Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקניית יאריס T או 206XS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנהוג על היאריס רק מעט פעמים וההתרשמות שלי היא שנכון, התחת יותר שמח והרכב משנה כיוון יותר טוב מ-XS מקורית, אבל לא הייתי מגדיר את זה כ"הרבה יותר ספורטיבית" ובטח שלא משווה את ה-XS ליאריס 1.3.

 

קיים הבדל לטובת היאריס מבחינת התנהגות, אבל הוא בערך כמו ההבדל של ה-XS מבחינת כח - לא כזה גדול עד שזה נהיה פאקטור משמעותי.

בטח ובטח כשמדובר בהבדל של 15K, תשקיע כעשירית מהסכום הזה ב-206 ותקבל חדות ותחת שובב (אנטירול אחורי עבה וסטראט קדמי עליון).

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בנוסף גם מערכת בלימה שונה (זהה ל-GTI) ומנוע עם פוטנציאל לא רע לשדרוגים.

 

בקיצור אייל - אם אתה לא יודע אל מה אתה מדבר (ובמקרה הזה - אתה לא), עדיף לא לזרוק דברים באוויר.

 

 

Scally - לדעתי, אין ליאריס איזה יתרון גדול שאפשר להצביע עליו לעומת ה-206, לכל אחת מהן יש את הנקודות החזקות והחלשות שלהן ובסופו של דבר זה עניין של העדפה אישית.

תראה את 2 הרכבים ותתרשם בעצמך, ולאחר מכן תחליט מה יותר מתאים לך.

אישית - אני הייתי הולך על האקזמפלר השמור יותר ולא ננעל על אחת מהן.

 

ההנחת יסוד היא קודם כל אקזמפלר מושלם ורק לאחר מכן הדגם עצמו.

נכון לעכשיו יש בכוונת 1-2 206 (לאחת אנחנו מחכים לספר טיפולים לפני שנפגש עם המוכר, והשניה צריך להתקשר לפרטים) ו1-2 יאריס (אחת צריך להפגש והשניה צריך להתקשר לפרטים)

 

אני לא מתפשר בשום פנים ואופן, לא ק"מ גבוה (ואפילו כולן עם נמוך) לא יד גבוהה (כולן יד שניה) ובלי שום תקלות בעיות תאונות.

 

פשוט מהדהדת בי הסטיגמה הישראלית על פיז'ו...

פורסם
יצא לי לנהוג על היאריס רק מעט פעמים וההתרשמות שלי היא שנכון, התחת יותר שמח והרכב משנה כיוון יותר טוב מ-XS מקורית, אבל לא הייתי מגדיר את זה כ"הרבה יותר ספורטיבית" ובטח שלא משווה את ה-XS ליאריס 1.3.

 

קיים הבדל לטובת היאריס מבחינת התנהגות, אבל הוא בערך כמו ההבדל של ה-XS מבחינת כח - לא כזה גדול עד שזה נהיה פאקטור משמעותי.

בטח ובטח כשמדובר בהבדל של 15K, תשקיע כעשירית מהסכום הזה ב-206 ותקבל חדות ותחת שובב (אנטירול אחורי עבה וסטראט קדמי עליון).

 

פחות קריטי לי התנהגות, כמו שאמרתי אני נטול נסיון. (ללא נסיון נהיגה כלל) אני לא יכול להעריך מה יהיו הדרישות שלי מהרכב.

 

לגבי ממתקים וצ'יפורים - לאחר הקניה, לאחר תאילנד, ולאחר התקבעות על מקום עבודה טוב.

ראיתי בקליות קדמיות ל206 - מדהימות... וגם אחוריות (לא כסופות...) כמובן רצוי גם מערכת טובה.

 

כל דבר בזמנו...

פורסם
השאלה היא איך אתה מנהל את החיים שלך. לפי סטיגמות ישראליות? או לפי מה שאתה מרגיש כנכון!.

 

אתה צודק, אבל...

 

מה שאני מרגיש כנכון לא תמיד יהיה המעשה החכם.

אם אני אגיד לך שתכננתי לפני 3 שנים על 205MI16 טורבו, זה יהיה חכם? או על תמא/קאפה טורבו, או על 1001 אפשרויות שלא באמת מתאימות לי. כי אין לי נסיון ואני לא יודע מה זה להחזיק רכב ואין לי אפילו חבר עם אוטו משלו (לא של ההורים הכוונה).

 

אני לא אוותר על ה206 בגלל סטיגמה של חוסר אמינות, אבל האמינות והצריכת דלק (נראה לי?) של היאריס קוסמת לי! ולאו דווקא בצדק...

פורסם

לפי השיקולים שלך אני ממליץ לך ללכת על ה-206.

אני לא רואה סיבה להוציא 15K מעל על יאריס בהנחה שמצאת 206 לא פחות שמורה (משימה הרבה יותר קלה כי מדובר ברכב הרבה יותר נפוץ).

 

בשנתיים שה-206 הייתה בבעלותי היו לי 2 תקלות (מלבד בלאי מובן של רכב בן 6-7 שנים), ואחת מהן, אני מאמין, נגרמה על ידי.

חשוב להגיד שב-206 שאתה מתכנן לקנות (משנתון 2003) מערכת החשמל שונה (ביחס ל-206 שהייתה בבעלותי) ובעלת מוניטין לא מזהיר (בלשון המעטה)

צריכת דלק באיזור 1:12-13 משולב.

 

נ.ב.

ב-15K אתה עושה אחלה טיול בתאילנד :-)

פורסם
היאריס תשמור יותר על ערכה מאשר ה206. גם נק' למחשבה.

ועל האמינות של טויוטה אין על מה לדבר.

 

לגבי שמירת ערך אני לא כ"כ בטוח לפי מה שבדקתי.

יאריס נופלת 8-11 אלף ש"ח בין השנתונים 05-02... לעומת הפיז'ו שעומדת על 5. הבדל עצום.

לגבי אמינות - זה פקטור, מצד שני בהפרש מחירים אני יכול לעשות אוברול.

פורסם
לפני שאתה נוסע על שתיהן, אני חושב שקצת לא הוגן לנהוג על רכב לא שלך, כשלא נהגת כבר 4 שנים. נק' למחשבה.

 

ברור, זאת הסיבה שאמרתי שאין לי מה לנהוג עליהן.

מילא הייתי נוהג לפני 4 שנים... המצב היה עוד טוב.

פורסם

אוקיי אנחנו בעיצומם של חיפושית ואני רוצה להעלות כמה בעיות.

מצאנו 206 עם ק"מ מאוד נמוך (פחות מ10 לשנה) ללא סאנרוף, ג'אנטים לא מקוריים, יד שנייה. הבחור רוצה מעל המחירון.

יש ברכב הפרש צבע במכסה מנוע (אבא שלי ראה לא אני אמר שזה פשוט צביעה לא טובה) ויש מכות קטנות.

את המערכת והדיבורית בלוטות' הוא לא כולל במכירה, אלא בתשלום נוסף. הוא רוצה 3 מעל המחירון.

השאלה שלי אם זה בכלל מוצדק?

מנגד, ראיתי 206 ב3 שנים יותר חדשה, בצבע שאני מאוד אוהב (תסכימו איתי שזה פרמטר חשוב מאוד), עם ג'אנטים מקוריים יפים, נראית מדהים בתמונות ועל הנייר במצב מעולה.

השאלה שלי אם שווה ללכת על פיז'ו החדשה, או להוסיף טיפטיפה וללכת על יאריס שנה אחורה?

אני משתגע מהשאלה כמה והאם שווה להשקיע באוטו מבחינת קנייה... סה"כ אני מעדיף להשקיע פחות (סביב ה50) אבל בשביל אקזמפלר מושלם אני לא יודע כמה שווה למתוח את התקציב כי בסה"כ יש לי וזאת לא הבעיה (טפו טפו טפו).

 

מה דעתכם בנידון?

 

נ.ב

יש הבדלים בשנתונים ביאריס T או בXS? (אני יודע שעד שנת 2000 בXS היה 90 כ"ס... מעבר?)

ביאריס יש צניחה בלתי מוסברת במחירון בין 04 ל03 - 11,000 ש"ח. יש הבדל בדגם?

פורסם

לא מכיר את השוק של היאריס.

לגבי ה206 - עד 2001 (כולל) היה מנוע 8 שסתומים 90 כ"ס. מ2001 הגיעו XS עם מנוע 16 שסתומים ו110 כ"ס. בשנת 2001 יש את משני המנועים.

סאן רוף ב206 הוא סימן שאלה רציני. מצד אחד זה בהחלט כיף ומוסיף לחווית הנהיגה (לפחות לדעתי). מצד שני, זה מקור כמעט בלתי אכזב לתקלות יקרות שכואבות בכיס. אני לא פסלתי קנייה של 206 מסוימת בגלל קיומו או אי קיומו של סאן-רוף, אבל זה כבר לשיקולך האישי.

אתה תמצא המון 206 שעברו צביעה של מכסה המנוע. חלקם בגלל דהייה של הצבע המקורי וחלק אחר פשוט עבר תיקונים במכסה המנוע, הוא ממוקם נמוך מאוד ופגיע מאוד גם במקרים של תאונות קלות יחסית. כמובן שבמקרה וראית שמכסה המנוע עבר צביעה כדאי לדקדק טוב יותר כשבודקים את השלדה מלפנים ולוודא שאכן הנזק הסתכם במכסה מנוע ולא עבר הלאה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי הסאנרוף אני מסכים איתך - לא חסרון ולא יתרון.

לגבי צבעים - יש צבעים שקל יותר לתחזק? לבן? שחור? יש צבעים שנוטים לדהות? כחול? אדום? האם "שחור מתחמם" זה מיתוס או אמת?

 

מה לגבי השוק של ה206 - מה דעתך מתי נהוג לבקש מחירון ומתי נהוג לבקש מעבר?

לגבי מערכות - מה נהוג לדרוש?

פורסם

לבן כנראה יהיה קל יותר לתחזוק. צבעים מטאלים נוטים לדהות אם לא מטופלים כמו שצריך (ניקיון ווקס בתדירות גבוהה יחסית).

 

עד כמה שאני יודע הרכבים האלו נמכרים סביב מחיר המחירון, שהוא גבוה יחסית בכל מקרה. אולי כמה אלפיות לפה או לפה בהתאם למצבו הסחירותי של הרכב הספציפי אבל המחירון הוא בסיס הגיוני.

הרכבים ממודל 2001 ומטה עם מנוע 90 כ"ס גם מציעים מחיר מחירון נמוך יותר וגם מוכרים גמישים יותר. הרכבים האלו פחות מבוקשים בשוק ולכן מחיר השוק שלהם נמוך יותר.

 

חוץ מזה, יש איזה חבר פורום שמוכר 206XS שנראתה לי במבט חטוף לא רע בכלל. תעיף מבט בלוחות של הפורום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני עדיין ממתין למושיע שיוכל לייעץ / להציג את העניין בצורה שאני אוכל להחליט.

אם שווה פיז'ו שנה אחת קדימה או להוסיף קצת ולקחת יאריס שנה מתחת...

 

הלב שלי קרוע :(

 

מצד אחד הלב שלי מתחבר לXS מצד שני הבטחון הכלכלי שלי לT...


×
×
  • תוכן חדש...