Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ירדתי בערב וראיתי שבצמיג האחורי יש בורג הבורג ישב לפחות יום שלם ולא ברח אוויר

האם ללכת לסדר את זה או להשאיר ככה (המחשבה שלי אומרת לסדר אבל אני מתייעץ ליתר ביטחון)

בנוסף אני רוצה להעביר את הגלגלים מהסרן הקידמי לאחורי ראיתי באתר של "הקוסם" שלצמיג כמו שלי (גודייר F1)צריך לעשות

את ההחלפה בין הימניים (ימני קידמי עובר להיות ימני אחורי ולהיפך) בנפרד ואת השמאליים בנפרד האם למישהו יש המלצה אחרת?

למישהו יש פאנצ'ר מעכר טוב באיזור רמת גן-ת"א אני ינצל את ההזדמנות לבצע איזון גלגלים בזמן האחרון ההגה רועד לי קצת במהירויות מסוימות

GoodYear-Eaglef1_GS_D2.jpg

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

אני לא מבין גדול בצמיגים אבל יש לי (לצערי) ניסיון ארוך ומר עם פ'נצרים.

מנסיוני, האויר בסופו של דבר יצא.

לך תתקן לפני שזה יקרה לך בזמן הכי לא מתאים...

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
היום ירדתי בערב וראיתי שבצמיג האחורי יש בורג הבורג ישב לפחות יום שלם ולא ברח אוויר

האם ללכת לסדר את זה או להשאיר ככה (המחשבה שלי אומרת לסדר אבל אני מתייעץ ליתר ביטחון)

 

נכון, צדקת, צריך לתקן. הצמיגאי יוציא את הבורג וישים טלאי/ פטריה. אם החור בדופן ולא בהיקף , תאלץ להחליף צמיג.

 

בנוסף אני רוצה להעביר את הגלגלים מהסרן הקידמי לאחורי ראיתי באתר של "הקוסם" שלצמיג כמו שלי (גודייר F1)צריך לעשות

את ההחלפה בין הימניים (ימני קידמי עובר להיות ימני אחורי ולהיפך) בנפרד ואת השמאליים בנפרד האם למישהו יש המלצה אחרת?

 

בצמיגים רדיאלים צריך לשמר את כוון הסיבוב לכן לא מצליבים. מחליפים קדימה-אחורה בלבד.

 

אני ינצל את ההזדמנות לבצע איזון גלגלים בזמן האחרון ההגה רועד לי קצת במהירויות מסוימות

 

תעשה איזון גלגלים ואם ימשיך לרעוד כדאי לבדוק פרונט.

 

נמרוד

פורסם
היום ירדתי בערב וראיתי שבצמיג האחורי יש בורג הבורג ישב לפחות יום שלם ולא ברח אוויר

האם ללכת לסדר את זה או להשאיר ככה (המחשבה שלי אומרת לסדר אבל אני מתייעץ ליתר ביטחון)

בנוסף אני רוצה להעביר את הגלגלים מהסרן הקידמי לאחורי ראיתי באתר של "הקוסם" שלצמיג כמו שלי (גודייר F1)צריך לעשות

את ההחלפה בין הימניים (ימני קידמי עובר להיות ימני אחורי ולהיפך) בנפרד ואת השמאליים בנפרד האם למישהו יש המלצה אחרת?

למישהו יש פאנצ'ר מעכר טוב באיזור רמת גן-ת"א אני ינצל את ההזדמנות לבצע איזון גלגלים בזמן האחרון ההגה רועד לי קצת במהירויות מסוימות

 

מה זה האתר של "הקוסם", נשמע לי מעניין :p

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

תודה לעונים

 

והאתר של הקוסם זה carinfocus (אני מקווה שלא טעיתי)

ואכן מדובר באתר מצוין ומעניין מצוין

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
היום ירדתי בערב וראיתי שבצמיג האחורי יש בורג הבורג ישב לפחות יום שלם ולא ברח אוויר

האם ללכת לסדר את זה או להשאיר ככה (המחשבה שלי אומרת לסדר אבל אני מתייעץ ליתר ביטחון)

בנוסף אני רוצה להעביר את הגלגלים מהסרן הקידמי לאחורי ראיתי באתר של "הקוסם" שלצמיג כמו שלי (גודייר F1)צריך לעשות

את ההחלפה בין הימניים (ימני קידמי עובר להיות ימני אחורי ולהיפך) בנפרד ואת השמאליים בנפרד האם למישהו יש המלצה אחרת?

למישהו יש פאנצ'ר מעכר טוב באיזור רמת גן-ת"א אני ינצל את ההזדמנות לבצע איזון גלגלים בזמן האחרון ההגה רועד לי קצת במהירויות מסוימות

 

 

ברור שלתקן. אבל תקפיד לא!! להוציא את הבורג לאחר פירוק הגלגל כי הפנצרמכר צריך לראות את בורג (מאתר בקלות את המקום, רואה כיוון חדירה וכל')

×
×
  • תוכן חדש...