Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרטתם רכב זר. האם תשאירו פרטים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רואים שאף אחד פה לא חי בתל אביב.

 

בתל אביב אתה משפשף כל יום שני אנשים כדי להכנס לחניה ועוד שניים כדי לצאת, פגיעות פגוש בכלל לא נחשבות ובדרך כלל גם שיפשוף קל עובר בקלות. במהלך השנה ומשהו שחייתי במרכז תל אביב פגושי הרכבים שלי גילו משמעות לקיומם ...

 

:-)

עכשיו שאתה אומר את זה יש משהו בזה.

אנחנו מחזיקים כבר 5 שנים באוטו שלנו והפעם היחידה שמישהו דפק לנו את האוטו בחניה זה היה בתל אביב החנתי אולי חצי שעה שם.

אחת מהפעמים היחידות שאנחנו מחנים בתל אביב.

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני גם גר בת"א אבל לא במרכז העיר אלא יותר בדרום קרוב לחולון

 

פעם פעמיים החניתי ברוטשילד ודפקו לי תטמבון תיקנתי את זה לבד דרך קומבינות אבל לא השאירו אפילו פרטים אולי מתוך הרגל

בכל מקרה אם אני הייתי פוגע כמובן שהייתי משאיר פרטים .

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם
רואים שאף אחד פה לא חי בתל אביב.

 

 

לא גרתי לא אגור ולא יגור , כבישים,פקקים, חניה איפה??!!! ... לא יהיה הלאה...

בהצלחה לכל הגרים בתל אביב :wink:

לכי תכיני לי את החליפה של האיומים...!


×
×
  • תוכן חדש...