Jump to content

efizelig

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

הנקודות של efizelig

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לגמרי לא מרגש, במבצע הקודם הייתה לי הצעה יותר טובה מזאת... מה שכן מרגש זה הפינת קפה שעשו שם. (בהרצליה)
  2. efizelig

    איביזה 1.2 tsi

    היה לך ניסיון עם ה1600 ? כמה מורגש הבדל במומנט ביניהם ? (היה לי לפני מספר חודשים את אותו הרכב, עברתי טוטאל לוסט) אחד הדברים שהפריעו לי , זה הרעש המוגזם שה1600 מוציא כאשר הטורים עולים.
  3. efizelig

    איביזה 1.2 tsi

    תן קצת פרטים, על איזו רמת אבזור מדובר SC/Style/Reference , ידני/DSG , צבע/לבן ??? קיבלתי הצעה של .... 108950 ש"ח , SC ,ידנית, לבנה .... + ג'אנט 215/40R17 SAGA , על הכביש +עלוקה. כאשר הג'אנט מתומכר 4309ש"ח .... ויש מצב שאני אוותר עליו . ככה שזה יוצא 104600. כאמור לבנה , תוספת צבע אם אני לא טועה 2000 ש"ח.
  4. לא בארץ כרגע, מי שיכול לעדכן .... אני בטוח שעוד אנשים מחכים לשמוע. תודה.
  5. הרכב והעלוקה .... הם מפברואר 2011. אני מניח שגם ברכב החדש ידרשו את אותו הדבר בדיוק כמו שביצעתי לפני 5 חודשים עם הרכב הנוכחי. כך שכן , זהו שיקול. נותנים לך מחירון על רכב אבל לא מחשיבים בתוכו מתקן שהם דרשו בשווי 600 ש"ח.
  6. שבוע שעבר עברתי תאונה,שלא באשמתי, הרכב הוגדר כטוטאל-לוסט. שבוע וקצת מאז התאונה, הביורוקרטיה והטפסים המעיקים הגיעו כמעט לסופם. היום למעשה קיבלתי כבר תשובה מהשמאי לגבי מה שאני אקבל חזרה. --- (הערה הצידה, המחירון יותר גבוה מערך הרכב שנקנה במבצע של סיאט, כך שיש חצי נחמה ) --- אז ככה, ברכב שנמצא כרגע במגרש מותקנת עלוקה (שהביטוח עצמו דרש אותה) שילמתי עלייה בקניית הרכב 660 שקלים, השמאי לא התייחס וגם את הביטוח היא לא כל כך מעניינת.... מבחינתם שאני אפרק אותה ואקח אותה יחד עם ה-30 ליטר דלק שאותם קיבלו במתנה ממני, ככה אני ... בן אדם מפרגן סה"כ. אותה העלוקה עתידה לעבור לרכב החדש שאותו אזמין בעוד חודש חודשיים, שאלתי, 1. האם ניתן לתבוע החזר על פירוקה , שכן עליי לבוא עם בעל מקצוע למגרש? 2. (למרות שלא רלוונטי פורם הנ"ל רוצה לחסוך פיצול) האם ההתקנה הנוספת תיהיה תקנית ברכב החדש או שישאלו שאלות ויעשו בעיות בצ'מפיון ? תודה אנשים, מוזמנים לבוא לשאוב את הדלק מהרכב .....
  7. כרגע הפעלתי(תבעתי את המקיף של עצמי) את הביטוח, מכיוון שהצבא מתנהל אחרת מחברות ביטוח סטנדרטיות (חברת ענבל), במקרה של תביעה הטיפול לעיתים מגיע עד ל90 יום . לכן המקיף הופעל, כאשר במידה והייתי משלם השתתפות עצמית היא הייתה מוחזרת לי בסופו של התהליך. (כפי שהבנתי מימך אני לא משלם אותה). תודה על התשובה המפורטת חבר. בעייה אחרת, כרגע אין במלאי ואין אפילו צפי לאיביזות לבנות חדשות כמו הנוכחית שהלכה לה.
  8. 1. התכנון שלי גם ככה לקנות את אותו הרכב רק עם הTSI אז אם חברת הביטוח מעוניין לעשות זאת בשמחה. 2.זה חדש לי לגבי המקיף שיוחזר, תיאורטית גם אם אני אשם אני אקבל אותו ?
  9. אגב, מחירון הרכב "משומש" - 103K. בפועל.... מחיר הרכב המלא + ריביות ופתיחת חשבון הלוואה + ביטוח צד שלישי שהולך לפח + אגרת רישוי = 96K ככה שהשאיפה להוציא כ-7K מהסיפור לטובת הרכב החדש.
  10. תודה חברים על המענה המהיר, פשוט ותמציתי. כמו שזה נראה, השמאי בדק היום, המוסך טען שהנזק גבוה מאוד. עדיין אין החלטה, אבל הבנתי מאחורי הקלעים שהרכב הולך לכיוון השבתה. התביעה היא של הביטוח שלי את הצבא... סופה צבאית שנכנסה בי מאחור (כמובן שאני מבוטח צד שלישי), כך שנקווה לחסוך את שאר העלויות (השתתפות עצמית + האחוז הנוסף) ולצאת כמה שפחות מבוזבז מהחוויה שגם ככה לא נעימה וידידותית .
  11. ברשותי רכב חדש 2011 שנקנה במבצע של סיאט ב90K . אתמול נכנסה בי סופה צבאית מאחור ויש סיכוי שהשמאי ישבית את הרכב (טוטאל לוס) . מספר שאלות, במידה ויוכרז הרכב כטוטאל לוס והיות והרכב משועבד, א. מהי השיטה לפיה מוחזר ערך הרכב לי/ולחברה המלווה? ב. איך תשפיע העובדה שמחירון הרכב גבוה מסכום הרכב ביום הקנייה (בעקבות המבצע) ? ג. האם קיימת אפשרות לקניית רכב חדש מאותה הסוכנות בהנחה מסויימת עקב הנסיבות? העיקר הבריאות .... נתנחם במינימום הפסד .... תודה לעוזרים.
  12. שבת שלום חברים, מישהו יודע האם ניתן לשדרג את המזגן המכני (climatic) כמו שמופיע במפרט, לדגם הדיגיטלי.... המזגן הנ"ל מקבלים אותו במבצע של הSC ב90K . תודה, ואם אפשר גם לקבל עלויות, אשמח.
  13. הוזמן החומר .... תמונות כשיגיע באיכות גבוהה , איביזה 2011 לבנה , נקווה לטוב , שבת שלום.
  14. פולו מקבילה במחיר - היא הידנית 1.4 גירסה בסיסית - עכשיו במבצע 88K ברמת איבזור דומה ,לא הצלחתי למצוא, מניח שנושק ל100K + .
  15. 1.לגבי הביטוחים של הרכב --- העניין הוא שערורייתי !!! ההצעות שניתנו לי בתחילה היו בסביבות 5.5K ונושק ל 6K (בן 26 , ללא תביעות עבר , ביטוח פתוח לנוסעים) בהמשל בירורים לגבי הSC, לאבא שלי , נתנה בחברה מסויימת - 4200 , לי.... 4900 הנחה , על שאנחנו מבטחים 4 מכוניות באותה חברה. לאחר בירור דרך "חבר" (חברת אלון) שנתנו הצעת של 4600.... הצלחתי להשוות את שאר החברות לאותו המחיר. פשוט לא לעניין הפרשי מחירים, לא רוצה לדעת כמה נהג צעיר ישלם. 2.נניח ואותו צעיר רוכש דרך חברת מימון, כיצד הוא יכול למכור אותו ? הרי הרכב משועבד לבנק....
×
×
  • תוכן חדש...