Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביררתי לגבי רמקולים והחלטתי להחליף גם את ההד יוניט

המוכר הציע לי ככה

פיוניר 2050

ורמקולים פיוניר 350W

מאחורה הוא חותך לי למידות על מנת שהרמקול יכנס (6X9)

ועל כל זה הוא גובה לי מחיר של 1100 ש"ח

זאת אומרת הד יוניט פיוניר 2050+ רמקולים 6X9 350 W פיוניר ועוד לחתוך בפח.

יש לציין כי מותקנים אצלי מקדימה רמקולים של BOSS שבשימוש אולי חודשיים.

 

אשמח לדעתכם המקצועית לגבי איכות הסאונד(לא מחפש משהו מפוצץ אלא משהו עם איכות

סאונד סבירה גם בווליום גבוהה) וכמובן לגבי המחיר.

 

תודה:)

פורסם

בזאפ הרמקולים מוצעים החל מ350 ש"ח

והרדיו דיסק החל מ450 ש"ח

ביחד זה יוצא 800 ש"ח

 

שכחתי לציין שהוא נותן לי אחריות 3 שנים על המכשיר!

אולי זה שווה יותר....

 

אז בסופו של דבר זה יוצא 800 שקל הרכיבים +עבודה ב1100

זאת אומרת 300 שקל עבודה. ממש נשמע לי אחרת עכשיו

אם אני אוריד אותו בעוד מאה ש"ח? מה דעתכם ותודה על התשובות.

פורסם

למה אתם קופצים ישר ואומרים יקר?

על איזה רכב מדובר??

 

מכשיר של עוזי רדיו מתומחר בחנויות ב650 ש"ח

רמקולים כאלה ב350-400 ש"ח

כבר יש לנו סביב ה1000ש"ח ועוד לא דיברנו על עבודה!

אם יש לחתוך פח מאחורה גובים על זה בין 120-200 ש"ח.

 

אני חוזר ושואל איזה רכב מדובר.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

מה שגם האינטרנט הוא לא בדיוק מקום להשוואה כי כמעט ברוב המקרים המחירים אצל המתקינים ובחנויות יהיו קצת יותר יקרים מאשר באינטרנט. תזמין באינטרנט תראה מה יקרה.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

מי שאומר לא לגעת ברמקולים של פיוניר טועה... לפי דעתי ונסיוני המרובה מאוד..בהמון חברות בכמעט כל סוגי הרמקולים/סאבים/רדיודיסק/מגברים..

 

הרמקולים הנ"ל הכי טובים שיש להם בתור 6/9 חוץ מדגם אחד שיצא לפני 4 וחצי שנים שהוא ה260 וואט הלבן.. מי שמכיר

הרמקולים הנ"ל (350) עם מגבר נשמעים מעולה..

 

אם אתה מחבר לרדיו דיסק הייתי ממליץ לקחת רמקול של עד 150 וואט.

 

אל תאמרו סתם דברים לפני שבדקתם!

 

שבת שלום.

 

אביעד

×
×
  • תוכן חדש...