Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יתכן שמנוע עובד,באופן קבוע, מעט מעל הטמפרטורה שתוכננה עבורו ? (בשל בלאי שנצבר ב120k )

שעון החום מורה על טמפרטורה נכונה. לא חסרים מים.

והאם במצב כזה יתכנו צילצולים?

פורסם

אני אחדד תשאלה.

האם יש מצב כזה שמנוע מתחמם קצת יותר מהערך המתוכנן או שזה לגמרי התחממות לעומת לא מתחמם בכלל?

 

היתכן מצב שבזמן נסיעה אצלי המנוע פשוט חם ב10% יותר מלנטיס זהה אחר?

 

תודה

פורסם

שלום רב

לא הצלחתי להבין את השאלה . האים מחוג הטמפ" מראה טמפ תקינה או לא

אים אין נזילות / איבוד מים יש לבדוק את המצנן ( רדיאטור ) לאי סתימות די מומלץ על הדרך להחליף טרמוסט ( כדאי להתחיל בבדיקתו לפני שנוגעים במערכת )

בברכה זיסו יוסי

פורסם

רכב עם מערכת קירור תקינה, טמפרטורת עבודה צריכה להיות אצלו מוחזקת קבועה.

לא משנה עם האוטו עבר 20 קילומטר או חצי מיליון. התחממות יתר היא תקלה.

 

עכשיו קיץ, אם יש לך בעיית התחממות, יש לטפלט בזה מיידית עד שלא התחילו ימים סופר חמים.

 

אם אצלך טמפרטורה גבוהה במאט, זה יכול להעיד על טרמוסטט תפוס למשל. בצע חיפוש, יש מלא דוגמאות בפורום על התחממות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שאלתי לגבי החום באה בעקבות מחשבה שהצילצולים שיש לי, נובעים ממצב שהמנוע חם,קצת יותר

ממה שהוא צריך להיות.

יש לי מחשבה שמנוע שלא מקורר טוב ,למשל בשל רדיאטור מלוכלך חיצונית או טרמוסטט "קצת סגור" גורמים לחום

גבוה במעט וכך לחום גבוה עוד יותר בתאי השרפה ומשם הצילצולים.

פורסם

לא נראה שבעייתך נובעת מטמפ' כללית גבוהה, שכן במקרה זה אתה טוען שמד הטמפ' מזייף.

אם אתה רוצה לאמת זאת גש למוסך ובצע אימות קריאת השעון אל מול תרמומטר חיצוני. אם המוסך קנה סט מסודר לבדיקת לחץ במערכת הקירור הסט מגיע עם תרמומטר. לחילופין קנה תרמומטר טבילה בחנויות לציוד מעבדה ובדוק. לא סיפור יקר במיוחד.

 

לדעתי בכל אופן הבעיה נמצאת במקום אחר, בעל מקצוע רציני יוכל לאתרה. תוכל למצוא עוד מידע ע"י חיפוש בפורום בנושא מנוע מצלצל וכד'.

פורסם

גש למוסך עצמון. דבר עם מורד או נועם, תגיד ששמוליק שלח אותך.

 

מוסך עצמון נמצאים ברחוב התעשייה 5, מרכז בליליוס.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...