Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הטעם בפתיחת כל השרשורים האלה?

 

אם זו תאונה עם נפגעים/ חלילה הרוגים אז המטרה היא לזעזע ולעורר מחשבה. אם זו תאונה קלה עם כלי רכב במצבים לא טבעיים אז זה לשם השעשוע.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

בדיוק באתי לכתוב על זאת עם הטויוטה... והשאלה שנשאלת... למה כשרואים תמונה כזאת באינטרנט, ההסבר תמיד מתחיל ב "נהגת רכב מסוג..."

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

WTF?!

איך?!

נגיד שהיא רצתה לצאת מהחנייה ונתנה גז עד הסוף(לא מאמין, אבל לצורך העניין), הרכב שלה עלה על מדרכה מאחור ועוד היה לה מספיק תנופה לעלות על כל הרכב שהיה מאחוריה. איך?????????????????????

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
נהגת מצטיינת.

 

אגב שמתי לב שלרכב הזה אין ממיר קטליטי, לא מוזר?

 

מה שבאמצע זהו דוד אמצעי המשמש למשתיק, לא ניראה לי זה ממיר..

 

לרכב יז בהחלט ממיר קטליטי, אך מיקומו הוא מייד לאחר סעפת הפליטה (בתא המנוע).

זה מיקום מקובל ברכבים חדישים מכיוון שבמיקום זה הממיר מתחמם במהירות רבה יותר ולכן מתחיל לפעול ביעילות מהר יותר.

ברוב הרכבים החדישים כבר אין ממיר בחלק התחתון של הרכב.

פורסם
נהגת מצטיינת.

 

אגב שמתי לב שלרכב הזה אין ממיר קטליטי, לא מוזר?

 

מה שבאמצע זהו דוד אמצעי המשמש למשתיק, לא ניראה לי זה ממיר..

אני לא יודע מה לעשות. אני בטוח שאישתי בוגדת בי. כל ערב היא יוצאת מהבית, אף פעם לא מספרת לאן, וחוזרת בשעות הקטנות של הלילה במצב רוח מרומם וריח של אלכוהול. כשאני מציע לאסוף אותה, היא אומרת שאין צורך, כי היא נוסעת וחוזרת במונית. ניסיתי לעקוב אחריה מהמרפסת, אבל היא תמיד יוצאת מאחורי הפינה של הבניין השכן, ולא רואים את האוטו שלוקח ומחזיר אותה. היום החלטתי לעקוב אחריה, ותפסתי עמדה מאחורי האוטו שלי. זה מקום כזה, שאותי לא רואים, אבל אני רואה מצויין כמעט את כל הרחוב. עכשיו אני מסתכל, ומה אני רואה?

אני רואה חלודה על דיסקיות הבלמים האחוריות! עכשיו אני בדילמה - מה עדיף לי לעשות, לשייף את הדיסקיות או לקנות חדשות?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
WTF?!

איך?!

נגיד שהיא רצתה לצאת מהחנייה ונתנה גז עד הסוף(לא מאמין, אבל לצורך העניין), הרכב שלה עלה על מדרכה מאחור ועוד היה לה מספיק תנופה לעלות על כל הרכב שהיה מאחוריה. איך?????????????????????

 

second that

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...