Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל הצעירים והצעירות שפה.. שחושבים שהם יודעים הכל

כנראה לא עברו הרבה בחיים שלהם בנוגע למערכות שמע..

 

וכן יש זבל ויש זבל.. אני לא אמרתי שפיוניר זאת "ה"חברה.. אני פשוט אמרתי שלא הייתי מזלזל ברמקולים שהבחור פה דיבר עליהם.. הם רמקולים טובים למחיר..

 

ואם סתם אתם חושבים שמה שיש לי ברכב זה פיוניר ובגלל זה אני אומר שהם טובים אז הוא טועה בגדול..

 

הדבר היחיד שיש לי באוטו שקשור לפיוניר הוא ההד יוניט..

 

ול- e_m777 בוא נשמע למה לא להתקרב לפיוניר?? תשכנע אותי למה לא..

 

ומי שרוצה לבוא לשמוע מה לי יש באוטו מוזמן.. ואולי תחשבו קצת אחרת ממה שאתם חושבים עכשיו..

פורסם

shorlakk....מצויין! :-P

 

אביעד כ. כתב:

לכל הצעירים והצעירות שפה.. שחושבים שהם יודעים הכל

כנראה לא עברו הרבה בחיים שלהם בנוגע למערכות שמע..

אביעד, אני לא יודע למי קראת צעירים, אבל לפחות שני החבר'ה שהגיבו לך, בכלל לא צעירים (אולי בנפשם :lol:)

ולהגיד שהם לא עברו הרבה בחיים שלהם בקשר למערכות שמע, זה פשוט זלזול וילדותיות לשמה.

באמת, אולי תוכל להועיל ולפרט אילו מערכות שמעת שאתה מדבר כך?

ואם אתה רוצה להשויץ במערכת שלך, אתה מוזמן להגיע למפגש...ואז כבר נחליט.

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

מקווה להגיע למפגש.. אולי תבינו מה אפשר לעשות ברכב..

 

מינימום כסף מקסימום תוצאה..

 

והמחמאות לא באו ממני... אלא מאנשים ששמעו אתה..

 

רק ליתר דיוק מדובר על קומפוננט של אמ בי קוורט 5/7 + תוספת של טוויטרים של סט שאהבתי מחו"ל

6/9 של אמ בי קוורט שתואם את הקומפוננט

וסאב פשוט.. שבשבילי עושה את העבודה כי אני אוהב באס.. חברה? eton

 

והכל במחיר של 4000 אלף חוץ מהסאב שהוא יד שנייה

 

ולגבי ההד יוניט שהוא 8650 צבעוני.. =]]

 

איכות מעולה.. עוצמה.. בתוך הרכב מעולה.. מחוץ לרכב.. לא משהו.. כי זה לא מעניין אותי כל כך...

 

תהנו או לא זה לא מעניין כי אני נהנה מכל רגע לשבת אצלי ברכב.. וזה לא רק אני... הרבה דיברו על הסט שבניתי מקדימה =-P

פורסם

אז ככה חבר'ה

בסוף קיבלתי הצעה שונה והלכתי עליה!

ההד יוניט נשאר אותו הדבר Pioneer 2050

אבל הרמקולים שודרגו ל460 W

והתווסף מגבר 1200 W לחבילה (4 ערוצים)

 

המערכת פשוט נשמעת מצוין ואני נהנה מכל רגע :) (אבל משהו חסר, לא ממש אבל חסר לי, וזה באס :S)

השאלה שלי כזאת, כרגע הרמקולים שציינתי למעלה מחוברים למגבר

וזה מותיר לי שתי יציאות, אני רוצה לנצל את שתי היציאות הללו בשביל לחבר סאב חמוד.

 

יש הצעות?:)

פורסם

אהבתי את הסרטון :-)shorlakk

 

מה 1200 ו 460 W

זה RMS , PEAK או מהשהו אחר שמתחיל באות W ? :-)

תשתדל להיו יותר מדויק כשאתה מציין נתונים כמו כן רצוי גם לציין את הדגם

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

לי באופן אישי,בניגוד לחלק מהאנשים כאן, אין התנגדות גדולה לרמקולים של פיוניר

בסופו של דבר הכל תלוי בתקציב שלך אבל...

משום מה, בישראל, עשו מפיוניר מינימום פרארי, ככה זה כשדברים כאן הולכים לפי עקרון העדר (מישהו אמר מאזדה)

לפיוניר יש הרבה דברים מצוינים שמתחרים ברמה הגבוהה, אבל לא הכל ככה,רמקולים (לפחות ממה שצא לי לשמוע) לא בין אלה.

אני יכול לומר שכשאני התלבטתי בזמנו בין הקנווד לפיוניר-הכי חזקים והכי יקרים, מה שהכריע את הכף חוץ מנושא הסאונד היתה העובדה שבפיוניר החלקים הפנימיים ברמקול מחוברים באמצעות דבק לעומת הקנווד ששם הכל מולחם.

עכשיו, אני בטוח שכולנו מבינים את המשמעות של זה כאשר הרמקולים נחשפים לשמש הישראלית...

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

×
×
  • תוכן חדש...