Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע מי החברה שמייצרת את המקורי לפולו?

האם זה ALG‏? למיטב ידיעתי זאת חברה ישראלית..

למה המחירים בצ'מפיון דימיוניים

אשמח לעזרה ממי שיודע

פורסם

MAN

זה היצרן שמייצר את המקורי‏?‏‏?‏

מאיפה להשיג באיזור המסגר? ‏

 

 

צ'מפיון האלה כאלה יקרנים לקחו לי היום כמעט 80שח על פילטר שמן ו15שח על הבורג אלו המחירים? הייתי בטוח מקסימום 5 על הבורג יקחו ו50~ על המסנן, מסנן דלק מקורי עולה 205שח לפני מעם

מצטער על האופטופיק אבל הייתי חייב

:)

פורסם

קניתי בסוף מהיבואן (פרוגרסס)

הביאו לי פילטר של MANN אבל כתוב עליו שהוא מיוצר בדרום אפריקה, זה לא אמור להיות מיוצר בגרמניה?

בכל מקרה יש שיפור מורגש..

פורסם

כמה BOSCH אמור לעלות ומאיפה אפשר לקנות באיזור המסגר? (יעזור לכל מי שצריך ובטח יש פה עוד שצריכים)

 

בכל מקרה במחיר של מקורי אפשר לקנות 3-4 פילטרים תחליפיים אז אני בטוח שמי שממש מתדלק בדלק גרוע עדיף לו להחליף למסנן דלק תחליפי איכותי כל 10,000 מאשר לשים אחד מקורי כל 30,000.

פורסם

איכות הפילטרים של MANN לא נופלים מאיכות הפילטרים של בוש או של המקורי, גם אם הם מיוצרים בסין.

חוץ מיזה ש-MANN הוא ספק OEM של VAG, כך לפחות היה לא יודע לגבי היום

 

אתה יכול לשים MANN ולהיות רגוע ששמת פילטר איכותי

אלה אם כן הוא מזוייף

 

קומט את פרוגרס הם יבואנים של MANN ככה שאתה יכול להיות רגוע ולדעת שקנית מוצר טוב איכותי ומקורי

 

אגב כמה הוא עלה לך?

פורסם
כמה BOSCH אמור לעלות ומאיפה אפשר לקנות באיזור המסגר? (יעזור לכל מי שצריך ובטח יש פה עוד שצריכים)

 

בכל מקרה במחיר של מקורי אפשר לקנות 3-4 פילטרים תחליפיים אז אני בטוח שמי שממש מתדלק בדלק גרוע עדיף לו להחליף למסנן דלק תחליפי איכותי כל 10,000 מאשר לשים אחד מקורי כל 30,000.

 

רק שיש לך טעות קטנה בגישה,

פילטר פחות איכותי יסנן פחות טוב ולא יסתם מהר יותר.

אם תתקין פילטר פחות אייכותי לא יעזור אם תחליף אותו פעמיים ביום, הוא פשוט יסנן פחות טוב.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...