנצל את הסאב

רק מגבר לסאב הכי זול שאני מכיר עולה 900 ש''ח ומונו בלוק חייב להיות עם סאב סוניק אחרת הוא לא שווה כלום

ועוד מגבר זה בערך 1000 ש''ח

 

התקנה

כל זוג רמקולים בין 80 ל 100 ש''ח זה כבר 200 ש''ח כמעט

התקנה של 2 מגברים לפחות 300 ש''ח יכול להגיע גם ל 500 בקלות ואפילו יותר

והרדיו דיסק נגיד שיסבסדו לך את ההתקנה אם תתקין הכל במקום אחד

 

זה בערך 6000 אלף ש''ח מינימום במידה ואתה קונה רק חלקים חוקיים שום דבר גנוב.

אם יש לך קצת סבלנות תוכל לחפש חלקים טובים משומשים שלא היו מותקנים הרבה ואפילו עם אחריות

או מציאות של דברים שאנשים ייבאו מחו''ל באופן אישי

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ואוו...לא שיערתי שהעלות כ"כ גבוהה. :shock:

 

האם באמת חובה מגבר מונו ?

 

מה אתה מציע לי לעשות ?

 

הסתכלתי על מערכות קומפלט ביד שניה של הפורום אבל אני לא מבין כ"כ - יש מצב שאתה מסתכל על מערכות שנמכרות קומפלט וממליץ לי על אחת ? זה יוכל לעזור לי המון !!

פורסם

אתה לא חייב מונו בלוק, אבל אתה מתאר את זה כאילו אתה רוצה מערכת ברמה גבוהה, וזה המחיר שלה.

אתה יכול להסתפק במגבר 4 ערוצים חזק יחסית,1000 ש"ח יד שנייה כמובן.

2 ערוצים לקומפוננט ועוד שניים לסאב בגישור.

רדיו דיסק אתה יכול למצוא ב700-800 ש"ח יד שנייה כמובן.

אני הייתי הולך על דוטק של מוראל או איי אנרג'י של הרץ רמקולים טובים!(בסביבות 1000 ש"ח חדש) ראה זאפ...

בהצלחה.

פורסם

בחור מהפורום הציע לי את המערכת שלו לקניה - בשימוש 3 חודשים, נקנתה לפני חצי שנה :

 

סאב:

http://img120.imageshack.us/img120/5272/subfocalqi7.jpg

 

הסאב עם תיבה מקורית

מגבר:

soundstorm fury series

http://www.deffaudio.com/store/images/fy3001d-ss.jpg

Model #FY1004 - 4-Channel 1000 Watt Amp

4x180 Watts RMS @ 4 Ohms

2x500 Watts MAX Bridged

 

קומפוננט:

focal 165 A1

http://213.8.106.75/pics/3/4/6/0/20120643c.gif

הספק : 120 וואט

הספק אפקטיבי: 60 וואט RMS

 

כל זה ב-2,200 ש"ח - שווה ?

פורסם

לא מצאתי אפשרות לערוך את ההודעה אז כתבתי אחת נוספת..

 

מה דעתכם על השילוב הזה במחיר שהם רוצים : http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=fc5f68c38684399c67544fc9b6097f85&productid=378

כמו כן איך החנות זאת ? יש למשיהו נסיון איתם ? כתוב אצלהם באתר שניתן לשמוע את הרמקולים בכל מיני ווריאציות וככה להחליט יותר טוב - מצויין.

 

והם קרובים אליי מאוד ככה שבכלל מסתדר לי :-D

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

למה שלא תיקנה קופוננט טוב לקדימה,רדיו דיסק טוב מגבר טוב

 

ובנתיים תחסוך אחר כך תיקנה סאב

 

ואם תירצה רמקולים לאחורה ותחבר אותם לרדיו דיסק

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם
לא מצאתי אפשרות לערוך את ההודעה אז כתבתי אחת נוספת..

 

מה דעתכם על השילוב הזה במחיר שהם רוצים : http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=fc5f68c38684399c67544fc9b6097f85&productid=378

כמו כן איך החנות זאת ? יש למשיהו נסיון איתם ? כתוב אצלהם באתר שניתן לשמוע את הרמקולים בכל מיני ווריאציות וככה להחליט יותר טוב - מצויין.

 

והם קרובים אליי מאוד ככה שבכלל מסתדר לי :-D

 

מה אתם אומרים ?

 

גם אני ועוד הרבה בפורום קנינו משם.חנות ממולצת מאוד.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

החלטתי לא להתקין רמקוליים אחוריים (כדאי להשאיר את המקורים?) ובמקום זה ללכת על :

 

1.קומפוננטים מקדימה

2.HU

3.מגבר - חשבתי על מגבר ארבע ערוצים > 2 ערוצים לקומפוננטים ועוד שני ערוצים בברידג' לסאב.

4.סאב (ראיתי שיש של JBL 12" ב-500 ש"ח בזאפ)

5.התקנה כמובן.

 

כל זה לא יכול להיכנס ב-3,000 ?

 

התחלתי לבדוק אופציות ביד שניה אבל אני ממש לא מבין בחלקים - בגלל זה קישרתי לכם הצעה אחת שקיבלתי - אתם יכולים לחוות את דעתכם עליה ?

 

תודה :beerchug:

פורסם

חברים אני חייב את העזרה שלכם דחוף !!!

 

האשה כבר משגעת אותי שאין לה CD ברכב...מה שאומר שאם אני לא אקנה יד שניה או אקפוץ ל-TOMACAR אני אמצע את עצמי קונה לה HU של NAKAMIHI באיזה 50 ש"ח...

 

הבנתם את הנקודה :wink:

פורסם

נו,מה בעיה?

 

קומפוננט:JBL או מורל פולס

HU: פיונר 5950

מגבר: Z4200

סאב:קיקר 12 CVR או C12.

 

יוצא בערך 3000 עם התקנה(אם אתה קונה הכל במקום אחד).

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

תודה רבה !

 

מה נותן צליל יותר מדוייק המורל / ג'יי בי אל ?

 

לגבי HU ראיתי בטומקאר אחד של CLARION ב-550 ש"ח עם USB בפאנל. - מכיר משהו עם USB ויותר זול ?

 

עוד הצעות אנשים ?

×
×
  • תוכן חדש...