Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרטתם רכב זר. האם תשאירו פרטים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רואים שאף אחד פה לא חי בתל אביב.

 

בתל אביב אתה משפשף כל יום שני אנשים כדי להכנס לחניה ועוד שניים כדי לצאת, פגיעות פגוש בכלל לא נחשבות ובדרך כלל גם שיפשוף קל עובר בקלות. במהלך השנה ומשהו שחייתי במרכז תל אביב פגושי הרכבים שלי גילו משמעות לקיומם ...

 

גם במקרים אחרים אם ייוצא לי לנגוע ברכב, רק אם יהיו סימנים ברורים אני אשאיר פתק, וגם אז אני אהסס. השארת הפתק תהיה בגלל המחשבה שמה אני הייתי מרגיש אם הייתי במקומם.

 

וסיפור קצר, לפני כמה זמן יצאתי עם מישהי, זה היה אחרי התאונה של הרכב שלי והייתי קצת הפוך, נכנסתי ברוורס עם הרכב של אחי ופתאופ שמעתי מכה.

 

חניתי, יצאתי מהרכב ואני רואה שהוו גרירה של הטנדר המגודל השאיר סימן רציני ביותר בחזית הרכב המסכן.

 

חשבתי מה לעשות, חיפשתי דף ועט ופתאום מולי הגיעו המשפחה, נכנסה לרכב מבלי להבחין ונסעה לדרכה.

 

יצאתי בפוקס :-)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברור שמשאירים טלפון.

 

הנזק המקסימלי יכול להיות ההשתתפות העצמית שלי אז לפשוט רגל לא אפשוט וגם לא אהיה רעב ללחם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ר

 

חניתי, יצאתי מהרכב ואני רואה שהוו גרירה של הטנדר המגודל השאיר סימן רציני ביותר בחזית הרכב המסכן.

 

חשבתי מה לעשות, חיפשתי דף ועט ופתאום מולי הגיעו המשפחה, נכנסה לרכב מבלי להבחין ונסעה לדרכה.

 

יצאתי בפוקס :-)

 

 

זה אולי הסיפור הכי מצחיק ששמעתי!:lol:

אני חושב לפעמים מה הייתי עושה..

ואני מניח שאם הייתי גורם נזק הייתי משאיר פרטים רק מהסיבה

שהבן אדם המסכן לא עשה כלום לא נכון

ופתאום נוחת עליו חשבון למוסך בשביל לתקן משו שהוא לא עשה.

 

אני פשוט לא הייתי רוצה שיעשו לי דברים כאלה, הייתי מתבאס ממש.

 

 

חוץ מזה ישבתי ליד אוטו של חבר וחיכיתי והגיעה מישהי לחניון, היא חנתה עם הראש פנימה לחניה(לא חניה במקביל) ואז עשתה רוורס כדי להסתובב לצאת מהחניון,(מדובר על גברת מבוגרת ממש שמעשנת סיגריה ביד שמאל וביד ימין משחקת עם ההגה והגיר האוטומטי שלה) הרוורס היה בלי להסתכל אחורה על כלום!! (אין דברים כאלהה,השתגעתיי) וחנתה מאחוריה מכונית והיא צירפתה את המכונית והרימה אותו (מניח שבגלל הקפיצים של הרכב הוא התרומם כזה) היא מסובבת את ההגה עם יד אחת בצורה זקנה למדי! (לוקחת את הזמן שלה) וממשיכה לסוע!

 

באמת שלא מצליח להבין איך המוח של אנשים מסוימים עובד..

וחבל שאני ינסה להסביר איך אני חושב שהוא עובד כי אז זה פשוט לא ייגמר.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

לפני כחודש עיקמתי לרכב חונה בחניה את הפגוש. עוד אני כותב פתק, יוצאת אשה מהחנות הסמוכה, נכנסת לרכב ובאה לנסוע. עצרתי אותה, והסברתי לה מה שקרה. בלי לחשוב פעמיים היא התחילה לצעוק עלי שכל עיקומי הפגוש (הרבים) באשמתי.

אמרתי לה שאני יודע בדיוק מה עשיתי, ואני זה שפנה אליה. השארתי לה טלפון, ביקשתי שתיגש למוסך לקבל הצעת מחיר ותחזור אלי.

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד לא חזרה...

פורסם

לפני שבוע חניתי ל5 דקות בחניון, כשחזרתי הדלת הימנית ברכב(שכבר הוחלפה פעם אחת!) הייתה חצי מעוכה לבפנים(הלכה הקורה הפנימית ואיתה הלכה גם הדלת) :cry:, לא השאירו לא טלפון ולא בטיח.

 

חוסר מזל עצוב.

 

לפני שבועיים פגמו בהונדה החדשה של אמא שלי מאחור, עיקמו את הפח שליד הפנס האחורי ואת הפנס שברו, נזק רציני, הם יצאו מהרכב, ושכן שראה המולה ליד הרכב חשב שבעלי הרכב והפוגעים הסתדרו, אבל אנחנו לא היינו שם, הפוגעים נסעו והשכן שראה אותנו מחפשים מכוניות עם שפשופים כחולים באותו הגובה נזכר במה שהוא ראה יום קודם, הוא לא טרח לבדוק בכלל אם באמת הוחלפו פרטים, הוא ראה טוב טוב את הנהגת אבל כנראה שהיא לא מכאן, אפילו הייתה לו הזדמנות לכתוב את מספר הרכב, סוג וצבע, אבל כנראה שזה היה קשה מדי עבורו, למרות שהוא ראה את הרכב הזה חונה באותו המקום יום יום בשנה האחרונה, חבל.

פורסם

אם המכה מכוערת אני משאיר פרטים אם זה משו קטן כנראה שאני ממשיך לנסוע (עם מצפון לשעה בערך)

לא קשור לסיפור שלך אבל משעשע.

לפני חודש חזרתי רוורס ופגעתי במאזדה חדשה כשהנהגת בתוכה (חנתה באמצע הכביש ולא ראיתי אותה) הפינה של הטמבון נכנסה פנימה והתחלנו להחליף פרטים בליווי צעקות, אני מסביר לה יפה שבשביל זה יש ביטוח והיא כמו אמריקאית טובה נכנסת להיסטריה וצועקת.

בעודנו צועקים נשמע שוב רעש אבל הפעם זה היה הפח שכנראה נמאס לו לשמוע אותנו וחזר למצב הנורמלי שלו :)

פתאום הנימה השתנתה והתפייסנו :)

פורסם

לאחותי יש 306 5 דלתות שהיה לה צבע יפה עד ללפני שבועיים.

הרכב חנה מול הבית שלי (אני משתמש בו הרבה ) .

ברחוב שלי כל החניות בצד שמאל ,רחוב ללא מוצא .

הרכב חנה עם צד ימין פונה לכביש ,מכיוון שאני עם יד מגובסת חברים נוהגים לי ברכב.

אני בא להיכנס לרכב פתאום רואה שכל הצד מגולח , כשאני אומר כל הצד אני מתכוון , לכנף קידמית שיפשופים ושקע שתי דלתות שיפשפים חזקים ושקעים, ועיקומים בכנף האחורית.

 

לא פתק ולא נעליים.

 

די מהר הבנתי מי מהשכנים זה , לפי גובה המכות זה לא יכל להיות פריווט , הסתכלתי על כל רכבי השכנים למרות שידעתי למי אני מחכה,לטנדר , כשהוא הגיע ראיתי שכל הדפיקות והשיפשופים מתאימים בול,כולל צבע +צבע יסוד מהפגוש ברזל .

הוא כמובן מכחיש וטוען שם זה היה הוא ,הוא בטוח היה משאיר פתק .

 

אגב הדבר הכי מצחיק שהוא אמר זה שזה רכב חברה אז מה אכפת לו להודות ( כן בטח הקצין רכב שלך מחלק פרסים למי שעושה הכי הרבה תביעות ביטוח ).

 

מה עושים?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מן הסתם רוב האנשים לא משאירים פרטים מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא רוצה להוציא כסף ולא רוצה להפעיל את הביטוח שלו סתם בשביל ששנה הבאה לא יעלה לו יותר.

 

לי אישית 3 פעמים הכניסו לי את הדלת פנימה עם מכה רצינית מפג'וש ולא השאירו פרטים.

 

אבל דיי בפעם אחת שאני אתפוס מישהו עושה את זה בשביל לתבוע לו את הצורה.

פורסם

אגדה שהיתה באמת. לפני שלושה שבועות "קיפלתי" לרכב חונה את המראה השמאלית. עצרתי בצד, ניגשתי לרכב וישרתי אותה חזרה. באותו רגע מגיע בעל הרכב. אני מנסה להסביר לו מה קרה ושיבדוק אם יש נזק, ואז הוא מתחיל להתנצל ולהגיד שהוא ישלם על הכל ולא לדאוג. הסברתי לו שאני פגעתי בו, והוא ממשיך להתנצל. אח"כ הבנתי שהוא בעצם החנה על אדום לבן ולא השאיר לי הרבה מרווח תנועה.

אבל יש גם כאלו. היה נחמד לפגוש אנשים טובים, ישרים ואדיבים באמצע הדרך (גם אם החנו במקום אסור).

פורסם

עזוב את היותי אדם דתי, אבל כאדם עם דרך ארץ נורמלית ללא ספק הייתי משאיר פרטים ומשלם כמו גדול.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

כבר קרה לי בעבר ,

השארתי פתק ומספר טלפון...

הבנאדם התקשר פעם אחת, הסברתי לא מה שקרה ושאני אשלם על הנזק...

ומאז לא שמעתי ממנו .

גם יצאתי גבר גבר וגם לא שילמתי שקל 8).

לכי תכיני לי את החליפה של האיומים...!

פורסם

ידידה שלי כבר אכלה אותה, ששפשפה אונו בדלת. ממש בקטנה.

לפי מה שהבנתי ממנה האונו הייתה חבוטה לגמרי, ובכל זאת היא השאירה טלפון.

התמימה לא צילמה את המכה.

 

ואכלה אותה בהשתתפות עצמית של תיקוני פחחות מא' ועד ת'.

GS300.

פורסם
רואים שאף אחד פה לא חי בתל אביב.

 

בתל אביב אתה משפשף כל יום שני אנשים כדי להכנס לחניה ועוד שניים כדי לצאת, פגיעות פגוש בכלל לא נחשבות ובדרך כלל גם שיפשוף קל עובר בקלות. במהלך השנה ומשהו שחייתי במרכז תל אביב פגושי הרכבים שלי גילו משמעות לקיומם ...

 

גם במקרים אחרים אם ייוצא לי לנגוע ברכב, רק אם יהיו סימנים ברורים אני אשאיר פתק, וגם אז אני אהסס. השארת הפתק תהיה בגלל המחשבה שמה אני הייתי מרגיש אם הייתי במקומם.

 

וסיפור קצר, לפני כמה זמן יצאתי עם מישהי, זה היה אחרי התאונה של הרכב שלי והייתי קצת הפוך, נכנסתי ברוורס עם הרכב של אחי ופתאופ שמעתי מכה.

 

חניתי, יצאתי מהרכב ואני רואה שהוו גרירה של הטנדר המגודל השאיר סימן רציני ביותר בחזית הרכב המסכן.

 

חשבתי מה לעשות, חיפשתי דף ועט ופתאום מולי הגיעו המשפחה, נכנסה לרכב מבלי להבחין ונסעה לדרכה.

 

יצאתי בפוקס :-)

מי מופתע, בגלל זה אני בחיים לא יגור שם רק בגלל זה ובגלל כל הכבישים והפקקים.


×
×
  • תוכן חדש...